4 ure
Vse več podjetij prepoznava pomen digitalne preobrazbe
4 ure
Ali podjetja res nimajo pojma?
4 ure
Začetek leta 2026 bo prinesel val podražitev v slovenskih bankah
4 ure
Naložbeni vodnik 2026: kam po donose v času povišanih vrednotenj?
11 ur
Kempinski zapušča Slovenijo. Hotel Palace naj bi postal del druge petzvezdične hotelske verige
11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Bruselj omilil prepoved klasičnih motorjev, a predlaga kvote e-avtov za podjetja 2
14 ur
Slovenski kmetje tudi na traktorjih s protestnimi zahtevami na poti v Bruselj 1
14 ur
Za subvencijo za fotovoltaiko po starem sistemu lahko zaprosite le še do konca leta
15 ur
Evropa bo kmetom zrahljala birokratske zahteve
15 ur
V ZDA novembra rast novih delovnih mest nad napovedmi, slabi podatki za brezposelnost
16 ur
Trajnostna konkurenčnost: Slovenija se je povzpela na 11. mesto
16 ur
Miran Božič, Mlekarna Planika: Nova mlekarska kriza je pred vrati
16 ur
Ustavitev izplačil dodatka za pomoč in postrežbo zaradi prevedbe v sistem dolgotrajne oskrbe
17 ur
Evropa ustanavlja komisijo za škodo v Ukrajini. Zelenski: Rusijo moramo prisiliti, da sprejme pravila 4
17 ur
Top službe: ECB, Bayer, DBS, SID banka, SRC ...
17 ur
Hrvaška bo v Croatia Airlines vložila 156 milijonov evrov
19 ur
Tovornjake Daimler Trucka bo avtonomno usmerjal izraelski Innoviz 2
19 ur
Shein na Poljskem odprl eno najnaprednejših skladišč
19 ur
NASVET Shema 80/90/100 za starejše zaposlene: kako se je boste pravilno lotili 2

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 5.484
[#3074275] 15.12.25 19:05
Odgovori   +    4
Njihova najvišja hitrost bo 200 kilometrov na uro, kar bo omogočilo hitrejše in učinkovitejše povezave med državami, pravijo na SŽ.
Ne vem, če se naj smejem ali razjočem ob takih hudih izjavah ?

Zadnje čase vlaki več stojijo, kot se vozijo.

In že v eni uri pridelajo 10 minut zamude.

Vozni redi pa tudi katastrofa.

Mimogrede.

Jutranji vlak Murska Sobota - Koper, brez prestopanja, čas potovanja 5 ur in 28 minut !!!

Vlak dopoldan, štirje prestopi, čas potovanja 8 ur in 34 minut !!!!!

Vlak popoldan, en prestop, čas potovanja 6 ur in 45 minut !!!

Vedno je potrebno dodati še nekaj zamude.

Letos 1. Novembra je minilo natanko 180 let odkar je testno zapeljal prvi Vlak na progi Graz - Celje.

Po isti trasi, kot je progo gradilo Avstrijsko cesarstvo, vozijo vlaki še danes.
GV-1113 sporočil: 2.202
[#3074281] 15.12.25 20:21
Odgovori   +    6
V Avstriji so nedavno kupili kitajske vlake, ker so pač pol cenejši.

Ker pa za SŽ denar itak zraste na drevesu, pa ni problema plačati za Siemens.

Je pa res, da je ob takšnih "potovalnih" hitrostih itak vseeno... Tudi, če ne bi kupili nič!
FIN-544124 sporočil: 5.484
[#3074290] 15.12.25 22:00 · odgovor na: GV-1113 (#3074281)
Odgovori   +    0
[GV-1113]
V Avstriji so nedavno kupili kitajske vlake, ker so pač pol cenejši.

Ker pa za SŽ denar itak zraste na drevesu, pa ni problema plačati za Siemens.

Je pa res, da je ob takšnih "potovalnih" hitrostih itak vseeno... Tudi, če ne bi kupili nič!
Točno tako, kot si povedal.

Itak pri nas vedno vse preplačamo.

Verjetno tudi zato, ker pri višjih cenah so višje tudi provizije.

Avstrijci so zelo dobri gospodarji in gledajo na vsak "šiling".
tonifinance sporočil: 72
[#3074291] 15.12.25 22:17 · odgovor na: GV-1113 (#3074281)
Odgovori   +    0
Ko ti bo uspelo dobiti licenco za vožnjo vlaka kitajske proizvodnje za vse te države, kamor naj bi vozili naši naročeni vagoni in lokomotive, bodo stari samo še za odpad. Avstrijski Westbahn, ki je naročil štiri kitajske kompozicije, se za dovoljenje (po domači državi!) trudi že dve leti od dobave, pa še ne vem, če mu je že uspelo.
Korazijan sporočil: 443
[#3074326] 16.12.25 11:20 · odgovor na: tonifinance (#3074291)
Odgovori   +    0
Novembra jim je uspelo po dveh letih, apmak samo za Avstrijo
www.finance.si/trans.../a/9041023

Strani: 1