"0610KRIZA [ 14:31 4.11.2009 ] Vodilni kader je dolžan poskrbeti za
promocijo, stranke in organizacijo.Izguba je plod slabega dela
vodilnega kadra." in tudi veliko navadnih delavcev (krupjeji,
natakrji, receptorji,šoferji,...). zelo malo od naštetih ve kaj
pomeni ukvarjanje z gosti. ti (in poudarjam, samo ti zaposleni, ki
so v neposrednem stiku z gosti) so odgovorni za vračanje gostov,
povečanje števila njihovega obiska, povečanje njihove porabe itd.
vodstvo lahko vozi na miljone novih gostov v igralnice, če pa v
igralnici niso v stanju ponuditi tak servis, ki bi te goste
prepričal v ponovni obisk, je vse zastonj. pa lahko zamenjajo vsa
vodstva v slovenskih igralnicah. ali ti zaposleni vedno sprejmejo
gosta z nasmehom, ga pozdravijo, so prijazni, ga prvi opazijo in so
mu na razpolago med svojim delovnim časom, mu znajo kaj razložiti,
se trudijo v izpopolnjevanju svojega znanja v delu z ljudmi, učijo
tujega jezika,... ali jim je enostavno izgovor, da če tega od njih
ne zahtevajo in nimajo v opisu del in nalog to ni njihovo delo, ne
glede na to kako se gost počuti? zelo lahko in zelo slovensko je
kazati s prstom na druge, "pomesti pred svojim pragom" (še posebno
velja za sindikaliste!!!!!) pa je naslov ene od gimmovih pravljic
...