Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Raziskava: Slovenci vse manj naklonjeni nakupu električnega avta
Strani: 1
sporočil: 5.993
Električni avti so del problema okolja in ne rešitve. Koliko bakra
je treba skopat za postavitev samo omrežja. Poleg tega delajo
glomazne avte na štrom kdo bo ta nefunkcinalen jajc kupu?
sporočil: 11.127
Gnar u stumf! Pa nobene afnarije. Elektricni avtomobili so modna
muha. Tisoc in en problem za ogromno denarja. Politicni projekt.
Kaj pa so politicni projekti pa vemo. Lobisti. Gnar pod mizo.
sporočil: 3.548
Realna slika.
Za električni avtomobil se zanima 7 odstotkov kupcev.
Mislim, da si bo še nekaj teh tudi premislila, ko bodo dobili razne informacije in stvari preračunali.
Za električni avtomobil se zanima 7 odstotkov kupcev.
Mislim, da si bo še nekaj teh tudi premislila, ko bodo dobili razne informacije in stvari preračunali.
sporočil: 4
Meni EV čisto ustreza. Zaenkrat so prihranki veliki. Spodbude in
olajšave ustrezne. Dokler vsi spijo jaz lepo prihranim tisoče eur
letno na vožnji. Za baterijo pa že danes vem kaj uporabim v primeru
da bi odpovedala. Skratka, ne vidim slabosti ki se širijo za
barskimi stolčki in se samo smejim mnenjem nekaterih.
sporočil: 2.033
Zadnja sprememba: Froc 09.08.2023 19:36
Najprej se je potrebno nehati sprenevedati, predvsem je tu naloga
novinarjev nujna. Namreč glede povsem električnih vozil nasproti
hibridnim priključnim električno ICE avtomobilom. Eni so hibridi
(PHEV, pa tudi ostale kombinacije z ICE), drugi pa BEV. Posnemanje
marketinških prijemov prodajalcev je zavajanje. To počno, da
polepšajo procente in skrijejo pravo sliko, novinarji pa ji pri tem
ne bi smeli držati štange.Kot drugo pa je potrebno javno pričeti operirati s pravimi številkami o okoljski škodljivosti izdelave baterij, pridobivanja redkih zemelj in ostalih strupenih elkementov od izkopa rude preko njene komplicirane predelave, tudi energijsko potratne, do polnjenja z elektriko iz različnih elektrarn, do nazadnje uničenja oz. shranjevanja ali predelave po koncu življenske dobe. Zaenkrat je okoljsko to bolj škodljiva tehnologija.
Dodatna tema pa je uporabnost avtov in omrežje za polnenje. Z vsem skupaj pod črto to zaenkrat še ni tehnologija sedanje prihodnosti, preprosto na teh področjih se še čaka na razvoj tehnologij, ki bi to prestopile. Govora je o desetletjih, če sploh bo to tista končna rešitev za nadomestitev razvoja sedanjih uveljavljenih tehnologij (ICE, hibridi, vodik pa ne) in njihovih različic.
Zaenkrat jih nad vodo držijo samo subvencije, ki pa so v osnovi krivične, ker jemljejo denar tistim, ki držijo trg in delovna mesta in ga mečejo v prazno v podporo obstranske nesigurne tehnologije. Preveč denarja za premalo učinka. Trend je svetovn, ne samo Slovenski. Kot da razum po malem vendarle kaže svojo moč.
sporočil: 148
koliko let pa traja električen? bo šel zlahka 10x okoli zemlje kot
moja Astra? kdo ga bo vzdrževal oz. kam ga bom moral peljati na
popravilo (+za kakšen denar)? itd.
se mi zdi, da bomo še malo počakali s tem
se mi zdi, da bomo še malo počakali s tem
sporočil: 18.363
Nenanklonjeni EA? Brez skrbi, da bi ga kupili, če bi ga lahko.
