Izbrani forum: Borza
Izbrana tema: članek Delnica EADS: Pro et contra
Strani: 1
sporočil: 10.178
izreden primer kako govoriti o nečem in povedati nič. priporočam
vsem bodočim politikom.
sporočil: 8.014
V reviji Time tudi ravno pišejo o istem, pa mogoče
tudi povejo nekaj več ;)
sporočil: 10.178
ob tem seveda priznam, da mi branje turkovičevih člankov povzroča
veliko več težav kot branje ulysses od g. joyca.
sporočil: 8.014
Če prav razumem, avtor méni, da je pro
nov vodja iz dežele, ki paradnih konj ne pušča na
cedilu, contra pa precej težav zaradi mešanega
lastništva.
Ampak saj pravim, Time je to razčlenil [za moj okus] bolj jasno.
Ampak saj pravim, Time je to razčlenil [za moj okus] bolj jasno.
sporočil: 114
Zaradi tehničnih problemov v proizvodnji ne boš poslal firme, ki ima uveljavljen in razpoznaven proizvod podkrepljen z naročili kupcev, v franže. Za takšno ugotovitev ni treba biti strokovnjak. Dejstvo je, da g. Turkovič nima pojma ali bo delnica zgrmela z 20 na 18 ali 16 eur ali pa se bo povzpela preko 22 eur in zato podaja oz. povzema več ali manj splošno znana dejstva. Malo bolj grobo rečeno - na ravni novinarja in ne borznega eksperta, za katerega se ima.
sporočil: 166
Al pa če bi pustil Turkoviča, da počne kar pač že počne in se tako
bol posvetili svojim ekspertizam.
Ne obremenjujem se z njegovimi komentarji, verjamem pa, da lahko marsikateremu potencialnemu ekspertu s svojo propagando prebudi zanimanje za borzo, ne glede na to če jim je to potem v čast ali ne.
Ne obremenjujem se z njegovimi komentarji, verjamem pa, da lahko marsikateremu potencialnemu ekspertu s svojo propagando prebudi zanimanje za borzo, ne glede na to če jim je to potem v čast ali ne.
sporočil: 2.011
shot wrote:
Zaradi tehničnih problemov v proizvodnji ne boš poslal firme, ki ima uveljavljen in razpoznaven proizvod podkrepljen z naročili kupcev, v franže.
Seveda ne bos, to lahko naredi ze omenjeni proizvod, ce je dovolj nesrecno zastavljen. Time je to situacijo lepo opisal s tem, da pravijo da je A380 tip produkta, za katerega zastavis celotno firmo.
In, Airbusovi problemi lepo kazejo na njegovo glavno slabost: to ni tehnologija. Imajo odlicno tehnologijo. Mogoce dosti boljso od Boeingove. Dve leti nazaj so povozili Boeing pri narocilih. Ampak Boeing je klasicna kapitalisticna firma, ki se je znala prilagoditi v pravo smer, po tistem ko je ugotovila, da ji slabo kaze.
Sedaj, ko bi se moral Airbus enako hitro prilagoditi, se v njegovo poslovanje vmesavajo vsi, od vlad francije in nemcije do mestnega sveta v Hamburgu (ali kje je ze).
Strani: 1