Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Razkrivamo dramo okoli Adrie: država reševanje lukenj nalaga DUTB in gleda, kako potniki ostajajo brez milijonov!
Strani: 1
[rename]Po prebranem, da lastniki Adrie Airways ultimativno grozijo državi naj nakaže štiri milijone evrov ali družbo že jutri pošljeio v stečaj, ni dvoma, da so skriti lastniki Slovenci, ki izsiljujejo, očitno v dogovoru z vlado ali z nekom iz vlade.
Stečaj takoj.
Pa vrhunsko forenzično ekipo poslati, da preveri vsa bančna nakazila.
[FIN-311684]Poglej, ravno danes je lahko nekdo v NYC kupil karto za sobotni let z lufthanso/american airlines/delto do LJ. In s tem kupil tudi let Munchen-LJ, ki ga ze stiri dni ni. Morda niti ni slovenec, ampak ameriski turist. Lufthansa pravi, da tu ne morejo nic narediti vnaprej, ker let uradno bo. Ko bo seveda potnik v soboto obsedel v Munchenu, ga bo Lufthansa morala *nekako* spraviti do ljubljane.
Ne bi želel nikogar žaliti pa vendar so tisti, ki so v teh dneh kupili Adriine vozovnice malo čez les. Mogoče pa jih je kupila država in tako prikrito pomagala Adrii?
Ce bi adria razglasila stecaj, ali pa bi ji agencija za civilno letalstvo odvzela licenco, se to ne bi dogajalo.
[bc123a]Niti pomislil nisem, da je Adria še v sistemu... Tole je tako nemoralno, nepošteno, neetično, nepravično...in v tem sodeluje vlada s Šarcem, ki jasno ne pove, da je Adria zasebno podjetje in če je propadla naj propadne. Me zanima kaj bo povedal na spovedi.
> [FIN-311684]
> Ne bi želel nikogar žaliti pa vendar so tisti, ki so v teh dneh kupili Adriine vozovnice malo čez les. Mogoče pa jih je kupila država in tako prikrito pomagala Adrii?
Poglej, ravno danes je lahko nekdo v NYC kupil karto za sobotni let z lufthanso/american airlines/delto do LJ. In s tem kupil tudi let Munchen-LJ, ki ga ze stiri dni ni. Morda niti ni slovenec, ampak ameriski turist...
Ko imaš v teoriji varnost, zaščito in ne vem kaj še vse. V praksi pa anarhijo, brezvladje in brezpravje.
Naša tržna inšpektorica se ukvarja s tem kakšna ima očala, frizuro, čevlje. Briga njo za potnike. Agencija, ki nadzira Adrio, post festum, ko letala niso več v rokah Adrie, samo izbriše letala iz evidence. Adria že nekaj dni ne leti več, oni pa ji dajo čas, da zadeve uredi do naslednjega tedna.
Podobno je pa potem na evropski ravni. Saj si videl kako je bilo z avti. Vedeli so, a so po nojevsko tiščali glave v pesek. Šele ko so zadeve sankcionirali Američani, so se zadeve začele odvijati. Američani so pa ostro reagirali, ker jo šlo za Evropejce. Če bi šlo za Američane, bi bilo verjetno drugače. Tako to je v današnjem svetu. Vse je relativno. Dejstev ni več. So le še mnenja, percepcija, čustva itd.
[FIN-311684]Ja, novinarji sploh ne znajo postavljati pravih vprasanj, z izjemo Financ, to jim moramo na forumu sugerirati. Poglej tule:
> [bc123a]
> > [FIN-311684]
> > Ne bi želel nikogar žaliti pa vendar so tisti, ki so v teh dneh kupili Adriine vozovnice malo čez les. Mogoče pa jih je kupila država in tako prikrito pomagala Adrii?
>
> Poglej, ravno danes je lahko nekdo v NYC kupil karto za sobotni let z lufthanso/american airlines/delto do LJ. In s tem kupil tudi let Munchen-LJ, ki ga ze stiri dni ni. Morda niti ni slovenec, ampak ameriski turist...
Niti pomislil nisem, da je Adria še v sistemu...
www.edreams.com/trav...earch=true
Kaj si o Adrii mislijo tuje letalske druzbe, ki morajo potnike vsak dan resevati, Adria pa se naprej ponuja karte prek mednarodnih sistemov in codesharinga? Sedaj smo izvedeli da je tisti let 1x v Frankfurt in nazaja namenjen IZKLJUCNO TEMU da jih ne vrzejo ven iz IATA ...
[ma3ka]Šarca izsiljuje slovenska mafija, ki preko Nemcev, ki so le slamnati lastniki in direktorji, upravlja in vodi Adrio.
Madona, se obnašamo res kot pravi podložniki. Kaj ima ta kradljiva germanska mafija za izsiljevat!...