Trenutno so še predragi, a ko resno preračunaš vse skupaj se vseeno
izplača. Lep dan.
sporočil: 8.284
Dokler 90% "pumpaš" na domač priključek po gospodinjski ceni ali če
imaš poslovni ali gospodinjski obrat s sončno elektrarno na
strehi... verjamem. In zraven vse subvencije, olajšave in olajšane
bonitete.
Res je, gre za to, da drugi državljani tebi plačujemo ta "luksuz". A je to prav... ne vem...
... vemo pa, da ko bomo vsi na e-vozilih, bo konec te današnje romantike. Meni osebno je kvečjemu to vprašljivo, ali je dopustno razlikovanje med tvojim primerom in imetnikom sodobnega malega bencinca ali celo hibrida, ki po eko plati ne zaostaja (ali je celo boljši) od srednjega EV.
A kot rečeno, čeprav lud jebe zbunjenog, ti profitiraš, mi pa še cincamo... svet nas itak rine v EV, in ko bomo mnogi tam, je romantike konec.
Res je, gre za to, da drugi državljani tebi plačujemo ta "luksuz". A je to prav... ne vem...
... vemo pa, da ko bomo vsi na e-vozilih, bo konec te današnje romantike. Meni osebno je kvečjemu to vprašljivo, ali je dopustno razlikovanje med tvojim primerom in imetnikom sodobnega malega bencinca ali celo hibrida, ki po eko plati ne zaostaja (ali je celo boljši) od srednjega EV.
A kot rečeno, čeprav lud jebe zbunjenog, ti profitiraš, mi pa še cincamo... svet nas itak rine v EV, in ko bomo mnogi tam, je romantike konec.
sporočil: 8.284
Tudi Volkswagen se je pred leti upiral prehodu v EV dobo, pa so na
koncu se zaradi pritiska politike in trga (beri najmočnejšega
kapitala) sprijaznili in gredo to pot. Sedaj Nemci pridno kupujejo
njihove EV.
Kitajci, ki nimajo lastne nafte, takisto. V Ameriki pa se bodo še malo klali glede tega vprašanja... najbolj smešno je, da USA propagirajo eko in EV vozila, pa je na Zahodu največji odpor tudi ravno tam... a počasi je vsa avtoindustrija vedno bolj na ideji, da se gre v EV.
Kaj bi sedaj ti tle ustavil? Odločitev je na najvišji ravni padla že zdavnaj.
Ker pa vedo, da bodo še 20 let težave z e-omrežjem (če bo preveč EV na trgu), se dopušča mehak prehod do EV z dopuščanjem manjše količine vozil na batni pogon in recimo na eko metanolski pogon.
Ko pa nas "zaklenejo" v EV, tedaj se začne ples cen elektrike in državnega dobacivanja dajatev... kot je še sedaj pri nafti.
Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.
Kitajci, ki nimajo lastne nafte, takisto. V Ameriki pa se bodo še malo klali glede tega vprašanja... najbolj smešno je, da USA propagirajo eko in EV vozila, pa je na Zahodu največji odpor tudi ravno tam... a počasi je vsa avtoindustrija vedno bolj na ideji, da se gre v EV.
Kaj bi sedaj ti tle ustavil? Odločitev je na najvišji ravni padla že zdavnaj.
Ker pa vedo, da bodo še 20 let težave z e-omrežjem (če bo preveč EV na trgu), se dopušča mehak prehod do EV z dopuščanjem manjše količine vozil na batni pogon in recimo na eko metanolski pogon.
Ko pa nas "zaklenejo" v EV, tedaj se začne ples cen elektrike in državnega dobacivanja dajatev... kot je še sedaj pri nafti.
Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.
sporočil: 330
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 13.08.2023 08:38
Po točki preloma, se bo število bencinskih servisov tako skrčilo, da ne bo več ekonomij obsega, da se bo sploh splačalo imet dizelčke in bencinčke. Da ne omenjam da že z 2025 fašejo emisijske kupone. OMV ni iz bencinskih servisov pobegnil na pamet - imel je na radarju walley of death fosilnih vozil po letu 2028.
Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.
