Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Naš ljubi avto se je prelevil v televizor na kolesih
Strani: 1
sporočil: 898
S clankom se sploh ne strinjam.
Avtomobil je prevozno sredstvo. Ki te popoelje od tocke A do tocke B. In ti nudi svobodo in neodvisnost.
Vecina ljudi (90% -95%) avto vidi kot prevozno sredstvo. In smo navduseni na revolucijo v avtomobilizmu.
Moja zena se je se eno leto nazaj otepala vseh teh novotarij. Pa sem ji kupil nov elektricen avto, ki ji je bil vsec samo po obliki in znamki. Da je ta znamka Kitajska, ni vedela. Se vedno ga vidi kot "Skandinavski avto"
Sedaj pa je nad "novotarijami" vec kot navdusena. Zakaj bi se morala muciti pri vzvratni voznji, ce ji lahko pomaga kamera? Zakaj bi sama parkirala, medtem ko klepeta po telefonu, ce lahko parkira avto sam? In zakaj rocni menjalnik, ce ga ne potrebuje?
Res pa je, da je locnica med povprecnim avtom in "prestiznim" avtom, danes vedno bolj zabrisana...
Res je, da so EU proizvajalci stoletje razvijali to industrijo, ki jo je danes (nekaterim na zalost) povozil cas. Ampak, jokati nad tem, me spominja na primer, ko se novinar vsede pred racunalnik, in se z nostalgijo spominja "zlatih casov", ko je se pisal clanke na prestizen pisalni stroj. Ta pisalni stroj so stoletja razvijali najboljsi mojstri. Dobro se še spominja "melodije", ki jo je njegov stroj ustvarjal ... cista poezija. Kaksna glasba.
In danes tega ni vec. Panika.
Mislim, da ni tako hudo. Se vedno si bo lahko nekaj % ljudi, ki obozuje avtomobile, kupilo "stare dobre" avtomobile, na notranje izgorevanje. Z rocnim menjalnikom. Brez kamer za lazje parkiranje .... in vso ostalo navlako in sare, ki jo nekateri tako noro sovrazijo.
Brez skrbi. V kapitalizmu se za vsakega potrosnika nekaj najde.
Avtomobil je prevozno sredstvo. Ki te popoelje od tocke A do tocke B. In ti nudi svobodo in neodvisnost.
Vecina ljudi (90% -95%) avto vidi kot prevozno sredstvo. In smo navduseni na revolucijo v avtomobilizmu.
Moja zena se je se eno leto nazaj otepala vseh teh novotarij. Pa sem ji kupil nov elektricen avto, ki ji je bil vsec samo po obliki in znamki. Da je ta znamka Kitajska, ni vedela. Se vedno ga vidi kot "Skandinavski avto"
Sedaj pa je nad "novotarijami" vec kot navdusena. Zakaj bi se morala muciti pri vzvratni voznji, ce ji lahko pomaga kamera? Zakaj bi sama parkirala, medtem ko klepeta po telefonu, ce lahko parkira avto sam? In zakaj rocni menjalnik, ce ga ne potrebuje?
Res pa je, da je locnica med povprecnim avtom in "prestiznim" avtom, danes vedno bolj zabrisana...
Res je, da so EU proizvajalci stoletje razvijali to industrijo, ki jo je danes (nekaterim na zalost) povozil cas. Ampak, jokati nad tem, me spominja na primer, ko se novinar vsede pred racunalnik, in se z nostalgijo spominja "zlatih casov", ko je se pisal clanke na prestizen pisalni stroj. Ta pisalni stroj so stoletja razvijali najboljsi mojstri. Dobro se še spominja "melodije", ki jo je njegov stroj ustvarjal ... cista poezija. Kaksna glasba.
In danes tega ni vec. Panika.
Mislim, da ni tako hudo. Se vedno si bo lahko nekaj % ljudi, ki obozuje avtomobile, kupilo "stare dobre" avtomobile, na notranje izgorevanje. Z rocnim menjalnikom. Brez kamer za lazje parkiranje .... in vso ostalo navlako in sare, ki jo nekateri tako noro sovrazijo.
Brez skrbi. V kapitalizmu se za vsakega potrosnika nekaj najde.
sporočil: 2.678
[0313EKINX]
S clankom se sploh ne strinjam.
Avtomobil je prevozno sredstvo. Ki te popoelje od tocke A do tocke B. In ti nudi svobodo in neodvisnost.
Vecina ljudi (90% -95%) avto vidi kot prevozno sredstvo. In smo navduseni na revolucijo v avtomobilizmu.
Moja zena se je se eno leto nazaj otepala vseh teh novotarij. Pa sem ji kupil nov elektricen avto, ki ji je bil vsec samo po obliki in znamki. Da je ta znamka Kitajska, ni vedela. Se vedno ga vidi kot "Skandinavski avto"
Sedaj pa je nad "novotarijami" vec kot navdusena. Zakaj bi se morala muciti pri vzvratni voznji, ce ji lahko pomaga kamera? Zakaj bi sama parkirala, medtem ko klepeta po telefonu, ce lahko parkira avto sam? In zakaj rocni menjalnik, ce ga ne potrebuje?
Res pa je, da je locnica med povprecnim avtom in "prestiznim" avtom, danes vedno bolj zabrisana...
