20 min
Trump z ultimatom Ukrajini za sprejetje mirovnega načrta. Evropski voditelji: ameriški načrt je osnova, ki zahteva dodatno delo
45 min
Opazili smo: zadnja prava velika Citroënova limuzina
3 ure
Nekdanji brazilski predsednik Bolsonaro preventivno pridržan
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Startupi: zakaj Slovenija še nima samoroga, Hrvati pa dva
7 ur
Specializirano državno tožilstvo zahteva sodno preiskavo zoper Jankovića 1
7 ur
Opozorilo Lagardove: evropsko gospodarstvo je odvisno od sveta, ki postopoma izginja
7 ur
EURIBOR ne upada več, kako rastejo cene hiš
8 ur
Eli Lilly kot prva farmacevtska družba dosegla tisoč milijard dolarjev tržne vrednosti
9 ur
Mladi prevzemajo ključne vloge pri vstopu podjetij na tuje trge (Oglas)
10 ur
Na robu ustavne večine populističnega brezumja 6
10 ur
Državne dražbe: apartmaja na Čatežu in v Moravcih, policijski avti, stanovanja ... 1
10 ur
Kdo sploh še potrebuje projektante?  2
15 ur
Vlada z nižjimi stroški navigacijskih storitev cilja na boljšo letalsko povezljivost
18 ur
Bloomberg: Trumpova ekipa razmišlja, da bi dovolila izvoz Nviidnih čipov na Kitajsko
19 ur
Najbolj brani članki danes
20 ur
Kako prepričati šefa, da potrebuje umetno inteligenco 1
20 ur
(okoljske nagrade 2025) Tri prineske: ves čas iščem poti za vsaj še eno ponovno uporabo
21 ur
Bratušek z evropskim komisarjem Cicikostasom pri Nevenki Kržan. Kaj vse je v igri? 1
23 ur
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.345
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.610
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.459
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.176
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.712
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.176
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1