1 ura
Upad obrestnih mer: se Mojci že splača refinancirati stanovanjsko posojilo?
1 ura
Zakaj naj bo kibernetska varnost strateška naložba, ne strošek
6 ur
Izrael in Hezbolah sta dosegla dogovor o prekinitvi ognja, pravi Biden
8 ur
Prvi elekrični eActros 600 je zapeljal iz serijske proizvodnje
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Iz pristanišča Reka pritožbe zaradi neprepustnosti železniške proge pri Pivki 1
9 ur
Ptujska zadruga razmišlja o energetski skupnosti 1
10 ur
Ali naj dam denar v delnice ali nepremičine? 26
11 ur
Najbolj atraktiven audi zapeljal v Slovenijo z nižjo ceno kot v Nemčiji 1
11 ur
Top službe – EK, Corwin, NLB, Generali, BS, Comtrade, Cinkarna, Telekom ...
12 ur
Premier bo za ministrico za digitalno preobrazbo predlagal Ksenijo Klampfer 1
12 ur
Raiffeisen Capital Management v regiji pričakuje veliko rast sredstev v upravljanju
13 ur
Kostićev projekt v ljubljanski Sibiriji: zraslo bo skoraj 600 stanovanj 7
13 ur
Računsko sodišče: SPIRIT je bil pri pridobivanju podatkov za energetske subvencije neučinkovit
13 ur
Milanska banka zavrača Unicreditovo prevzemno ponudbo
14 ur
ThyssenKrupp v prestrukturiranje, do leta 2030 bo odpustil pet tisoč zaposlenih, več programov bo prodal
14 ur
Obnove nogometnega igrišča Stožice še ne bo? Obe ponudbi nedopustni.
14 ur
Na ZZZS opozarjajo: sistem dolgotrajne oskrbe je še daleč od pripravljenega 3
14 ur
Nemčija bi potrebovala najmanj 288 tisoč migrantov letno 3
15 ur
Biden predlaga, da bi državni zdravstveni program sofinanciral zdravila proti debelosti 2

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#3024392] 27.07.23 11:00
Odgovori   +    17
Pa kam rinejo, kaj je lepše poslušat kot brnenje boxer mašine. Lep dan.
vgolob5 sporočil: 6
[#3024402] 27.07.23 11:48
Odgovori   +    11
Po mojem je to laž. Že v poročilih za leto 2022 so navajali, da je za -16% upad prodaje Taycana kriva dobavna veriga. Eh, ne kupim zgodbe. Mislim, da je razlog bolj preprost: ljudje pač ne kupujejo el. Porschejev.
Dokaz: na strani porsche.finder.com je v tem trenutku preko 100 Taycanov na voljo...
FIN-544124 sporočil: 3.618
[#3024403] 27.07.23 11:55
Odgovori   +    9
Žalost od žalosti.

Pred 50 leti je Iskra proizvajala elektronske in električne dele ta Zastavo.

Seveda so bili na nivoju tistega časa, so pa bili.

Iskra, RIZ IN Ei Niš so takrat proizvajali tudi polprevodnikov.

Zato je danes žalost od žalosti in katastrofa, da Nemci niso sposobni za svoje avtomobile proizvesti dovolj polprevodnikov oziroma elektronskih komponent.

Pred WW2 je bila vodilna sila v svetu v razvoju vseh vrst tehnike.

Nemški strokovnjaki izpred desetletij se v grobu obračajo.

No, absolutno pa drži, kot je predhodnik omenil, da je 911 izključno boxer in bencin.
slovenecnb1 sporočil: 6.041
[#3024415] 27.07.23 16:43 · odgovor na: vgolob5 (#3024402)
Odgovori   +    0
[vgolob5]
Po mojem je to laž. Že v poročilih za leto 2022 so navajali, da je za -16% upad prodaje Taycana kriva dobavna veriga. Eh, ne kupim zgodbe. Mislim, da je razlog bolj preprost: ljudje pač ne kupujejo el. Porschejev.
Dokaz: na strani porsche.finder.com je v tem trenutku preko 100 Taycanov na voljo...
Dejstvo je da treba najti izgovor ko zabredeš v polnega,el avto ni taka novost da boš planil če ga nimaš kje tankat
Froc sporočil: 2.033
[#3024423] 27.07.23 20:57
Odgovori   +    1
Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta problem dokaj dobro rešil.
OgnjenAnto sporočil: 339
[#3024433] 28.07.23 09:58 · odgovor na: Froc (#3024423)
Odgovori   +    0
[Froc]
Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta problem dokaj dobro rešil.
Ma cela VAG grupa je 20 let za luno.
Zakaj Tesla nima težav? Ne s čipi, ne z baterijami, ne z grelci? Pa ima ena Tesla več vgrajene procesorske moči, kot vsi Taycani, ki so bili do danes prodani.

Porsche je pa tehnološko deplasiran. Ga pihne vsaka Tesla za 45 jurjev EUR. Boli voznike za ropotanje motorja. To da si v 4,4 sekunde na 100 km/h šteje. Lojalnost znamkam je pa na all time low v zgodovini. Če nisi tehnološko naprej, te pač več ni. Nemci so pač stavili na dizelsko dizo.
Froc sporočil: 2.033
[#3024437] 28.07.23 11:33 · odgovor na: OgnjenAnto (#3024433)
Odgovori   +    1
[OgnjenAnto]
> [Froc]
> Kot pravi Tesla, ni problem v kreiranju, sestavi el. avta, težava je v proizvodnji, ta je težka. Preprosto ni enaka vozilom z ICE motorjem. Pa si Porsche lahko privošči višje stroške prevaliti na kupce, pa mu vseeno še ne gre. Nekako še za dolgo ne vidim tistega silnega preboja EV, nobenemu od pomembnih proizvajalcev ne steče in ne steče. Samo Tesla trenutno uveljavlja prednost, ker je ta problem dokaj dobro rešil.

Ma cela VAG grupa je 20 let za luno.
Zakaj Tesla nima težav? Ne s čipi, ne z baterijami, ne z grelci? Pa ima ena Tesla več vgrajene procesorske moči, kot vsi Taycani, ki so bili do danes prodani.

Porsche je pa tehnološko deplasiran. Ga pihne vsaka Tesla za 45 jurjev EUR. Boli voznike za ropotanje motorja. To da si v 4,4 sekunde na 100 km/h šteje. Lojalnost znamkam je pa na all time low v zgodovini. Če nisi tehnološko naprej, te pač več ni. Nemci so pač stavili na dizelsko dizo.
Zakaj? Vse imajo svoje doma, v bližini same proizvodne linije, ne outsourcajo, vse je v razvoju kompatibilno, ni kompromisov med različnimi proizvajalci komponent in njihovih SW. Popravki in spremembe so lahko skoraj takojšnje in prilagojene ostalim komponentam. Ko pa so last dobaviteljev, se proces nenormalno podaljša in zakomplicira, avtorstvo dobaviteljev komponent in SWja postane ovira, spreminjanje določenih stvari se lahko zavleče tudi v leta, ali pa sploh niso možne. Gre za drugačen način proizvodnje EV vozil, proizvodnja je težka.

Strani: 1