Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Revoz krči proizvodnjo, odpustili bodo 150 delavcev
Strani: 1
sporočil: 14.456
Tole in morebitne posledice afere VW niso ravno dobri znaki za
slovensko gospodarstvo.
sporočil: 3.465
[pobalin]
Tole in morebitne posledice afere VW niso ravno dobri znaki za slovensko gospodarstvo.
Sicer redko, a tokrat se s pobalinom strinjam.
sporočil: 476
[janeztomazic]Vidva sta pa res vedno na vezi,...s sta sodelavca
> [pobalin]
> Tole in morebitne posledice afere VW niso ravno dobri znaki za slovensko gospodarstvo.
Sicer redko, a tokrat se s pobalinom strinjam.
sporočil: 2.568
Na Slovaškem, pa verjetno KIA in Hyundai štancata do
onemoglosti...sploh zdaj s temi lepimi novimi SUV-i...Katerega bi
tudi sam imel...
sporočil: 8.635
Revoz krči proizvodnjo, odpustili bodo 150 delavcev
bravo,bravo ....................... to je ta zlagana zgodba o slovenskem uspehu in rast bdp!in takih in podobnih kot je revoz je mali miljon!in dokler se ne počisti z ostanki rdeče ba... ne bo nikakršnega napredka ampak samo nazadovanje do bridkega konca!pika
bravo,bravo ....................... to je ta zlagana zgodba o slovenskem uspehu in rast bdp!in takih in podobnih kot je revoz je mali miljon!in dokler se ne počisti z ostanki rdeče ba... ne bo nikakršnega napredka ampak samo nazadovanje do bridkega konca!pika
sporočil: 967
čas vnosa: 29.09.15 16:33
A na trgu naj bi dosegel dober odziv, pravite?
Ja zakaj pa potem zmanjšujejo proizvodnjo?!
Dajte si že enkrat priznati, da je tale avto totalni flop!
Ja zakaj pa potem zmanjšujejo proizvodnjo?!
Dajte si že enkrat priznati, da je tale avto totalni flop!
sporočil: 3.218
'Revoz krči proizvodnjo, odpustili bodo 150 delavcev'
In to ravno sedaj, ko je VW v buli ? Kaj ni ravno pravi čas za obratno taktiko ?
In to ravno sedaj, ko je VW v buli ? Kaj ni ravno pravi čas za obratno taktiko ?
sporočil: 4.340
[klemenstp]Hehe. Zaenkrat folk še kar verjame tisti floskuli "največ avta za vaš denar", čeprav tisti avti sploh niso več poceni. Kakšne vrhunske kvalitete pa itak nikoli ni bilo.
Na Slovaškem, pa verjetno KIA in Hyundai štancata do onemoglosti...sploh zdaj s temi lepimi novimi SUV-i...Katerega bi tudi sam imel...
sporočil: 6.403
Gre za agencijske delavce, njih bo torej morala dokončno odpustiti
agencija, če ne bo našla nadomestnega uporabnika storitev teh
delavcev.
sporočil: 2.568
[usimoncic]Se strinjam, niso več poceni. Glede kakovosti ne morem komentirat, saj sam še nisem imel korejca. Prijatelji, ki so imeli enkrat hyundaia nočejo več na drugo znamko, i20 je po testih na prvem mestu, kia sportage najbolj prodajan SUV pri nas, pa še vedno poslušam samo o pokvarljivih renaultih, oplih in VW, o Kii pa še vedno nič slabega.
> [klemenstp]
> Na Slovaškem, pa verjetno KIA in Hyundai štancata do onemoglosti...sploh zdaj s temi lepimi novimi SUV-i...Katerega bi tudi sam imel...
Hehe. Zaenkrat folk še kar verjame tisti floskuli "največ avta za vaš denar", čeprav tisti avti sploh niso več poceni. Kakšne vrhunske kvalitete pa itak nikoli ni bilo.
