2 uri
Slovenski kmetje tudi na traktorjih s protestnimi zahtevami na poti v Bruselj
2 uri
Za subvencijo za fotovoltaiko po starem sistemu lahko zaprosite le še do konca leta
3 ure
Evropa bo kmetom zrahljala birokratske zahteve
3 ure
V ZDA novembra rast novih delovnih mest nad napovedmi, slabi podatki za brezposelnost
4 ure
Trajnostna konkurenčnost: Slovenija se je povzpela na 11. mesto
4 ure
Miran Božič, Mlekarna Planika: Nova mlekarska kriza je pred vrati
4 ure
Ustavitev izplačil dodatka za pomoč in postrežbo zaradi prevedbe v sistem dolgotrajne oskrbe
5 ur
Evropa ustanavlja komisijo za škodo v Ukrajini. Zelenski: Rusijo moramo prisiliti, da sprejme pravila 3
5 ur
Top službe: ECB, Bayer, DBS, SID banka, SRC ...
5 ur
Hrvaška bo v Croatia Airlines vložila 156 milijonov evrov
7 ur
Tovornjake Daimler Trucka bo avtonomno usmerjal izraelski Innoviz 2
7 ur
Shein na Poljskem odprl eno najnaprednejših skladišč
7 ur
NASVET Shema 80/90/100 za starejše zaposlene: kako se je boste pravilno lotili 1
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Storitve mobilnosti so predrage, zato Renault zapira program mobilnosti 2
8 ur
ZEW: nemška podjetja z boljšimi pričakovanji v 2026
8 ur
Skupina podjetij vložila pobudo za ustavno presojo božičnice. To še ne pomeni, da izplačila ne bo.
8 ur
(graf) Cena nafte upada, sod brenta pod 60 dolarji
8 ur
Naročila kontejnerskih ladij rekordna, analitiki svarijo pred presežkom zmogljivosti
8 ur
Zimski regres za dopolnilno delo: kako se izplača in obdavči 3

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.481
[#3024652] 01.08.23 18:35
Odgovori   +    0
Kdor bo hotel preživeti se bo moral povezovati s Kitajci
Froc sporočil: 2.033
[#3024662] 02.08.23 07:51
Odgovori   +    0
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.
comteo sporočil: 698
[#3024733] 03.08.23 12:59 · odgovor na: Froc (#3024662)
Odgovori   +    1
[Froc]
"Vodstvo znamke je namreč mnenja, da je tovrsten pristop idealen za trg, ki še ni povsem pripravljen na elektrifikacijo."

Drži. Praktično so to vsi trgi razen Norveškega in Švedskega, ki imajo dovolj lastne proizvedene vodne energije za skoraj ves trg. Nihče drug nima dovolj električne energije in omrežja za kaj več kot 20% trga, ali pa niti toliko ne. In proizvodnje v kratkem času ni moč bistveno povečati, šlo bo v desetletje in še kakšno zraven.

Bedarije? Čemu?

1 milijon avtomobilov (90% slovenskega parka) 09 povprečnih 37 km dnevno = 6 GWh energije dnevno.
Tipičen nočni presežek energije 8 GWh (zaradi tega se izklapljajo najcenejše elektrarne - hidro, ker nimamo kam z nočno energijo in so cene pogosto negativne).

DAnes imamo dovolj energije za zamenjati CELOTNI vozni park osebnih avtomobilov. Le motivacija (ki delno že obstaja) mora biti, da se polni čez noč.

KAj obtstaja od te motivacije:
1. TEsla - polnjenje na superchargerjih čez noč brezplačno
2. nižja cena energije čez noč
3. nižja cena omrežnine čez noč (ker je omrežje zelo malo obremenjeno)
4. nova shema zaračunavanja omrežnine, ki pretpostavlja 10 krat razliko med cenami od 24-04 in recimo 06- 09 zjutraj.

Razumete?

In omrežje je dovolj zmogljivo za milijon avtov in energije imamo preveč.
Problem je edino čas uporabe. V pikih je vse obremenjeno. PIKE se da lepo reševati s cenami Na tem se že lepo dela.

Strani: 1