Res je, da so EU proizvajalci stoletje razvijali to industrijo, ki jo je danes (nekaterim na zalost) povozil cas. Ampak, jokati nad tem, me spominja na primer, ko se novinar vsede pred racunalnik, in se z nostalgijo spominja "zlatih casov", ko je se pisal clanke na prestizen pisalni stroj. Ta pisalni stroj so stoletja razvijali najboljsi mojstri. Dobro se še spominja "melodije", ki jo je njegov stroj ustvarjal ... cista poezija. Kaksna glasba.
In danes tega ni vec. Panika.
Mislim, da ni tako hudo. Se vedno si bo lahko nekaj % ljudi, ki obozuje avtomobile, kupilo "stare dobre" avtomobile, na notranje izgorevanje. Z rocnim menjalnikom. Brez kamer za lazje parkiranje .... in vso ostalo navlako in sare, ki jo nekateri tako noro sovrazijo.
Brez skrbi. V kapitalizmu se za vsakega potrosnika nekaj najde.
To se čisto strinjam.
A če primerjaš pisalni stroj in pc.
Je bil prvi verjetno dražji za izdelavo in
Pc je bil vsako leto boljši in cenejši.
Pri e avtih trčis na problem staranja in mase.
Vse kar je težje je ponavadi dražje, ko stvari optimiziras in greš s ceno v nulo moraš surovine še vedno kupit.
In če je električni avto podobno kot elektronika ali bo še delal po 12 letih in kako bo s popravili, da bi zdržal 20 in več let.
Povprečna starost avtoparka je nekje 12 let.
To pomeni, da je življenjska doba avta 25 let.
sporočil: 4.685
Odličen prispevek, gospod Miloš.
Očitno so tudi snovalci avtomobilov vzeli zelo resno hudo opevano digitalizacijo.
Delujejo mi, kot otročiči na telefonu.
Saj, kdor pač hoče naj bo digitalen, kot ogromno mladih in malo manj mladih, ko se držijo telefona, kot bi bil zalepljen na roke in vsak trenutek brcajo po zaslonih.
Obstaja pa tudi ogromno ljudi, ki nimajo telefona vedno v rokah in ne brcajo stalno po teh zaslonih.
In zato si tudi v avtomobilu želijo stikalo, ki bo imelo svojo funkcijo in ne bo potrebno za vsako stvar v neke me uje in iskati želeno stvar.
Zraven pa še tiskovin ena funkcija, ki jo navade smrtnik ne rabi.
Končno med vožnjo tudi moti zaslon, ki cel čas sveti v človeka.
Zato bi vsa ta navlaka, nekateri imajo kar cele tablice ali kar prenosnik na sredini, naj bila za doplačilo po naročilu.
Kdor želi naj ima, kdor noče pa ga naj s tem ne posiljujejo.
Prav tako naj bodo električni avtomobili.
Cene novih so pa itak čisto zbezljale .
Poznam kar precej obrtnikov, ki imajo dovolj denarja.
Ko vidijo te nove klone, ko več ne veš katera znamka je in model, ker so vse igračke enake, da o ceni ne pišem, marsikateri reče, da bo njegov dobri stari dizel še 10 ali več let v uporabi.
Sicer je EU izgubila kompas in zdravo pamet tudi na drugih področjih in ne samo pri avtomobilih.
Očitno so tudi snovalci avtomobilov vzeli zelo resno hudo opevano digitalizacijo.
Delujejo mi, kot otročiči na telefonu.
Saj, kdor pač hoče naj bo digitalen, kot ogromno mladih in malo manj mladih, ko se držijo telefona, kot bi bil zalepljen na roke in vsak trenutek brcajo po zaslonih.
Obstaja pa tudi ogromno ljudi, ki nimajo telefona vedno v rokah in ne brcajo stalno po teh zaslonih.
In zato si tudi v avtomobilu želijo stikalo, ki bo imelo svojo funkcijo in ne bo potrebno za vsako stvar v neke me uje in iskati želeno stvar.
Zraven pa še tiskovin ena funkcija, ki jo navade smrtnik ne rabi.
Končno med vožnjo tudi moti zaslon, ki cel čas sveti v človeka.
Zato bi vsa ta navlaka, nekateri imajo kar cele tablice ali kar prenosnik na sredini, naj bila za doplačilo po naročilu.
Kdor želi naj ima, kdor noče pa ga naj s tem ne posiljujejo.
Prav tako naj bodo električni avtomobili.
Cene novih so pa itak čisto zbezljale .
Poznam kar precej obrtnikov, ki imajo dovolj denarja.
Ko vidijo te nove klone, ko več ne veš katera znamka je in model, ker so vse igračke enake, da o ceni ne pišem, marsikateri reče, da bo njegov dobri stari dizel še 10 ali več let v uporabi.
Sicer je EU izgubila kompas in zdravo pamet tudi na drugih področjih in ne samo pri avtomobilih.
sporočil: 2.668
ŠE DOBER,DA BO STARI DIZELAŠ 22 LET STAR ŠE V UPORABI DELAL ŠE VSAJ
10 LET-€URO 0.SI.
sporočil: 2.254
Se strinjam, avto je postal ipad s kolesi.
In to je katastrofa, prvič nas sili da "programiramo" tablico med vožnjo (kar je precej nevarno) in drugo ta avtomobilska tablica se je začela obnašat podobno zmešano kot tista domača, s to razliko da doma sedimo na kavču, v avtu se pa peljemo 100km na uro !
In to je katastrofa, prvič nas sili da "programiramo" tablico med vožnjo (kar je precej nevarno) in drugo ta avtomobilska tablica se je začela obnašat podobno zmešano kot tista domača, s to razliko da doma sedimo na kavču, v avtu se pa peljemo 100km na uro !
Strani: 1