Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Porsche s težavami pri dobavi komponent za električne avtomobile
Strani: 1
sporočil: 6
Po mojem je to laž. Že v poročilih za leto 2022 so navajali, da je
za -16% upad prodaje Taycana kriva dobavna veriga. Eh, ne kupim
zgodbe. Mislim, da je razlog bolj preprost: ljudje pač ne kupujejo
el. Porschejev.
Dokaz: na strani porsche.finder.com je v tem trenutku preko 100 Taycanov na voljo...
Dokaz: na strani porsche.finder.com je v tem trenutku preko 100 Taycanov na voljo...
sporočil: 3.613
Žalost od žalosti.
Pred 50 leti je Iskra proizvajala elektronske in električne dele ta Zastavo.
Seveda so bili na nivoju tistega časa, so pa bili.
Iskra, RIZ IN Ei Niš so takrat proizvajali tudi polprevodnikov.
Zato je danes žalost od žalosti in katastrofa, da Nemci niso sposobni za svoje avtomobile proizvesti dovolj polprevodnikov oziroma elektronskih komponent.
Pred WW2 je bila vodilna sila v svetu v razvoju vseh vrst tehnike.
Nemški strokovnjaki izpred desetletij se v grobu obračajo.
No, absolutno pa drži, kot je predhodnik omenil, da je 911 izključno boxer in bencin.
Pred 50 leti je Iskra proizvajala elektronske in električne dele ta Zastavo.
Seveda so bili na nivoju tistega časa, so pa bili.
Iskra, RIZ IN Ei Niš so takrat proizvajali tudi polprevodnikov.
Zato je danes žalost od žalosti in katastrofa, da Nemci niso sposobni za svoje avtomobile proizvesti dovolj polprevodnikov oziroma elektronskih komponent.
Pred WW2 je bila vodilna sila v svetu v razvoju vseh vrst tehnike.
Nemški strokovnjaki izpred desetletij se v grobu obračajo.
No, absolutno pa drži, kot je predhodnik omenil, da je 911 izključno boxer in bencin.
sporočil: 6.037
[vgolob5]Dejstvo je da treba najti izgovor ko zabredeš v polnega,el avto ni taka novost da boš planil če ga nimaš kje tankat
Po mojem je to laž. Že v poročilih za leto 2022 so navajali, da je za -16% upad prodaje Taycana kriva dobavna veriga. Eh, ne kupim zgodbe. Mislim, da je razlog bolj preprost: ljudje pač ne kupujejo el. Porschejev.
Dokaz: na strani porsche.finder.com je v tem trenutku preko 100 Taycanov na voljo...
sporočil: 2.033
Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava
je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE
motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na
kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega
silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in
ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta
problem dokaj dobro rešil.
sporočil: 339
[Froc]Ma cela VAG grupa je 20 let za luno.
Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta problem dokaj dobro rešil.
Zakaj Tesla nima težav? Ne s čipi, ne z baterijami, ne z grelci? Pa ima ena Tesla več vgrajene procesorske moči, kot vsi Taycani, ki so bili do danes prodani.
Porsche je pa tehnološko deplasiran. Ga pihne vsaka Tesla za 45 jurjev EUR. Boli voznike za ropotanje motorja. To da si v 4,4 sekunde na 100 km/h šteje. Lojalnost znamkam je pa na all time low v zgodovini. Če nisi tehnološko naprej, te pač več ni. Nemci so pač stavili na dizelsko dizo.
sporočil: 2.033
[OgnjenAnto]Zakaj? Vse imajo svoje doma, v bližini same proizvodne linije, ne outsourcajo, vse je v razvoju kompatibilno, ni kompromisov med različnimi proizvajalci komponent in njihovih SW. Popravki in spremembe so lahko skoraj takojšnje in prilagojene ostalim komponentam. Ko pa so last dobaviteljev, se proces nenormalno podaljša in zakomplicira, avtorstvo dobaviteljev komponent in SWja postane ovira, spreminjanje določenih stvari se lahko zavleče tudi v leta, ali pa sploh niso možne. Gre za drugačen način proizvodnje EV vozil, proizvodnja je težka.
> [Froc]
> Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta problem dokaj dobro rešil.
Ma cela VAG grupa je 20 let za luno.
Zakaj Tesla nima težav? Ne s čipi, ne z baterijami, ne z grelci? Pa ima ena Tesla več vgrajene procesorske moči, kot vsi Taycani, ki so bili do danes prodani.
Porsche je pa tehnološko deplasiran. Ga pihne vsaka Tesla za 45 jurjev EUR. Boli voznike za ropotanje motorja. To da si v 4,4 sekunde na 100 km/h šteje. Lojalnost znamkam je pa na all time low v zgodovini. Če nisi tehnološko naprej, te pač več ni. Nemci so pač stavili na dizelsko dizo.
Strani: 1