Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ustavite drugi tir!

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-299030 sporočil: 1.227
[Glavni forum] Tema: Ustavite drugi tir!
[#2536317] 22.07.15 09:00
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: anon-299030 22.07.2015 09:07
Od primera Banke Slovenije in njenih "naročenih" študij pri Ernst&Young, predvsem pa naročenih rezultatov študij, se ni več smiselno naslanjati nanje! Je možno, da je minister za podkrepitev svojega mnenja o drugem tiru naročil takšno "neodvisno" študijo, ki bo potrdila njegovo mnenje in mu dala potrebno kredibilnost? Sinoči sem ga gledal na POP TV - en sam samcati "flanc"! Katastrofa!!! Potem bo pa še Cerar zanj dejal, da dela z nadčloveškimi napori???? Naj gre na dopust in tam ostane.

Drugi tir se bo gradil šele tedaj, ko bo Cerarjeva (ali pa katera druga, se razume) vlada imela "organizirano" odvajanje finančnih sredstev na račune v "Švici" iz omenjenega projekta, saj očitno - po analogiji, kot piše Požareport, tudi izbora navadnih nadzornikov SDH-ja brez provizij ne morejo in ne znajo napraviti!

Slovenija je že zakoračila po poti Grčije, ko MORA razprodati svoje premoženje za poplačilo dolgov, zato so tudi podobne študije bržkone naravnane na to temo: da je Slvenija v riti, da ni smisla več vlagati vanjo, da jo je poztrebno še bolj stisniti v kot itd....
Študijo MORAMO napraviti sami zase in ne za druge in z drugimi! Nismo sposobni? Pol pa tudi drugega tira ne rabimo! Ampak, novih ne potrebujemo: prva, ki je bila narejena, je opravičevala gradnjo zaradi ozkih grl, potrebna je le še realizacija s čvrstim pogajanjem. Pa brez cen za "šikaro" ob progi kot za najboljšo gradbeno parcelo v Momacu!!

Prelaganje tovora, kot se omenja, najbrž res ni ne smiselno, je zamudno in drago, povečuje se možnost poškod in nesreč itd... Kje pa smo z idejo, o kateri smo brali pred nedavnim - menjava napetosti? Z prehodno obdobje? Je to realno? Zakaj se ne predstavi vladi in na tej osnovi odloča dalje? Vsekakor bi projekt 2. tira moral vsebovati tudi takšne alternative. Na to se ne spoznam, ampak odločitve je potrebno sprejeti.

Še to bi dodal: za kaj že je Mramor vzel kredi? S tem zadnjim bi že lahko pričeli z gradnjo, mar ne?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2536317

Strani: 1

anon-370788 sporočil: 3
[Glavni forum] Tema: Ustavite drugi tir!
[#2536325] 22.07.15 09:53 · odgovor na: anon-299030 (#2536317)
Odgovori   +    22
čas vnosa: 22.07.15 09:46
Točno tako.

Če bi bil jaz kredibilen neodvisen novinar (na žalost mi moje omejene intelektualne sposobnosti to preprečujejo), bi postavil sledeča preprosta vprašanja:

1. Kolikšna je zmogljivost električne napeljave na progi - torej kolikšna je največja masa vlakovne kompozicije za pot od Sermina do prve dvotirne postaje?
2. Koliko časa potrebuje takšna vlakovna kompozicija od Sermina do prve dvotirne postaje (torej navzgor)?
3. Koliko časa potrebuje takšna vlakovna kompozicija od prve dvotirne postaje do Sermina (torej navzdol)?
4. Kolikšne so spremembe v časih voženj, če se mase vlakovnih kompozicij zmanjšujejo? (Namen je iskanje optimalne izkoriščenosti proge, da ne bo kdo rekel, da zavajamo s podatki o maksimalnih masah)
5. Koliko električne energije na vlakovno kompozicijo se porabi za prevoz v eno in v drugo smer?
6. Koliko stane vzdrževanje km železniške proge na leto?
7. Koliko tovora gre iz Luke dnevno na ceste?
8. Koliko tovora pride v Luko dnevno po cestah?
9. Kolikšen delež tega tovora je samo tranzitni in torej namenjen iz Slovenije?
10. Kolikšna je maksimalna mesečna zmogljivost pretovora v Luki Koper na kontejnerskem terminalu, terminalu razsutih tovorov, avtomobilskem terminalu, lesnem terminalu (mdr. Avstricji poceni kupujejo les v Slo smrekovino po cca 60-70 EUR, mogoče tudi manj, ga vozijo na razrez v AUS in nato preko Luke Koper v širni svet, po nekaterih info so prodajne cene po 200 + EUR za smrekovino, ki se uporablja v gradbeništvu, ostali les za pohištvo pa še dražje - koji smo mi debili), terminalu za gorivo?
11. Kolikšni so stroški pretovora blaga na posameznih navedenih terminalih?
12. Kolikšen je factor obrabe cest zaradi kamionskega prometa v primerjavi z avtomobilskim?
13. Koliko stane km vzdrževanja avtocest (se bomo omejili samo nanje) na konfiguraciji terena kot je od Kopra do Kozine, koliko na kraškem terenu, koliko na terenu kot je Ljubljansko barje, koliko na odseku med okrog Trojan, koliko na preostalem štajerskem in pomurskem odseku?

Postavljam vprašanja, katera so tako SŽ kot Luki Koper in DARS zelo dobro znane, samo ne vem ali so jih kdaj kje objavili.

Vse kar sem pozabil, dopolnite, potem pa veselo računanje, če bo kdo sploh hotel posredovati te podatke.

Finance, kje ste?

Strani: 1