Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Napitnine v igralnicah bodo odvisne od delovne uspešnosti
Strani: 1
sporočil: 1.115
Kot je meni poznano so že do sedaj vsako napitnino morali oddati v
blagajno, žepe na sraci in hlačah so vsi zaposleni morali imeti
prišite.
sporočil: 1.115
Vodilni kader je dolžan poskrbeti za promocijo, stranke in
organizacijo.Izguba je plod slabega dela vodilnega kadra.
sporočil: 260
upam da bo italijanska ministrica za turizem izpeljala načrte,ki
jih ima na področju igralništva.
sporočil: 998
mattia je napisal(a):
upam da bo italijanska ministrica za turizem izpeljala načrte,ki jih ima na področju igralništva.
...in to je?
sporočil: 221
lp
Na kaj si misli ko govoriš o načrtih ital.min.za turizem v zvezi z igralnicami?
Morda na to da naj bi se odprle igralnice v vseh hotelih z 5 zvezdicami?Teh je trenutno v Italiji 258
To so take ideje kot jih sejejo naš bonci!!.Ne verjam da bodo v Italiji o tem sploh kaj uradno govorili.
Ideja je stara par tednov.
Osebno mislim da v kolikor bodo igralnice povezovali z turizmom(!?) v Italiji pa naj bo še tako čudno glede da je menda edina država v EU ki to nima urejejo ne bo prilšo nikoli do odprtja igralnic.
Tistih 5,oziroma 6(to so zaprli že l64 v Taormini)obstaja pač ker so tam kjer so.
lp
Na kaj si misli ko govoriš o načrtih ital.min.za turizem v zvezi z igralnicami?
Morda na to da naj bi se odprle igralnice v vseh hotelih z 5 zvezdicami?Teh je trenutno v Italiji 258
To so take ideje kot jih sejejo naš bonci!!.Ne verjam da bodo v Italiji o tem sploh kaj uradno govorili.
Ideja je stara par tednov.
Osebno mislim da v kolikor bodo igralnice povezovali z turizmom(!?) v Italiji pa naj bo še tako čudno glede da je menda edina država v EU ki to nima urejejo ne bo prilšo nikoli do odprtja igralnic.
Tistih 5,oziroma 6(to so zaprli že l64 v Taormini)obstaja pač ker so tam kjer so.
lp
sporočil: 31
"0610KRIZA [ 14:31 4.11.2009 ] Vodilni kader je dolžan poskrbeti za
promocijo, stranke in organizacijo.Izguba je plod slabega dela
vodilnega kadra." in tudi veliko navadnih delavcev (krupjeji,
natakrji, receptorji,šoferji,...). zelo malo od naštetih ve kaj
pomeni ukvarjanje z gosti. ti (in poudarjam, samo ti zaposleni, ki
so v neposrednem stiku z gosti) so odgovorni za vračanje gostov,
povečanje števila njihovega obiska, povečanje njihove porabe itd.
vodstvo lahko vozi na miljone novih gostov v igralnice, če pa v
igralnici niso v stanju ponuditi tak servis, ki bi te goste
prepričal v ponovni obisk, je vse zastonj. pa lahko zamenjajo vsa
vodstva v slovenskih igralnicah. ali ti zaposleni vedno sprejmejo
gosta z nasmehom, ga pozdravijo, so prijazni, ga prvi opazijo in so
mu na razpolago med svojim delovnim časom, mu znajo kaj razložiti,
se trudijo v izpopolnjevanju svojega znanja v delu z ljudmi, učijo
tujega jezika,... ali jim je enostavno izgovor, da če tega od njih
ne zahtevajo in nimajo v opisu del in nalog to ni njihovo delo, ne
glede na to kako se gost počuti? zelo lahko in zelo slovensko je
kazati s prstom na druge, "pomesti pred svojim pragom" (še posebno
velja za sindikaliste!!!!!) pa je naslov ene od gimmovih pravljic
...
Strani: 1