23 min
Bruselj omilil prepoved klasičnih motorjev, a predlaga kvote e-avtov za podjetja
2 uri
Slovenski kmetje tudi na traktorjih s protestnimi zahtevami na poti v Bruselj
3 ure
Za subvencijo za fotovoltaiko po starem sistemu lahko zaprosite le še do konca leta
3 ure
Evropa bo kmetom zrahljala birokratske zahteve
4 ure
V ZDA novembra rast novih delovnih mest nad napovedmi, slabi podatki za brezposelnost
4 ure
Trajnostna konkurenčnost: Slovenija se je povzpela na 11. mesto
5 ur
Miran Božič, Mlekarna Planika: Nova mlekarska kriza je pred vrati
5 ur
Ustavitev izplačil dodatka za pomoč in postrežbo zaradi prevedbe v sistem dolgotrajne oskrbe
5 ur
Evropa ustanavlja komisijo za škodo v Ukrajini. Zelenski: Rusijo moramo prisiliti, da sprejme pravila 3
5 ur
Top službe: ECB, Bayer, DBS, SID banka, SRC ...
6 ur
Hrvaška bo v Croatia Airlines vložila 156 milijonov evrov
8 ur
Tovornjake Daimler Trucka bo avtonomno usmerjal izraelski Innoviz 2
8 ur
Shein na Poljskem odprl eno najnaprednejših skladišč
8 ur
NASVET Shema 80/90/100 za starejše zaposlene: kako se je boste pravilno lotili 1
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Storitve mobilnosti so predrage, zato Renault zapira program mobilnosti 2
8 ur
ZEW: nemška podjetja z boljšimi pričakovanji v 2026
9 ur
Skupina podjetij vložila pobudo za ustavno presojo božičnice. To še ne pomeni, da izplačila ne bo.
9 ur
(graf) Cena nafte upada, sod brenta pod 60 dolarji
9 ur
Naročila kontejnerskih ladij rekordna, analitiki svarijo pred presežkom zmogljivosti

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.481
[#3025577] 17.08.23 23:35
Odgovori   +    10
Vseeno je, če imamo AC policijo prometno, ali navadno, kakorkoli se že imenuje.

Bistvo je, da delajo tam in tisto, kar se jim ukaže.

Šefi naredijo načrt dela in od šefov je odvisno kam pošljejo patrulje.

Seveda pa je že zelo dolgo znano, da v Sloveniji ni bistvena varnost prometa ampak je pomembno, koliko se pokasira denarja.

Delo na normo.

Zato je bistveno lažje in finančno učinkovito, ko se dopoldan nekje v mestu en skrije nekje v civilnem vozilu in opazuje varnosti pas in telefon.

Nekaj sto metrov naprej so inkasanti, ki delijo položnice.

Do malice imajo normo narejeno.

S prevažanjem po AC nikoli toliko ne pokasirajo in še velike probleme imajo z varnim zaustavljanjem prekrškarja.
0730ULtra3 sporočil: 1.611
[#3025589] 18.08.23 07:43
Odgovori   +    3
Očitno bi Slovenija potrebovala avtocestno polici... aja, saj res.
slovenecnb1 sporočil: 6.474
[#3025591] 18.08.23 07:59
Odgovori   +    2
Glede na to da 12 ur vse stoji picaje rabimo za organizacijo pretočnosti in ko greš na ižanki prej po odstavnem pasu te pa čaka in kasira namesto da bi tam sproščal promet
primvla sporočil: 1.195
[#3025595] 18.08.23 08:46 · odgovor na: FIN-544124 (#3025577)
Odgovori   +    2
na brdu imamo postajo prometne policije, ki pokriva vecinoma AC in magistrale. guzve na cesti zaradi motenih svabov, ki rinejo v (vsako leto za par posto povecane) hrvaske turisticne kapacitete in zaradi umikanja ljudi od njihovega delovnega okolja v spalna naselja (lokacijska centralizacija zaposlitev) so dejavniki, ki jih policija ne bo resevala.
FIN-467473 sporočil: 2.728
[#3025628] 18.08.23 15:44
Odgovori   +    1
V kolikor spremljam promet na avtocestah se še nikoli ni dogajalo da vozniki običajno vozijo okoli 130 Km na uro,včasih je bilo vsaj 30% voznikov kateri so peljali hitreje,danes MaX 2 %.Žal pri današnjih kaznih tega ni več,razen za tiste,ker vozijo 80-.Pa jih noben ne kaznuje zaradi oviranja prometa.
primvla sporočil: 1.195
[#3025638] 18.08.23 16:51 · odgovor na: FIN-467473 (#3025628)
Odgovori   +    0
...po levem pasu.

Strani: 1