sporočil: 4.340
[klemenstp]Jaz pa ne poznam nikogar z dobro izkušnjo s Kio. Sam imam slabo, pa žena tudi, prav tako mama (ki se je že znebila Kie za relativno majhen denar). Poleg tega, da je avto precej drag za vzdrževanje (servisi na 15000 km; vsaj za bencinarja), lahko že v garancijskem roku računaš na nepredvidena popravila. Jaz sem recimo v petih letih in 125000 km moral menjati zadnje diske dvakrat (drugič po dobrih 20000 km zaradi odkrušene zavorne obloge na ploščici in posledično uničenega skoraj novega diska; kakšnih 1000km po servisu, na poti v Nemčiji, za ceno ne sprašuj), enkrat so mi jih nekaj rihtali na izrednem servisu, ker so se pregrevali (bojda so bili samo umazani, cena pa 40% cene menjave diskov in ploščic), prednje sem menjal enkrat - prav tako na izrednem servisu po precej scary vožnji čez Ljubelj, pa menjal sem še zglob pri izpušni cevi. Poleg tega avto občasno ne vžge, občasno voznikova šipa ne deluje, občasno gumb za glasnost pri radiu ne dela, podpora za pokrov motorja se pogosto zatakne zaradi slabe plastike in posledično mora nekdo pokrov držati medtem ko drug recimo doliva tekočino za vetrobransko steklo, ter dalinsko zaklepanje občasno ne deluje (nič od tega ne popravijo na garancijo oz. sploh ne znajo popraviti, ker se napaka pojavlja samo občasno). Nekaj stvari so sicer odpravili na garancijo (recimo neke zglobe pri podvozju, zaradi katerih je podvozje precej ropotalo). Toliko se na hitro spomnim iz glave.
> [usimoncic]
> > [klemenstp]
> > Na Slovaškem, pa verjetno KIA in Hyundai štancata do onemoglosti...sploh zdaj s temi lepimi novimi SUV-i...Katerega bi tudi sam imel...
>
> Hehe. Zaenkrat folk še kar verjame tisti floskuli "največ avta za vaš denar", čeprav tisti avti sploh niso več poceni. Kakšne vrhunske kvalitete pa itak nikoli ni bilo.
Se strinjam, niso več poceni. Glede kakovosti ne morem komentirat, saj sam še nisem imel korejca. Prijatelji, ki so imeli enkrat hyundaia nočejo več na drugo znamko, i20 je po testih na prvem mestu, kia sportage najbolj prodajan SUV pri nas, pa še vedno poslušam samo o pokvarljivih renaultih, oplih in VW, o Kii pa še vedno nič slabega.
Baje da so drugi avti še slabši. No, ne vem, ampak meni se zdi to kar dosti problemov z avtom, za katerega sem računal, da bom imel vsaj nekaj let mir in stroške samo s servisom. Problemi so se namreč začeli praktično z novim avtom, potem pa so kmalu sledili še nepredvideni stroški (vse v "garanciji").
Poleg tega se mi pa zdi skrajno bedno, da v navodila za uporabo opišejo najbolj butast pristop k odpravi napake. Recimo za menjavo prednjih žarnic piše, da je potrebno odstraniti luč. In nekoč se mi je zgodilo, da sem z družino zvečer hotel iti domov, nakar ugotovim, da sta pregoreli obe prednji žarnici. Takoj se lotim branja navodil in trije smo v dveh urah napako rešili (sicer z nekaj polomljene plastike, a domov sem prišel). Potem sem pa enkrat slučajno izvedel, da so taka navodila samo zato, da bi kupec avto pripeljal na servis, kjer žarnico menjajo tako, da premaknejo akumulator na eni strani in odvijejo eno posodo s tekočino na drugi, pa sta obe žarnici dostopni. Nekoč sem že bral o nečem podobnem: www.siol.net/priloge..._hoce.aspx
PS: Pa da ne bi mislil, da sem kak norec, ki avto prekomerno obremenjuje. Moj avto je veliko večino kilometrov naredil po avtocesti na 50km relaciji s hitrostjo 110-130 km/h (pri večji se poraba močno poveča) in z enim samim potnikom.
sporočil: 30.415
Francozi ugotavljajo, da v Sloveniji socialnega sporazumevanja ni
več in je Cerarjeva vlada dejansko napodila oz. brcnila delodajalce
iz socialnega dialoga. Vlada in sindikati so se združili in
terorizirajo gospodarstvo, prvi rezultat tega je nenormalen dvig
minimalne plače, sledijo različni davki na kapital, ki bo
marsikaterega tujega vlagatelja pripravil na odhod iz Slovenije.
Zapiranje Revoza v Novem mestu bi za Slovenijo bil katastrofa.
Vedeti moramo, da je prvi korak za odhod Francozov storila
gospodarsko slepa Cerarjeva vlada.
sporočil: 967
čas vnosa: 30.09.15 09:12
Ker se vedno omenja, kako naj bi bili servisi nekaterih vozekov
dragi, ker naj bi se opravljali na 15.000 km, morda v
razmislek:
a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".
a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".
sporočil: 14.456
[janeztomazic]Sicer bi raje videl, da bi se slovenskemu gospodarstvu dobro pisalo, kar prinaša kruh vsem nam, midva bi pa v miru nadaljevala s forumskim nestrinjanjem, ki stane malo ali nič. Domnevam, da se strinjaš tudi s tem. :-)
> [pobalin]
> Tole in morebitne posledice afere VW niso ravno dobri znaki za slovensko gospodarstvo.