Isto ekonomija obsega sedaj dela za Teslo. Drugi EV startupi propadajo, klasični proizvajalci pa imajo že problem tehnološko, pa še bolj cenovno lovit Teslo. Gap za Teslo se širi in ne krči.
sporočil: 10.622
[AndrejVidm]Predvsem tu je za iskati "ustreznost"
Meni EV čisto ustreza. Zaenkrat so prihranki veliki. Spodbude in olajšave ustrezne. Dokler vsi spijo jaz lepo prihranim tisoče eur letno na vožnji. Za baterijo pa že danes vem kaj uporabim v primeru da bi odpovedala. Skratka, ne vidim slabosti ki se širijo za barskimi stolčki in se samo smejim mnenjem nekaterih.
sporočil: 8.284
Za sedaj vozim dizla... pogledujem okoli, bomo videli. Bolje, da se
ne sekiramo, ker nismo mi proizvajalci vozil.
Se bomo pač na neki točki sprijaznili, se prilagodili in tudi posledično manj vozili po cestah... ali pa bomo vzeli v zakup, da ima vožnja svoje zakonitosti in ceno.
Vsekakor filozofija EV ni nobena rešiteljica sveta, a kot rečeno, mi o tem navadna raja ne odločamo, ker nekdo drug o tem odloči.
Nekaj podobnega kot kovid zgodba. Drugi ga bodo zvarili, nam ga poslali, mi pa naj preživimo in sobivamo... in se sevede cepimo.
Če je vam prav, da je tako, ok, meni ni vseeno, a scati proti vetru (ko toliko mase ščije z vetrom) je izjemno težko... ne da bi si škodo naredil.
Se bomo pač na neki točki sprijaznili, se prilagodili in tudi posledično manj vozili po cestah... ali pa bomo vzeli v zakup, da ima vožnja svoje zakonitosti in ceno.
Vsekakor filozofija EV ni nobena rešiteljica sveta, a kot rečeno, mi o tem navadna raja ne odločamo, ker nekdo drug o tem odloči.
Nekaj podobnega kot kovid zgodba. Drugi ga bodo zvarili, nam ga poslali, mi pa naj preživimo in sobivamo... in se sevede cepimo.
Če je vam prav, da je tako, ok, meni ni vseeno, a scati proti vetru (ko toliko mase ščije z vetrom) je izjemno težko... ne da bi si škodo naredil.
sporočil: 3.548
[]
Ko pa nas "zaklenejo" v EV, tedaj se začne ples cen elektrike in državnega dobacivanja dajatev... kot je še sedaj pri nafti.
Končno pa bo tudi ljudem enkrat dvignilo pokrov od vseh norosti novodobnih politikov.
In potem ne bo samo kolesarjenje....
Upam, da se medtem še EU ne razpade, ker si kavboji to zelo želijo.
sporočil: 5.993
[OgnjenAnto]Tole ekonomijo obsega glede na to da 2% europejcev vozi električne avte in je dobava takoj za dizl golfa pa 8 mesecev bo se tole prestavilo krepko v prihodnost
>
> Ne se sekirat, bo , kar bo. Vozil se boš, če boš dovoj zaslužil. Z rabljenim dizlčkom ali bencinčkom pa se boš do 2040 zih vozil, pol pa boš videl, kaj bo... če boš še pri volji.
Po točki preloma, se bo število bencinskih servisov tako skrčilo, da ne bo več ekonomij obsega, da se bo sploh splačalo imet dizelčke in bencinčke. Da ne omenjam da že z 2025 fašejo emisijske kupone. OMV ni iz bencinskih servisov pobegnil na pamet - imel je na radarju walley of death fosilnih vozil po letu 2028.
Isto ekonomija obsega sedaj dela za Teslo. Drugi EV startupi propadajo, klasični proizvajalci pa imajo že problem tehnološko, pa še bolj cenovno lovit Teslo. Gap za Teslo se širi in ne krči.
sporočil: 8.284
Zakaj bi kavboji želeli razpad EU, če obvladujejo Bruselj? Daj,
malo zresni se... :) oz. strezni se.
Strani: 1