1 ura
Nekdanji brazilski predsednik Bolsonaro preventivno pridržan
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Startupi: zakaj Slovenija še nima samoroga, Hrvati pa dva
4 ure
Trump Ukrajini dal manj kot teden dni časa, da sprejme njegov mirovni načrt
5 ur
Specializirano državno tožilstvo zahteva sodno preiskavo zoper Jankovića 1
5 ur
Opozorilo Lagardove: evropsko gospodarstvo je odvisno od sveta, ki postopoma izginja
5 ur
EURIBOR ne upada več, kako rastejo cene hiš
6 ur
Eli Lilly kot prva farmacevtska družba dosegla tisoč milijard dolarjev tržne vrednosti
8 ur
Mladi prevzemajo ključne vloge pri vstopu podjetij na tuje trge (Oglas)
9 ur
Na robu ustavne večine populističnega brezumja 6
9 ur
Državne dražbe: apartmaja na Čatežu in v Moravcih, policijski avti, stanovanja ...
9 ur
Kdo sploh še potrebuje projektante?  2
13 ur
Vlada z nižjimi stroški navigacijskih storitev cilja na boljšo letalsko povezljivost
17 ur
Bloomberg: Trumpova ekipa razmišlja, da bi dovolila izvoz Nviidnih čipov na Kitajsko
18 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Kako prepričati šefa, da potrebuje umetno inteligenco 1
19 ur
(okoljske nagrade 2025) Tri prineske: ves čas iščem poti za vsaj še eno ponovno uporabo
20 ur
Bratušek z evropskim komisarjem Cicikostasom pri Nevenki Kržan. Kaj vse je v igri? 1
22 ur
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5
22 ur
Koliko je možnosti, da si Golob pri nacionalizaciji borze premisli? Nič. Koliko glavnih sporov s Hrvaško je Slovenija izgubila? Vse. 10

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.345
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 694
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1