Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek EPP: Ohraniti je treba nove avte na bencin
Strani: 1
sporočil: 300
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 03.07.2024 11:23
Ohraniti je treba nove bencinske avte tudi po letu 2035Lahko vpišejo tudi, da je treba ohranit računalnike na elektronke. Ja, v muzeju.
Že do 2030 bo ceneje narest električarja, kot bencinarja. Cene avtomotivnih baterij na kWh so YoY v 40% upadu.
Bencinarji in dizli bodo obsojeni na niše. In dokler bo zaveza takšna, je to OK. Če pa kdo misli, da bo lahko z dekreti ohranil primat zastarele evropske avto industrije, se pa hudo moti. Preostali svet bo preprosto napravil obvoz s svojimi denarnicami. Tako, kot je že pri celem kupu tehnoloških reči, kjer EU več ne diktira svetovnih trendov.
Podobno bo šlo z EU elektro energetiko ujeto v starih paradigmah. Ko boš imel 50 kWh baterijo za 3000 EUR, kar bo že v roku 5ih let, ti bo vseeno za NEK2 in base load ter elektro omrežje. Cel kup folka bo lahko naredilo odklop in bo treba sprejemat dekrete, da boš prisilno ohranil odjemalce. Da ne omenjam, da se bodo v naslednjih 15ih leti moči solarnih panelov na m2 skodajda podvojile, stroški na proizveden kWh iz solar pa več kot razpolovile.
sporočil: 11.108
Koncno. Lingvist Timmermanns je bil zadolzen za podrocje, ki ga ni
poznal. Da bi bilo bolj zeleno, bi oslu nasul zaganje in mu nadel
zelena soncna ocala. Vemo, da osel crkne takrat, ko se na zaganje
navadi. Preprosto ni mogoce proizvesti dovolj elektrike za celoten
avtomobilski park EU. Ob digitalizaciji, ki je tudi na elektriko.
sporočil: 1.526
Torej bomo imeli v EU po novem na vsakih 5 let nove okoljske in
gospodarske usmeritve... Če ne bodo nagnali Lajne in tega smotanga
Webbra, bo EPP na naslednjih volitvah pogorela na celi crti
sporočil: 27.702
Zadnja sprememba: crt 03.07.2024 12:14
pri "ohraniti je treba" ne gre za "prisilno morajo se naprej
obstajati", temvec gre za odpoved pristopu "prisilno morajo nehati
obstajati".mislim, da se nihce ne bo pritozeval nad situacijo, ko bo nova generacija energetike enako zanesljiva in na trgu cenejsa od stare. samo se priti je treba do nje.
sporočil: 10.612
[]Jaz se zdajle zelo spomnem tvojega komentarja o reakciji partije na maspok in študentsko rajanje. Pritisk v loncu je narasel do mere, da je vrhuška dojela resnost, in začepa popuščati.. Najbrž se enako sedaj dogaja EU bogovom...
pri "ohraniti je treba" ne gre za "prisilno morajo se naprej obstajati", temvec gre za odpoved pristopu "prisilno morajo nehati obstajati".
mislim, da se nihce ne bo pritozeval nad situacijo, ko bo nova generacija energetike enako zanesljiva in na trgu cenejsa od stare. samo se priti je treba do nje.Predvsem naj se te inovacije nehajo polivat z denarjem davkoplačevalcev. Industrija e-vozil je že davno prešla meje bazičnosti, ampak gre za implementacijo v praksi, in tam nima država s svojim denarjem kaj počet zraven.
sporočil: 27.702
Zadnja sprememba: crt 03.07.2024 14:30
[Endimion]ja, je tako.
Jaz se zdajle zelo spomnem tvojega komentarja o reakciji partije na maspok in študentsko rajanje. Pritisk v loncu je narasel do mere, da je vrhuška dojela resnost, in začepa popuščati.. Najbrž se enako sedaj dogaja EU bogovom...
ne vemo pa se tega, a so bogovi pripravljeni izmeriti veter in menjati kurs samo takrat, ko je ravno potekel mandat in rabijo naslednjega, pa se jim zato lokalno izboljsa posluh (kolkor pac se), ali tudi kaj vmes.
