3 ure
Stavke kontrolorjev zračnega prometa ne bo
5 ur
Francoski premier Lecornu imenoval člane nove vlade
6 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Lagardova o govoricah, da si želi postati francoska predsednica: "To je grozno delo."
9 ur
Trump za CNN: Hamas čaka 'popolno uničenje', če ne bo prepustil oblasti 1
10 ur
Vpliv carin: več kot 40 odstotkov velikih ameriških podjetij zvišalo cene
10 ur
Opazili smo: Pojem elegance in vzdržljivosti, kjer za ohranjanje vrednosti ni treba skrbeti
10 ur
Članice Opec+ so se dogovorile za zmerno povečanje proizvodnje nafte v novembru
11 ur
Babiš ob začetku pogovorov o novi češki vladi poudaril svojo proevropsko naravnanost
11 ur
V Siriji potekajo prve volitve po padcu Asadovega režima
12 ur
Bo v drugo šlo bolje? Nov razpis za podjetja iz premogovnih regij s kup varovalkami 1
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Lana Rakovec, PeakBeats: kot 11-letnica začela s prodajo nalepk na Bolhi, danes razvija AI glasbeni sistem
15 ur
Za jutri in torek napovedana stavka slovenskih kotrolorjev zračnega prometa; Ryanair Bruselj poziva k ukrepom
15 ur
Bitcoin na novem rekordu: kaj ga kuri? 13
16 ur
Zračni prostor nad letališčem v Vilni je bil zaprt zaradi tihotapskih balonov 2
17 ur
Francoski premier bi uvedel poseben davek na dohodke nad 250 tisoč evrov 3
20 ur
Transport in logistika v Sloveniji: stroški letijo v nebo, dobički strmoglavili
21 ur
Volkovi z Wall Streeta: UI požira surovine, jedrska energija pa rabi čas 2
1 dan
FOTO Praznik slovenskih avtoprevoznikov, politikov in dam, ki stopajo v ospredje panoge

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.095
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 688
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1