Sicer redko, a tokrat se s pobalinom strinjam.
sporočil: 14.456
[FIN-557341]Lahko govorim samo zase. Sploh se ne poznava, sva kot olje in voda, ampak včasih se očitno zmešava v emulzijo.
Vidva sta pa res vedno na vezi,...s sta sodelavca
sporočil: 6
Težko bi bolj brcnil v temo glede lastninjenja. Revoz je že vrsto
let v 100% lasti Renaulta. Torej ni potrebe po lastninjenju ali
povečevanju lastništva.
Pa še to: zasebnik, ki naj bi proizvajal Smarte v sodelovanju z Revozom,se imenuje Daimler AG. Verjetno poznaš. In jih tudi proizvaja. 4-sedežne v Revozu, 2-sedežne pa v svoji tovarni v Hambachu.
Pa še to: zasebnik, ki naj bi proizvajal Smarte v sodelovanju z Revozom,se imenuje Daimler AG. Verjetno poznaš. In jih tudi proizvaja. 4-sedežne v Revozu, 2-sedežne pa v svoji tovarni v Hambachu.
sporočil: 14.456
[usimoncic]Pred leti se je pojavil cel kup avtomobilov, pri katerih žarnice praktično nisi mogel zamenjati sam, sploh pa ne v temi, ko bi to nujno rabil, in tudi po predpisih moral narediti. Predpisani paket rezervnih žarnic je bil tako samo za okras. Divizije strokovnih avtomobilskih novinarjev/medijev in potrošniških watcdogov so o tem pisale približno toliko kot nič, če lahko sodim po tistem, kar google lahko najde. Šele sprememba predpisov EU je načrtno povzročeni problem (zagotavljanje posla servisom) pred leti precej omilila.
Poleg tega se mi pa zdi skrajno bedno, da v navodila za uporabo opišejo najbolj butast pristop k odpravi napake. Recimo za menjavo prednjih žarnic piše, da je potrebno odstraniti luč.
sporočil: 44
čas vnosa: 30.09.15 14:39
Škoda. Ampak niti nismo pričakovali, da bosta ta modela uspešna...
sporočil: 6
Ne razumem zakaj na vsak način vztrajaš na teoriji zarote.In tudi
ne razumem zakaj si nesramen, če se dejstva ne skladajo s tvojo
teorijo.
Ja, zagotovo ne vem vsega. Ampak to, kar sem napisal, drži. Sicer pa se ti slabo zdi. Med Renaultom in Daimlerjem ni nobenega slo posrednika kot namiguješ. Gre za enako vrsto sodelovanja kot npr. pri izdelavi modelov Kangoo in Mercedes Citan, ki oba nastajata v Renaultovi tovarni v Maubegue v Franciji.
Tudi glede dokapitalizacije se motiš. Pred leti ni šlo za nobeno dokapitalizacijo ampak za subvencijo, ker je Renault pač zagrozil, da bo proizvodnjo preselil izven SLO, če subvencije ne bo. Kar sicer ni lepo. Je pa precej običajno v svetu multinacionalk.
Poglej. Lahko mi verjameš. Lahko mi tudi ne. Tvoja stvar. In sam si napisal, da o stvari nimaš pojma. Ne vem zakaj potem moraš pod nujno imeti o tem neko teorijo.
Ja, zagotovo ne vem vsega. Ampak to, kar sem napisal, drži. Sicer pa se ti slabo zdi. Med Renaultom in Daimlerjem ni nobenega slo posrednika kot namiguješ. Gre za enako vrsto sodelovanja kot npr. pri izdelavi modelov Kangoo in Mercedes Citan, ki oba nastajata v Renaultovi tovarni v Maubegue v Franciji.
Tudi glede dokapitalizacije se motiš. Pred leti ni šlo za nobeno dokapitalizacijo ampak za subvencijo, ker je Renault pač zagrozil, da bo proizvodnjo preselil izven SLO, če subvencije ne bo. Kar sicer ni lepo. Je pa precej običajno v svetu multinacionalk.
Poglej. Lahko mi verjameš. Lahko mi tudi ne. Tvoja stvar. In sam si napisal, da o stvari nimaš pojma. Ne vem zakaj potem moraš pod nujno imeti o tem neko teorijo.
sporočil: 4.340
[psm]Tudi glede časovnega intervala servisa je Kia Ceed precej konservativna/draga. Je na eno leto. Moj prejšnji avto (twingo prve generacije) je imel servis na dve leti.