(saj poznas tisto - neverjetno, kako se psu dvigne inteligenca v prisotnosti hrane)
ker ce samo na vsakih 5 let, potem bo v par naslednjih tako velikih korakih iztirilo.
sporočil: 99
Zadnja sprememba: Poletje3 03.07.2024 16:17
[OgnjenAnto]- koliko je dajatev ob nakupu na bencinska/diesel vozila in koliko subvencij na e-vozila?
...Če pa kdo misli, da bo lahko z dekreti ohranil primat zastarele evropske avto industrije, se pa hudo moti...
- od bencina pobere država približno polovico dajatev, koliko že od "avto elektrike"?
- službena e-vozila se pri nas kupujejo izključno zaradi bistveno ugodnejše obravnave bonitete...
...no, toliko o dekretih, da dejanske primerjave pri uporabi te tako napredne tehnologije niti ne omenjamo (cena diagnostike pri servisih, bistveno višji stroški zaradi obrabe gum, zavor, stroški pri nezgodah (poškodbe/menjave baterij), rok trajanja baterije/menjava in zmanjšanje kapacitete...).
Ah, pa saj pravkar vidim veliko navdušenje nad to superiorno avto tehnologijo... "Slaba polovica Američanov in četrtina Nemcev bi šli z električnega avta nazaj na bencin". No, in tu sta navedena glavna "faktorja", ki definirata superiornost tehnologije avtomobila - udobje potovanja in učinkovitost/čas potovanja (predvsem polnjenja) in to tudi na daljše razdalje.
sporočil: 11.108
Ce omenim zimsko voznjo. Elektricni avto ne greje. Pozimi te zebe
kot psa, avto je treba prezracevati, ker je zarosen. Bunda, pa
deka, pa svecka pod nosom. Govorim iz izkusnje.
sporočil: 1.117
[FIN-454644]??? Kaj si pa to vozil, da ni delalo gretje in klima?
Ce omenim zimsko voznjo. Elektricni avto ne greje. Pozimi te zebe kot psa, avto je treba prezracevati, ker je zarosen. Bunda, pa deka, pa svecka pod nosom. Govorim iz izkusnje.
sporočil: 23
Zakaj naj bi ohranili motorje na notranje izgorevanje? Zato ker
porabijo 4 krat več energije ali zato, ker zaradi njihovih izpustov
letno predčasno umre v Evropi 400.000 ljudi? Ravno zaradi teh dveh
dejstev so obsojeni na izumrtje.
Politiki so letnico 2035 določili zelo blago in konservativno, torej z dolgim rokom za prilagoditve. Hkrati pa so tako dali industriji smernice za usmeritev proizvodnje, kar je pravilno; ne nazadnje te usmeritve temeljijo na podlagi znanosti in tehnologije - izkoristku in čistosti električnega avtomobila ne more parirati nobena druga tehnologija in ni jasno, kaj pomeni "razvijali bi lahko čisto nekaj drugega". Pa je ne menda vodikove avtomobile, ki so neverjetno energetsko potratni, tehnološko zahtevni in bolj nevarni? Zato tudi tistih nekaj tisoč primerkov po celem svetu izginja... gre za tipično slepo vejo tehnologije, na kar kaže proizvodnja in prodaja vodikovih avtomobilov.
Medtem pa že vsi evropski proizvajalci tovornjakov pobirajo prednaročila za električne tovornjake; za vodikove pač ne.
Zeleni prehod neuki ljudje demonizirajo, češ da bo osiromašil gospodarstvo in gospodinjstva. Resnica je ravno obratna - oboji z rešitvami zelenega prehoda zmanjšujejo stroške in postajajo bolj konkurenčni. Tako podjetja kot gospodinjstva z električnimi avtomobili in sončnimi elektrarnami zmanjšujejo stroške. Ni jasno, kako gre "za škodo pri financah gospodinjstev".
Seveda bi nekateri še naprej radi kovali dobičke z zastarelo tehnologijo, saj jih zanima izključno dobiček in ne energetska učinkovitost ter predčasne smrti zaradi te zastarele tehnologije. Zato pa so tukaj preudarni politiki, ki morajo to preprečiti.
Če to ne bodo preprečili politiki, bo pa to storila konkurenca - kitajski električni avtomobili že trkajo na vrata Evrope in jih tudi visoke carine ne bodo ustavile, še najmanj pa jih bodo ustavili evropski avtomobili na bencin...
Že precej pred famoznim letom 2035 praktično nobeden v Evropi ne bo hotel avtomobila z notranjim izgorevanjem; poglejte Norvežane, ki so že zdaj tik pred tem.
