Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako je uspelo Izoli ustvariti uspešno destinacijsko blagovno znamko
Strani: 1
sporočil: 8.548
Izola je kot vsak kraj v Sloveniji. Če so domačini kaj aktivni,
organizirajo zanimive dogodke, potem se reče, da se nekaj dogaja.
Ampak to je navadno nekajkrat letno, utrip pa nato določajo spet
domačini s svojo aktivnostjo ali nekativnostjo.
Zanimivo je nekaj, kar se pojavlja vsepovsod: Domačini želijo turizem in dogajanje, vendar le do neke meje. Tudi v Izoli domačini in določen del starejših turistov želijo večji del leta, da je mirno, torej tu so meje za razvoj veliko obrazov turizma.
Mirni kraji pa so v "napoto" mladini, ki bi se rada izživela. Ker zunaj ni dražljajev, potem jih iščejo drugod, tudi na telefončkih.
Imamo torej odprta vprašanja, ki bi jih bilo reševati...
... sicer pa je ta intervju lepo okrancljan, a ne pove nič novega.
Zanimivo je nekaj, kar se pojavlja vsepovsod: Domačini želijo turizem in dogajanje, vendar le do neke meje. Tudi v Izoli domačini in določen del starejših turistov želijo večji del leta, da je mirno, torej tu so meje za razvoj veliko obrazov turizma.
Mirni kraji pa so v "napoto" mladini, ki bi se rada izživela. Ker zunaj ni dražljajev, potem jih iščejo drugod, tudi na telefončkih.
Imamo torej odprta vprašanja, ki bi jih bilo reševati...
... sicer pa je ta intervju lepo okrancljan, a ne pove nič novega.
Strani: 1