Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Revoz krči proizvodnjo, odpustili bodo 150 delavcev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[usimoncic]
> [psm]
> Ker se vedno omenja, kako naj bi bili servisi nekaterih vozekov dragi, ker naj bi se opravljali na 15.000 km, morda v razmislek:
>
> a ni v knjižici napisano nekako takole: "ali servis na toliko in toliko km ali najkasneje na eno oziroma dve leti?
>
> Če narediš letno največ 10.000km (če živiš v mestu in hodiš v službo peš, to ni nič nenavadnega, ga rabiš zgolj za izlete...), ti je pa ja popolnoma vseeno, ali ima tak proizvajalec predpisan servisni interval na 20, 25 ali 50.000km, ko pa moraš hkrati upoštevati tudi drugi del - "oziroma najkasneje na eno (ali na dve...) leto)".

Tudi glede časovnega intervala servisa je Kia Ceed precej konservativna/draga. Je na eno leto. Moj prejšnji avto (twingo prve generacije) je imel servis na dve leti.
Kako je nasploh s temi vse daljšimi servisni intervali? Nekateri avti jih baje imajo tudi na 30.000 km in podobno.

Jaz menim, da bi tudi moj stari voz čisto dobro delal če bi ga servisiral na 30K namesto na 10K. Ampak vprašanje je, koliko z motorjem povezanih težav bi se pojavilo tam nekje pri 100 - 150 KKm, ko je garancija že zdavnaj mimo. Kurjenje olja, uničena dihtunga na glavi, manj tekoče delovanje itd...

Kaj so temelji teh vse daljših servisnih intervalov? Boljša olja? Boljši filtri zraka in goriva? Robustnejša izdelava cilindrov, batov, ventilov, vsega tam okoli?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(