Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[abrame]
Železnice v našem delu Evrope se niso razvijale skladno z razvojem vseh ostalih ekonomskih panog.
Večinoma so bile železnice kor avstrogrski ostanek tukaj za to, da so se v njenih strukturah napajali in voluharili posvečeni prisesanci.
in sedaj imamo to kar pač imamo. Marsikdo (tov.MačekMarjan) bo lahko rekel, še dobro da jih sploh še imamo. SŽ bi se lahko tudi ukinilo, kakor se je ukinil Ljubljanski tramvaj.
In imeli bi zgleden javni transport, nepredstavljiv na tem koncu sveta, verjetno še boljšega kot v meki neoliberalcev preko luže!

PS.: med SF in SJ v Silicijevi dolini vozi dnevno samo 50 vlakov, mesti pa povezujeta dve avtocesti 101 in 280 skupaj enih 16 pasov in so redni zastoji ob konicah še daleč stran od teh dveh AC. Čudno, da sploh mimajo železnico...
LP od tov. Mačka (pa ne onega ta pravega, tesarja)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2824203

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
In danes, sedaj tega nimamo. Sredstva s katerimi bi morali zgraditi = posodabljati ŠŽ, so izplenjena, ceste pa natrpane s tranzitom tovornjakarjev, ki bi jih (lahko) morali na vseh vstopnih carinskih postajah preusmerjati na železnico.
Pomisli koliko CO2 in ostalih emisij bi reducirali. Obenem pa podesetirili varnost na AC križu.

Strani: 1