Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-174685 sporočil: 31
"0610KRIZA [ 14:31 4.11.2009 ] Vodilni kader je dolžan poskrbeti za promocijo, stranke in organizacijo.Izguba je plod slabega dela vodilnega kadra." in tudi veliko navadnih delavcev (krupjeji, natakrji, receptorji,šoferji,...). zelo malo od naštetih ve kaj pomeni ukvarjanje z gosti. ti (in poudarjam, samo ti zaposleni, ki so v neposrednem stiku z gosti) so odgovorni za vračanje gostov, povečanje števila njihovega obiska, povečanje njihove porabe itd. vodstvo lahko vozi na miljone novih gostov v igralnice, če pa v igralnici niso v stanju ponuditi tak servis, ki bi te goste prepričal v ponovni obisk, je vse zastonj. pa lahko zamenjajo vsa vodstva v slovenskih igralnicah. ali ti zaposleni vedno sprejmejo gosta z nasmehom, ga pozdravijo, so prijazni, ga prvi opazijo in so mu na razpolago med svojim delovnim časom, mu znajo kaj razložiti, se trudijo v izpopolnjevanju svojega znanja v delu z ljudmi, učijo tujega jezika,... ali jim je enostavno izgovor, da če tega od njih ne zahtevajo in nimajo v opisu del in nalog to ni njihovo delo, ne glede na to kako se gost počuti? zelo lahko in zelo slovensko je kazati s prstom na druge, "pomesti pred svojim pragom" (še posebno velja za sindikaliste!!!!!) pa je naslov ene od gimmovih pravljic ...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(