52 min
Fed ohranil obrestno mero med 4,25 in 4,5 odstotka
1 ura
Novi volvo XC70 bo priključni hibrid z električnim dosegom 200 kilometrov
2 uri
Najbolj brani članki danes
6 ur
Odpustki za vse, ki gradite za trg: kaj lahko in česa ne smete početi z olajšavo za zeleni prehod
6 ur
Kako je ribniški Inotherm še povečal vodstvo v Evropi
6 ur
Ukrepi proti visoko patogeni ptičji gripi so ukinjeni
6 ur
Dva ponudnika na razpisu za večjo letalsko povezljivost: eden bi letel v Tirano, drugi na Kanarske otoke 1
6 ur
Meloni: Italija bo za obrambo že letos namenila dva odstotka BDP
6 ur
Lastniki Trumpove kriptovalute: 58 digitalnih denarnic z milijonskimi dobički; 764 tisoč z izgubo 3
6 ur
Spremembe za KTM tudi v Sloveniji, skrb za znamko prevzema nov distributer 1
7 ur
Žito napoveduje več kot 100 milijonov evrov investicij 1
7 ur
Boštjančič in Props v bran vladni plačni reformi: Javni sektor ni zažiralec javne blagajne 3
7 ur
Povečanje nemških industrijskih naročil v marcu večje od pričakovanj
7 ur
Velenje odpira vrata podjetništvu: nova Poslovna cona Pesje - vzhod ustvarja pogoje za razvoj naprednih idej (Oglas)
8 ur
Čipi za mačke, elektrošoki za ljudi 4
8 ur
Aprila velika rast prodaje avtov, vsak tretji Slovenec je kupil volkswagna ali škodo 3
9 ur
Aprila za desetino manj prostih delovnih mest kot marca
9 ur
Premiki v lastništvu Salomona: Odlazek je nazaj
9 ur
Novo Nordisk napovedal izboljšanje prodaje zdravila za hujšanje; delnica navzgor
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

jacktheone sporočil: 104
[#3060793] 30.04.25 10:29
Odgovori   +    11
Službeno sem nekajkrat na leto na Kitajskem. BYD je največji proizvajalec EV, kar priznavajo tudi navadni Kitajci - predvsem zaradi res nizkih cen. Je pa dejstvo, da se njihove nizke cene odražajo tudi na kakovosti materialov (in verjetno z vzdržljivostjo le-teh). Nisem se še peljal z BYD, ki bi imel primerljivo kvaliteto materialov s katerimkoli uveljavljenim avtomobilskim proizvajalcem. Na daleč izgleda lepo, sijoče in napredno, vendar ko se vsedeš v avto, vidiš da gre za zelo poceni materiale (najcenejša plastika evropskega proizvajalca, je veliko boljša od to kar dajo v BYD). Z vsakim Kitajcem s katerim sem se pogovarjal, mi je omenil, da je BYD največji, ampak hrkati tudi najslabši po kvaliteti. To niso avti, ki bi bili narejeni za 10 let, vsaj to ne kar se vozi na Kitajskem. Za njih so postala ta EV kot nek mobitel, ki ga menjaš vsake 3 leta. Ogormno tehnologije, hkrati pa gre vsak model hitro tudi v pozabo, saj skoraj vsako leto izdajo novega.

Strani: 1