Ker se vedno omenja, kako naj bi bili servisi nekaterih vozekov dragi, ker naj bi se opravljali na 15.000 km, morda v razmislek:
a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".
sporočil: 4.340
[pobalin]Ja ja, problem je znan. Ampak kar si tu privošči Kia, je pa še huje. Kupec naj se bodisi zajebava z odstranjevanjem luči, ali pa avto zapelje na servis, kjer vedo kako se problem elegantno reši. Včasih je bila menjava žarnic konstrukcijsko zafrknjena, tako da se je bodisi kupec zajebaval, ali pa se je zajebaval serviser, ki je menjavo žarnice zakasiral z razlogom.
> [usimoncic]
> Poleg tega se mi pa zdi skrajno bedno, da v navodila za uporabo opišejo najbolj butast pristop k odpravi napake. Recimo za menjavo prednjih žarnic piše, da je potrebno odstraniti luč.
Pred leti se je pojavil cel kup avtomobilov, pri katerih žarnice praktično nisi mogel zamenjati sam, sploh pa ne v temi, ko bi to nujno rabil, in tudi po predpisih moral narediti. Predpisani paket rezervnih žarnic je bil tako samo za okras. Divizije strokovnih avtomobilskih novinarjev/medijev in potrošniških watcdogov so o tem pisale približno toliko kot nič, če lahko sodim po tistem, kar google lahko najde. Šele sprememba predpisov EU je načrtno povzročeni problem (zagotavljanje posla servisom) pred leti precej omilila.
sporočil: 6.899
[usimoncic]Kako je nasploh s temi vse daljšimi servisni intervali? Nekateri avti jih baje imajo tudi na 30.000 km in podobno.
> [psm]
> Ker se vedno omenja, kako naj bi bili servisi nekaterih vozekov dragi, ker naj bi se opravljali na 15.000 km, morda v razmislek:
>
> a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
>
> Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".
Tudi glede časovnega intervala servisa je Kia Ceed precej konservativna/draga. Je na eno leto. Moj prejšnji avto (twingo prve generacije) je imel servis na dve leti.
Jaz menim, da bi tudi moj stari voz čisto dobro delal če bi ga servisiral na 30K namesto na 10K. Ampak vprašanje je, koliko z motorjem povezanih težav bi se pojavilo tam nekje pri 100 - 150 KKm, ko je garancija že zdavnaj mimo. Kurjenje olja, uničena dihtunga na glavi, manj tekoče delovanje itd...
Kaj so temelji teh vse daljših servisnih intervalov? Boljša olja? Boljši filtri zraka in goriva? Robustnejša izdelava cilindrov, batov, ventilov, vsega tam okoli?
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 01.10.2015 11:21
[NemirniTujec]odvisno od tipa olja in skrbnosti serviserja.
Kako je nasploh s temi vse daljšimi servisni intervali? Nekateri avti jih baje imajo tudi na 30.000 km in podobno.
jaz sem prejsnji avto servisiral 1x na leto, pa je bil letnik 1996, pa tudi sparal ga nisem - 30K km na leto in tezka noga na gasu in bremzi.
sem pa mehaniku narocil, naj:
- uporabi najboljse sinteticno olje
- racuna, da mora avto zdrzati 30K kilometrov do naslednjega rednega servisa
- me opozori na vse dele, kjer se kaze izraba, tudi ce dela po standardih proizvajalca se ne bi trebalo menjati.
Tako da je potem avto imel redni servis, serviser je naredil se seznam potrebnih zamenjav in narocil dele in cez 3-4 mesece sem peljal se tiste dele zamenjat.
sporočil: 4.758
[valsidalado]razlog je v gospodarski recesiji po Evropi, o kateri nihče ne sme poročat. poroča se samo o nekih imaginarnih statistikah. Folk nima denarja za nove avte.
> [psm]
> A na trgu naj bi dosegel dober odziv, pravite?
>
> Ja zakaj pa potem zmanjšujejo proizvodnjo?!
>
> Dajte si že enkrat priznati, da je tale avto totalni flop!
Ne poznam situacije tam, razen nekaj malega iz medijev. Lahko da problem Revoza ni Twingo, pač pa Smartek in kakšno lastninjenje Revoza v ozadju. Rečeno je bilo, par let nazaj, da Smart bo proizvajal zasebnik v sodelovanju z Revozom. Lahko da bi kdo rad povečal svoj delež v Revozu na stroške Revoza, kar pa seveda stane in doživlja odpor. O tem razmišljam, če smem. Vse tole eveda vzemi pa kot vprašanje, ne kot trditev. Milač je uraden, da bolj uraden biti ne more oz. je z glavo total v avtomobilih.
sporočil: 4.758
[NemirniTujec]Ne glede kaj piše za KATERI KOLI avto, na 15.000 nujno zamenjat olje in filtre!! To je na dolgi rok najceneje.
