Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.606
[#3051892] 07:30
Odgovori   +    4
Misija nemogoče.
Nollem sporočil: 1.008
[#3051893] 07:40
Odgovori   +    7
od LJ do KP je trenutno po tirih 153km - s kakšno hitrostjo bi moral voziti vlak, da bi s postanki za vožnjo porabil le eno uro? no, Lenčica Lenka?
tonifinance sporočil: 31
[#3051895] 07:54
Odgovori   +    7
Noro. Bohinjska proga, ki je bila zgrajena za tovorni promet, saj poteka po skoraj nenaseljenem območju pa izven vseh projektov. Zaradi dveh vzponov po 25 promil, ki so še hujši v Avstriji (Ture, vsi vlaki za Bavarsko gredo tam čez), pri nas se pa ne da in tlačimo tovorni promet v prestolnico!
7175S sporočil: 2.589
[#3051905] 08:39
Odgovori   +    13
Predlagam, da zaradi genijalnega načrta, kako oropati slovenski proraču po zgledu Titove SFRJ, nove železniške postaje poimenujemo po imenih krvavih revolucionarjev in sicer ljubljanska ŽP se poimenuje ŽP tovariša Tita, Jeseniška ŽP tovariša Edvarda kardelja, ŽP v Novi Gorici pa ŽP tovariša Borisa Kidriča. Napisi naj bodo visoki vsaj 15 m in osvetljeni z rdečimi ledicami. Ob otvoritvi teh železniških postaj naj orkester zadrtih levičarjev obvezno namesto zdravljice zapoje vsaj tri revolucionarne pesmi.
ViljemIskra sporočil: 42
[#3051924] 13:09
Odgovori   +    0
Bučke, bučke, butalske.
Vsi ti veleprojekti so za čez 100 let, zadnjih 100 let pa so spali na visokih državnih plačah, posledično se sprašujem, zakaj bi bilo čez 100 let drugače, skratka, realizacija bo ob Svetem Nikoli.
Mega vlaganja v želežniške postaje so metanje denarja skozi okno, danes rabim manjše postaje, rabiš pa digitalizacijo infrastrukture in prometa - to kar je cel razviti svet naredil že pred leti.
Umeščanje v prostor v SLO demokraciji je projekt stoletij, kot vsa umeščanja v prostor, vsak Francelj bi imel vse, samo ne pred svojim pragom...

Strani: 1