Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Začetek poti za prelomni električni volkswagen ID.3
Strani: 1
sporočil: 117
Se bo potrebno bolj potrudit, vsaj kar se izgleda tiče. Ni ne za
kmete in ne za šminkerje.
sporočil: 4.340
[Nabru4]Po mojem ne ciljajo niti na kmete, niti na šminkerje. Jaz ta avto gledam že od kar je napovedan in se vidim kot idealna ciljna publika zanj.
Se bo potrebno bolj potrudit, vsaj kar se izgleda tiče. Ni ne za kmete in ne za šminkerje.
Razlogi:
- v družini imamo dva avta, eden bo še dolgo ICE, ki bo backup za dolge relacije
- za pot v službo naredim vsak dan 100 km, pa tudi precej naključnih krajših relacij naredimo in vse to bi lahko pokril električni avto
- imam hišo s predpripravo za el. polnilnico
- kot tehno freak sem pripravljen iti v investicijo, ki ni najbolj racionalna, ni pa spet tako iracionalna, kot npr. Tesla (ki je itak tudi povsem izven mojega finančnega dometa)
- za obliko in image avta mi precej dol visi in ravno iz tega razloga sem pred desetimi leti kupil dve Kii Ceed (ki vsekakor nista nek oblikovni presežek, a je njuna "dolgočasna oblika" še najmanjši problem)
Seveda ga ne bom kupil, če mi ostali davkoplačevalci ne bodo pomagali do te igračke, tako kot pomagajo sedaj. Trideset jurjev niti slučajno ne dam za osnovno izvedenko. Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
sporočil: 10.519
[usimoncic]Se strinjam.
> [Nabru4]
> Se bo potrebno bolj potrudit, vsaj kar se izgleda tiče. Ni ne za kmete in ne za šminkerje.
Po mojem ne ciljajo niti na kmete, niti na šminkerje. Jaz ta avto gledam že od kar je napovedan in se vidim kot idealna ciljna publika zanj.
Razlogi:
- v družini imamo dva avta, eden bo še dolgo ICE, ki bo backup za dolge relacije
- za pot v službo naredim vsak dan 100 km, pa tudi precej naključnih krajših relacij naredimo in vse to bi lahko pokril električni avto
- imam hišo s predpripravo za el. polnilnico
- kot tehno freak sem pripravljen iti v investicijo, ki ni najbolj racionalna, ni pa spet tako iracionalna, kot npr. Tesla (ki je itak tudi povsem izven mojega finančnega dometa)
- za obliko in image avta mi precej dol visi in ravno iz tega razloga sem pred desetimi leti kupil dve Kii Ceed (ki vsekakor nista nek oblikovni presežek, a je njuna "dolgočasna oblika" še najmanjši problem)
Seveda ga ne bom kupil, če mi ostali davkoplačevalci ne bodo pomagali do te igračke, tako kot pomagajo sedaj. Trideset jurjev niti slučajno ne dam za osnovno izvedenko. Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 11.09.2019 15:47
[usimoncic]
> [Nabru4]
> Se bo potrebno bolj potrudit, vsaj kar se izgleda tiče. Ni ne za kmete in ne za šminkerje.
Po mojem ne ciljajo niti na kmete, niti na šminkerje. Jaz ta avto gledam že od kar je napovedan in se vidim kot idealna ciljna publika zanj.... čuj, zakaj ga ne bi kupil, če pa je 22.500 evrov za električnega Golfa čisto spodobna cena, ko od 30.000 evrov odšteješ 7.500 evrov, ki jih kupcem s subvencijo šenkamo davkoplačevalci ... alzo, celo če pozabim na brezplačno elektriko v javnih polnilnicah, če bi jaz bil na tvojem mestu z možnostjo lastne polnilnice, bi izkoristil priliko, dokler še je, ker ko bodo vsi imeli električne avtomobile, prilike ne bo več, ker ne bo več elektrike za vse ... aja, ker bi po napisanem sodeč avto uporabljal samo ti, bi po mojem ostalim članom familije lahko dovolil, da se ob nedeljah z njim malo prevažajo po domačem kraju ... khmm, seveda šele ko ga bodo družno oprali, če se lahko še malo pohecam ...