> [usimoncic]
> > [psm]
> > Ker se vedno omenja, kako naj bi bili servisi nekaterih vozekov dragi, ker naj bi se opravljali na 15.000 km, morda v razmislek:
> >
> > a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
> >
> > Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".
>
> Tudi glede časovnega intervala servisa je Kia Ceed precej konservativna/draga. Je na eno leto. Moj prejšnji avto (twingo prve generacije) je imel servis na dve leti.
Kako je nasploh s temi vse daljšimi servisni intervali? Nekateri avti jih baje imajo tudi na 30.000 km in podobno.
Jaz menim, da bi tudi moj stari voz čisto dobro delal če bi ga servisiral na 30K namesto na 10K. Ampak vprašanje je, koliko z motorjem povezanih težav bi se pojavilo tam nekje pri 100 - 150 KKm, ko je garancija že zdavnaj mimo. Kurjenje olja, uničena dihtunga na glavi, manj tekoče delovanje itd...
Kaj so temelji teh vse daljših servisnih intervalov? Boljša olja? Boljši filtri zraka in goriva? Robustnejša izdelava cilindrov, batov, ventilov, vsega tam okoli?
sporočil: 3.976
[usimoncic]Pa so ti to menjali v garanciji? Morali bi, čeprav kar si potem kasneje pisal glede uveljavljanja garancije, so očitno glede tega problematični...
Jaz pa ne poznam nikogar z dobro izkušnjo s Kio. Sam imam slabo, pa žena tudi, prav tako mama (ki se je že znebila Kie za relativno majhen denar). Poleg tega, da je avto precej drag za vzdrževanje (servisi na 15000 km; vsaj za bencinarja), lahko že v garancijskem roku računaš na nepredvidena popravila. Jaz sem recimo v petih letih in 125000 km moral menjati zadnje diske dvakrat (drugič po dobrih 20000 km zaradi odkrušene zavorne obloge na ploščici in posledično uničenega skoraj novega diska
sporočil: 3.976
[jezst]Točno tako. Ali pa po enem letu, če v enem letu ne naredi 15.000 km.
Ne glede kaj piše za KATERI KOLI avto, na 15.000 nujno zamenjat olje in filtre!! To je na dolgi rok najceneje.
Sicer je vmes pisal bc123a, da je on menjal na 30.000 km (in je toliko imel tudi letnih kilometrov), pa je očitno šlo skozi. Je pa tu dosti faktorjev, recimo pozna se če so kilometri v glavnem narejeni na avtocesti (pa ne s pretiranimi obrati). Bolj športna vožnja, ali pa po drugi strani veliko mestne vožnje in kratkih relacij, pa pomenijo večjo obremenitev in zahtevajo bolj pogosto menjavo olja.
Problem je, ker ljudje najraje ne bi vzdrževali avta oziroma plačevali za to, resnici na ljubo pa tudi uradni servisi zelo radi pošastno odirajo za redno servisno vzdrževanje. Recimo računajo liter olja cca 20 EUR - v povprečen avto ga gre 4-5 litrov, pa si izračunaj. Potem pa nabijejo zraven delovne ure in jih mastno zaračunajo, pa če se pustiš te še nategnejo da ti zacolajo kako menjavo vitrexa ali podobno neumnost, ki jo lahko narediš sam za par evrov.
Če greš sam kupit olje, pa 5-litrska plastenka najkakovostnejšega sintetičnega olja ne bi smela stati več kot ene 40-50 EUR. Oljni filter pa je ponavadi v rangu 10 EUR.
Veliko lahko prišparaš že, če se lahko zmeniš da olje prineseš sam, oni smao ivedejo menjavo. Sicer pa je (ok, priznam da še nisem dejansko sam nikoli naerdil tega) menda menjava olja poseg, ki ga lahko mirno narediš sam. Je pa potencialno pacarija, pa nekam moraš z odpadnim oljem.
Ampak v glavnem, menjava olja+filtra je izvedljiva za 50-60 EUR materialnih stroškov.
In če zavedaš, da za motor ni dobro staro izrabljeno olje (to pomeni, če ne zamanjaš po 15kkm/1 letu), se mi to ne zdi nek hud strošek, če ga imaš 1x-2x na leto....
Strani: 1