Strani: 1

luk33 sporočil: 157
[#3023434] 10.07.23 07:49
Odgovori   +    2
zanimivo bi bilo izvedeti še, kolikšen je delež transakcij z rabljenimi vozili v primerjavi z novimi, pa koliko je pri rabljenih (uvoženih zlasti) dizlov. Verjetno je slika inverzna. lp
milos9 sporočil: 1.050
[#3023435] 10.07.23 07:52 · odgovor na: luk33 (#3023434)
Odgovori   +    0
[luk33]
zanimivo bi bilo izvedeti še, kolikšen je delež transakcij z rabljenimi vozili v primerjavi z novimi, pa koliko je pri rabljenih (uvoženih zlasti) dizlov. Verjetno je slika inverzna. lp
Dobra ideja, poskusim dobit podatke
rx170 sporočil: 6.557
[#3023437] 10.07.23 08:06
Odgovori   +    2
Hm, a je ponudba dizel avtomobilov ostala na enakem nivoju kot pred npr. 10-15 leti?

Ko sem kupoval npr. RAV4 je bil na voljo samo dizel z BMW motorjem (ker TOYOTA več ne razvija DIZEL motorjev) in brez zadnjega pogona, zato sem pač bil prisiljen vzeti hibrida, če sem hotel ostati na RAV4.
0324TOMXT sporočil: 7
[#3023444] 10.07.23 09:42 · odgovor na: rx170 (#3023437)
Odgovori   +    4
Edini razlog za upad prodaje dizlov je, da ni prave ponudbe. Za službeno floto že leta kupujemo Škode Octavie Dizel, ki pa jih v zadnjih dveh letih sploh ni več možno dobiti in smo prisiljeni kupovati bencinarje.
MAN-1465775 sporočil: 148
[#3023446] 10.07.23 10:51 · odgovor na: 0324TOMXT (#3023444)
Odgovori   +    9
Res je. Če bi bila ponudba bi firme in ljudje ki delajo mnoge kilometre, še vedno kupovali 2.0 dizle. Konec koncev, malce pozabljamo koliko malo onesnažujejo novi dizelski motorji. Šestvaljni štiripogonski avtomatski dizlaš, ima realno avtocestno-lokalno porabo skupno 6.8-7.2 kar se mi zdi vrhinski rezultat.

Strani: 1