Zasebnost
36 min
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
3 ure
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 3
4 ure
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 7
6 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
6 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
12 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
14 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
14 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
15 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
15 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
16 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
16 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
17 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
17 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
17 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
17 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
17 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
18 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada

Strani: 1

anon-488811 sporočil: 1.100
[#2824038] 14.03.20 12:09
Odgovori   +    3
Že pred tednom dni nisem razumel kolon tovornjakov na meji, medtem ko smo potniki v osebnih avtomobilih in avtobusih mirno prestopalo hrvaško mejo. V čem je smisel nesmiselnega zapiranja državnih mej?
bigl sporočil: 18.363
[#2824043] 14.03.20 12:16 · odgovor na: anon-488811 (#2824038)
Odgovori   +    5
[Copcop]
Že pred tednom dni nisem razumel kolon tovornjakov na meji, medtem ko smo potniki v osebnih avtomobilih in avtobusih mirno prestopalo hrvaško mejo. V čem je smisel nesmiselnega zapiranja državnih mej?
Edini razlog za te kolone je po moje, da bi izsilili šengen. Lep dan.
abrame sporočil: 1.628
[#2824050] 14.03.20 12:46
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: abrame 14.03.2020 12:52
Železnice v našem delu Evrope se niso razvijale skladno z razvojem vseh ostalih ekonomskih panog.
Večinoma so bile železnice kor avstrogrski ostanek tukaj za to, da so se v njenih strukturah napajali in voluharili posvečeni prisesanci.
in sedaj imamo to kar pač imamo. Marsikdo (tov.MačekMarjan) bo lahko rekel, še dobro da jih sploh še imamo. SŽ bi se lahko tudi ukinilo, kakor se je ukinil Ljubljanski tramvaj.
sopranos sporočil: 11.405
[#2824056] 14.03.20 12:55 · odgovor na: bigl (#2824043)
Odgovori   +    5
Pravijo, da ima palica dva konca. Zapre naj se meja s Hrvaško, pa da jih vidimo hrčke.
EKSPROPRIACIJA sporočil: 447
[#2824058] 14.03.20 12:58
Odgovori   +    8
Kje se skriva levica, zakaj šoferjem še ne delijo sendvičev in jim berejo o delavskih pravicah?
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2824062] 14.03.20 13:05 · odgovor na: EKSPROPRIACIJA (#2824058)
Odgovori   +    1
[EKSPROPRIACIJA]
Kje se skriva levica, zakaj šoferjem še ne delijo sendvičev in jim berejo o delavskih pravicah?
Ga ni junaka, ki bi delil sendviče tovornjakarjem, ki so pripeljali iz Italije, ob tej grožnji okužbe s koronavirusom.
anon-488811 sporočil: 1.100
[#2824063] 14.03.20 13:06 · odgovor na: bigl (#2824043)
Odgovori   +    0
Edini razlog za te kolone je po moje, da bi izsilili šengen. Lep dan.
Madžari tudi?
lea1 sporočil: 834
[#2824090] 14.03.20 14:21 · odgovor na: anon-488811 (#2824063)
Odgovori   +    2
Madžari in njihovi podatki o coroni, ki jih dajejo v javnost so mi precej čudni.
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2824092] 14.03.20 14:27 · odgovor na: anon-182066 (#2824062)
Odgovori   +    0
[vrac]
> [EKSPROPRIACIJA]
> Kje se skriva levica, zakaj šoferjem še ne delijo sendvičev in jim berejo o delavskih pravicah?
Ga ni junaka, ki bi delil sendviče tovornjakarjem, ki so pripeljali iz Italije, ob tej grožnji okužbe s koronavirusom.
Če imate pripravljene sendviče, grem lahko tudi jaz deliti!

Tale totalna histerije mi gre že precej na m. sp. organ!! :)

Samo še o virusu, POVSOD!
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2824203] 14.03.20 18:41 · odgovor na: abrame (#2824050)
Odgovori   +    1
[abrame]
Železnice v našem delu Evrope se niso razvijale skladno z razvojem vseh ostalih ekonomskih panog.
Večinoma so bile železnice kor avstrogrski ostanek tukaj za to, da so se v njenih strukturah napajali in voluharili posvečeni prisesanci.
in sedaj imamo to kar pač imamo. Marsikdo (tov.MačekMarjan) bo lahko rekel, še dobro da jih sploh še imamo. SŽ bi se lahko tudi ukinilo, kakor se je ukinil Ljubljanski tramvaj.
In imeli bi zgleden javni transport, nepredstavljiv na tem koncu sveta, verjetno še boljšega kot v meki neoliberalcev preko luže!

PS.: med SF in SJ v Silicijevi dolini vozi dnevno samo 50 vlakov, mesti pa povezujeta dve avtocesti 101 in 280 skupaj enih 16 pasov in so redni zastoji ob konicah še daleč stran od teh dveh AC. Čudno, da sploh mimajo železnico...
LP od tov. Mačka (pa ne onega ta pravega, tesarja)
najobj sporočil: 31.951
[#2824231] 14.03.20 19:45 · odgovor na: bigl (#2824043)
Odgovori   +    0
[bigl]
> [Copcop]
> Že pred tednom dni nisem razumel kolon tovornjakov na meji, medtem ko smo potniki v osebnih avtomobilih in avtobusih mirno prestopalo hrvaško mejo. V čem je smisel nesmiselnega zapiranja državnih mej?
Edini razlog za te kolone je po moje, da bi izsilili šengen. Lep dan.
... ja, ker ob pandemiji koronavirusa po celi EU šengen deluje sto na uro ... eh, jebiga ...

P.S.: meni se ne ljubi, zato si sam zguglaj, katera država v EU do danes še NI zaprla svojih mej, ker jih je - če takšna država sploh še obstaja - bistveno manj od tistih, ki so svoje meje že zaprle ...
abrame sporočil: 1.628
[#2824771] 15.03.20 16:09 · odgovor na: anon-178149 (#2824203)
Odgovori   +    0
In danes, sedaj tega nimamo. Sredstva s katerimi bi morali zgraditi = posodabljati ŠŽ, so izplenjena, ceste pa natrpane s tranzitom tovornjakarjev, ki bi jih (lahko) morali na vseh vstopnih carinskih postajah preusmerjati na železnico.
Pomisli koliko CO2 in ostalih emisij bi reducirali. Obenem pa podesetirili varnost na AC križu.

Strani: 1