Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Zlati časi za zunanje izvajalce
Strani: 1
sporočil: 5.199
kupci niso več zadovoljni zgolj z dobrimi izdelki, temveč si
želijo celovitih in prilagojenih rešitev s strani čim manjšega
števila ponudnikov, najrajši pa celo enega samega. S tem
poenostavijo vzdrževanje, nadgrajevanje, nenazadnje pa tudi
porazdelitev odgovornosti. Vse kaže na nadaljnje preusmerjanje
načina dobave storitev na zunanje vire, še posebno na področju
gostovanja aplikacij
Odločitev za "celostno rešitev" je včasih napačna smer. Ustvarja odvisnosti od izvajalcev, le ti tipično niso sposobni obvladovanja toliko poslovnih področij in rešitev ponavadi ne zadosti vseh segmentom posla (vedno so rešitve, ki so močnejše v enem, kot v drugem).
Po drugi strani pa konvencionalna modrost o outsourcanju pove dvoje - 1. outsourcati tisto, kar je kompleksno in ni kritično (da lahko izvajalcu daš nogo) in 2. obogatiti team oziroma skupno izvajati tisto, kar je kompleksno in kritično (in interno ne zmoreš). Kdor daje outsourcati kritične zadeve, ta si koplje jamo oziroma postaja odvisen od techijev.
Prihodnost si predstavljam nekoliko drugače in sicer kot podjetja, ki bodo domenski strokovnjaki in ne bodo več nudila celostne rešitve enega izvajalca (kar je flagranten konflikt interesov, saj ti svetujejo in prodajajo rešitev, katere zastopnik so), ampak več parcialnih rešitev za točno določeno področje. Npr. namesto zastopstva enega CRMja bo podjetje specializirano v CRM in jih bo nudilo petnajst ter ti pomagalo izbrati najboljšega za tvoj problem (zraven pa ne bo prodajalo še aplikacij za proizvodnjo plastičnih zamaškov, windowsov, ciscotov, glavne knjige, softwera za krmiljenje jedrskih pospeševalnikov in vodenje skladišča in drugih "celovitih rešitev")
Odločitev za "celostno rešitev" je včasih napačna smer. Ustvarja odvisnosti od izvajalcev, le ti tipično niso sposobni obvladovanja toliko poslovnih področij in rešitev ponavadi ne zadosti vseh segmentom posla (vedno so rešitve, ki so močnejše v enem, kot v drugem).
Po drugi strani pa konvencionalna modrost o outsourcanju pove dvoje - 1. outsourcati tisto, kar je kompleksno in ni kritično (da lahko izvajalcu daš nogo) in 2. obogatiti team oziroma skupno izvajati tisto, kar je kompleksno in kritično (in interno ne zmoreš). Kdor daje outsourcati kritične zadeve, ta si koplje jamo oziroma postaja odvisen od techijev.
Prihodnost si predstavljam nekoliko drugače in sicer kot podjetja, ki bodo domenski strokovnjaki in ne bodo več nudila celostne rešitve enega izvajalca (kar je flagranten konflikt interesov, saj ti svetujejo in prodajajo rešitev, katere zastopnik so), ampak več parcialnih rešitev za točno določeno področje. Npr. namesto zastopstva enega CRMja bo podjetje specializirano v CRM in jih bo nudilo petnajst ter ti pomagalo izbrati najboljšega za tvoj problem (zraven pa ne bo prodajalo še aplikacij za proizvodnjo plastičnih zamaškov, windowsov, ciscotov, glavne knjige, softwera za krmiljenje jedrskih pospeševalnikov in vodenje skladišča in drugih "celovitih rešitev")
sporočil: 30.643
Za izvajalce IT in BPO storitev časi nikoli ne bodo zlati, saj
morajo konkurirati celemu svetu. Bolj se splača biti uporabnik teh
storitev.
Ko bodo Indijci in Kitajci postali predragi, jim bodo posel speljali Hutujci in Tutsiji
http://money.cnn.com.../index.htm< /a>
http://businessrwand...in-rwanda/< /a>
Ko bodo Indijci in Kitajci postali predragi, jim bodo posel speljali Hutujci in Tutsiji
http://money.cnn.com.../index.htm< /a>
http://businessrwand...in-rwanda/< /a>
Strani: 1