Razlogi:
- v družini imamo dva avta, eden bo še dolgo ICE, ki bo backup za dolge relacije
- za pot v službo naredim vsak dan 100 km, pa tudi precej naključnih krajših relacij naredimo in vse to bi lahko pokril električni avto
- imam hišo s predpripravo za el. polnilnico
- kot tehno freak sem pripravljen iti v investicijo, ki ni najbolj racionalna, ni pa spet tako iracionalna, kot npr. Tesla (ki je itak tudi povsem izven mojega finančnega dometa)
- za obliko in image avta mi precej dol visi in ravno iz tega razloga sem pred desetimi leti kupil dve Kii Ceed (ki vsekakor nista nek oblikovni presežek, a je njuna "dolgočasna oblika" še najmanjši problem)
Seveda ga ne bom kupil, če mi ostali davkoplačevalci ne bodo pomagali do te igračke, tako kot pomagajo sedaj. Trideset jurjev niti slučajno ne dam za osnovno izvedenko. Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
P.S.: okusi so sicer različni, ampak meni je VW ID.3 prav luštkano dolgočasen, na žalost pa nimam lastne polnilnice ...
sporočil: 4.340
[najobj]Saj o tem govorim, zadeva je finančno zanimiva dokler ne ukinejo subvencije. Če je bodo preden bom jaz kupoval, pač tega ne bom kupil.
> [usimoncic]
> > [Nabru4]
> > Se bo potrebno bolj potrudit, vsaj kar se izgleda tiče. Ni ne za kmete in ne za šminkerje.
> Po mojem ne ciljajo niti na kmete, niti na šminkerje. Jaz ta avto gledam že od kar je napovedan in se vidim kot idealna ciljna publika zanj.
>
> Razlogi:
> - v družini imamo dva avta, eden bo še dolgo ICE, ki bo backup za dolge relacije
> - za pot v službo naredim vsak dan 100 km, pa tudi precej naključnih krajših relacij naredimo in vse to bi lahko pokril električni avto
> - imam hišo s predpripravo za el. polnilnico
> - kot tehno freak sem pripravljen iti v investicijo, ki ni najbolj racionalna, ni pa spet tako iracionalna, kot npr. Tesla (ki je itak tudi povsem izven mojega finančnega dometa)
> - za obliko in image avta mi precej dol visi in ravno iz tega razloga sem pred desetimi leti kupil dve Kii Ceed (ki vsekakor nista nek oblikovni presežek, a je njuna "dolgočasna oblika" še najmanjši problem)
>
> Seveda ga ne bom kupil, če mi ostali davkoplačevalci ne bodo pomagali do te igračke, tako kot pomagajo sedaj. Trideset jurjev niti slučajno ne dam za osnovno izvedenko. Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
... čuj, zakaj ga ne bi kupil, če pa je 22.500 evrov za električnega Golfa čisto spodobna cena, ko od 30.000 evrov odšteješ 7.500 evrov, ki jih kupcem s subvencijo šenkamo davkoplačevalci ...
sporočil: 844
[usimoncic]Ja, saj. Če ne boš ti zastonj denarja vzel, ga bo pa nekdo drug.
Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
sporočil: 21.898
[Klepec]Da, en drug bogatun bo subvencijo pokasiral. Mi reveži pa vam jih bomo plačali.
> [usimoncic]
> Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
Ja, saj. Če ne boš ti zastonj denarja vzel, ga bo pa nekdo drug.
sporočil: 1.623
[shevchenko]Ce bos kupoval Taycana ti bo za 7KEUR vseeno :S
> [Klepec]
> > [usimoncic]
> > Saj ne da bi osebno take politike podpiral, ravno nasprotno, samo če take politike so, pa včasih tudi kaj izkoristim :-)
>
> Ja, saj. Če ne boš ti zastonj denarja vzel, ga bo pa nekdo drug.
Da, en drug bogatun bo subvencijo pokasiral. Mi reveži pa vam jih bomo plačali.
sporočil: 30
Da, en drug bogatun bo subvencijo pokasiral. Mi reveži pa vam jih bomo plačali.Reveži ne plačajo nič. Subvencija pride od deleža iz goriva. Torej kdor več vozi, več prispeva za subvencijo. Revež vozi malo ali nič, ker nima denarja. Zato tudi malo prispeva. Načeloma pa povprečen voznik v svoji vozniški dobi prispeva za svojo subvencijo.
sporočil: 836
Zunanjost je še ok, znotraj pa... Tisto trikotno stikalo zgleda
obupno, precej drugih podrobnosti zgleda dokaj ceneno. Najšibkejša
točka pa so zadnji sedeži. Ker so pod celotnim dnom baterije, je
sedalna površina nizko nad tlemi, kar je izrazito slabo za udobje.
Če sediš s koleni v višini trebuha postane to bolj kot ne matranje
že po kaki uri vožnje, če ne še prej. Dvomim, da bo požel tale
avtek kak izrazit uspeh.
Strani: 1