[rename]Ja, saj tako to je. :) V ponedeljek je ravno začetek tedna, ne mi s pizdarijami nejdati že prvi dan. Četrtek je tako dan, ko ni uradnih ur. V petek se pa tako in tako samo do 13. dela. Pa tako kot si rekel, je treba še na tržnico, pa k frizerju itd. In imaš potem dva dneva ko se malo dela. Pa še takrat je kakšno izobraževanje in sestanki o tem, kako naj bo klima na hodniku obrnjena. Pa zakaj je Lojzka v 43 plačnem razredu, Francka pa samo v 41.
> [sopranos]
> To je današnji svet. Ko je vse predpisano, razdrobljeno in vsak skrbi samo za svojo rit.
> Ko imaš v teoriji varnost, zaščito in ne vem kaj še vse. V praksi pa anarhijo, brezvladje in brezpravje.
>
> Naša tržna inšpektorica se ukvarja s tem kakšna ima očala, frizuro, čevlje. Briga njo za potnike. Agencija, ki nadzira Adrio, post festum, ko letala niso več v rokah Adrie, samo izbriše letala iz evidence. Adria že nekaj dni ne leti več, oni pa ji dajo čas, da zadeve uredi do naslednjega tedna.
>
> Podobno je pa potem na evropski ravni. Saj si videl kako je bilo z avti. Vedeli so, a so po nojevsko tiščali glave v pesek. Šele ko so zadeve sankcionirali Američani, so se zadeve začele odvijati. Američani so pa ostro reagirali, ker jo šlo za Evropejce. Če bi šlo za Američane, bi bilo verjetno drugače. Tako to je v današnjem svetu. Vse je relativno. Dejstev ni več. So le še mnenja, percepcija, čustva itd.
Sem ze zadnjic povedal, ob torkih pa cetrtkih so sveze ribe.
Ne mores takrat od sefice pricakovati, da se bo ukvarjala z nekimi vozovnicami Adria Airways, ce pripeljejo ribe iz Adriatskega morja :-P
(Pa ob petkih tud ne, takrat je ze skor vikend.press)
Ker jih kritiziramo, bodo izvedle akcijo. Šle na tržnico in ene 70. let staro mamco oglobile, da bo veselje. Bo zgodba prišla v medije in bo cela pizdarija. Potem bo pa spet jokanje, mi se trudimo, delamo cele dneve, a nas samo kritizirajo.
[kzupanc]1) Povezanost bo ohranjena tudi brez adrie
Menim, da bi tu država morala v roku nekaj dni najti rešitev, da Slovenija ohrani nacionalnega letalskega prevoznika. Predvsem, da se ohranijo človeški kapital, pravice Adrie in povezanost Slovenije v svet.
2) Nacionalni letalski prevozniki so prezivet koncept
3) Cloveski kapital bo dobro uporabljen pri novih delodajalcih
[bc123a]Vse te stvari so dovolj, da gre Adria takoj (že pred nekaj časa) v stečaj. Država pa lahko takoj vzpostavi pogodbe z lizingodajalci, najame osebje Adrie, dobi licenco in nadaljuje z novo zgodbo na pogorišču Adrie. Ne ravno lahko, ampak zagotovo izvedljivo.
> [FIN-311684]
> > [bc123a]
> > > [FIN-311684]
> > > Ne bi želel nikogar žaliti pa vendar so tisti, ki so v teh dneh kupili Adriine vozovnice malo čez les. Mogoče pa jih je kupila država in tako prikrito pomagala Adrii?
> >
> > Poglej, ravno danes je lahko nekdo v NYC kupil karto za sobotni let z lufthanso/american airlines/delto do LJ. In s tem kupil tudi let Munchen-LJ, ki ga ze stiri dni ni. Morda niti ni slovenec, ampak ameriski turist...
>
> Niti pomislil nisem, da je Adria še v sistemu...
Ja, novinarji sploh ne znajo postavljati pravih vprasanj, z izjemo Financ, to jim moramo na forumu sugerirati. Poglej tule:
www.edreams.com/trav...earch=true
Kaj si o Adrii mislijo tuje letalske druzbe, ki morajo potnike vsak dan resevati, Adria pa se naprej ponuja karte prek mednarodnih sistemov in codesharinga? Sedaj smo izvedeli da je tisti let 1x v Frankfurt in nazaja namenjen IZKLJUCNO TEMU da jih ne vrzejo ven iz IATA ...
[rename]Me veseli, da immao različna mnenja. Teden dni nazaj sem mislil podobno, a sem se premislil.
> [kzupanc]
> Menim, da bi tu država morala v roku nekaj dni najti rešitev, da Slovenija ohrani nacionalnega letalskega prevoznika. Predvsem, da se ohranijo človeški kapital, pravice Adrie in povezanost Slovenije v svet.
Se opravičujem - pomotoma sem ti stisnil plus.
Strinjam pa se s tvojim prvim stavkom, do vejice :-)
Država mora najti rešitev tako, da ne stori ničesar.
Strani: 1