Politiki so letnico 2035 določili zelo blago in konservativno, torej z dolgim rokom za prilagoditve. Hkrati pa so tako dali industriji smernice za usmeritev proizvodnje, kar je pravilno; ne nazadnje te usmeritve temeljijo na podlagi znanosti in tehnologije - izkoristku in čistosti električnega avtomobila ne more parirati nobena druga tehnologija in ni jasno, kaj pomeni "razvijali bi lahko čisto nekaj drugega". Pa je ne menda vodikove avtomobile, ki so neverjetno energetsko potratni, tehnološko zahtevni in bolj nevarni? Zato tudi tistih nekaj tisoč primerkov po celem svetu izginja... gre za tipično slepo vejo tehnologije, na kar kaže proizvodnja in prodaja vodikovih avtomobilov.
Medtem pa že vsi evropski proizvajalci tovornjakov pobirajo prednaročila za električne tovornjake; za vodikove pač ne.
Zeleni prehod neuki ljudje demonizirajo, češ da bo osiromašil gospodarstvo in gospodinjstva. Resnica je ravno obratna - oboji z rešitvami zelenega prehoda zmanjšujejo stroške in postajajo bolj konkurenčni. Tako podjetja kot gospodinjstva z električnimi avtomobili in sončnimi elektrarnami zmanjšujejo stroške. Ni jasno, kako gre "za škodo pri financah gospodinjstev".
Seveda bi nekateri še naprej radi kovali dobičke z zastarelo tehnologijo, saj jih zanima izključno dobiček in ne energetska učinkovitost ter predčasne smrti zaradi te zastarele tehnologije. Zato pa so tukaj preudarni politiki, ki morajo to preprečiti.
Če to ne bodo preprečili politiki, bo pa to storila konkurenca - kitajski električni avtomobili že trkajo na vrata Evrope in jih tudi visoke carine ne bodo ustavile, še najmanj pa jih bodo ustavili evropski avtomobili na bencin...
Že precej pred famoznim letom 2035 praktično nobeden v Evropi ne bo hotel avtomobila z notranjim izgorevanjem; poglejte Norvežane, ki so že zdaj tik pred tem.
sporočil: 99
Zadnja sprememba: Poletje3 04.07.2024 10:26
[AndrejQo]Rad bi videl ta prednaročila za električne tovornjake pri vseh evropskih proizvajalcih tovornjakov.Verjetno naročnikov tudi ne zanima niti teža, niti čas polnjenja in potovanja.
Medtem pa že vsi evropski proizvajalci tovornjakov pobirajo prednaročila za električne tovornjake; za vodikove pač ne.
Zato pa so tukaj preudarni politiki, ki morajo to preprečiti.Ja, ti so še posebej preudarni. Zaradi vsesplošne manije po elektrifikaciji lahko dobite subvencijo za električno kolo, za navadno kolo pa ne (očitno to bolj onesnažuje kot elektrićno).
Ko/če bo konec teh maničnih subvencij, bodo e-vozila predstavljala manj kot 10% vseh motornih vozil (tudi po letu 2035). O Norvežanih (in zakaj je tam tako) pa niti ne bi... kakšen ogled dokumentarcev o raztrosu njihovih smeti po Afriki tudi ne bi škodil, aja pa ves ta njihov luksuz izvira iz fosilnih goriv oziroma nafte.
Že precej pred famoznim letom 2035 praktično nobeden v Evropi ne bo hotel avtomobila z notranjim izgorevanjem; poglejte Norvežane, ki so že zdaj tik pred tem.
sporočil: 23
Amerika nima tako dobrega električnega omrežja kot Evropa.
Američani večinoma polnijo na javnih polnilnicah, ker težko to
delajo doma, saj imajo 110 voltno napetost in še to večinoma
enofazno. Pri nas ima približno 80 % ljudi dostop do domačega
polnjenja 3x240 V.Tako pri nas ni teh ameriških problemov, kajti
vsako gospodinjstvo lahko dnevno oskrbi baterijo avtomobila z 10
kWh, kolikor je potrebno za povprečno prevožene kilometre pri nas.
sporočil: 23
Električni avtomobili porabijo malo elektrike in če bi šel cel
slovenski vozni park na elektriko, bi potrebovali približno 18 %
več elektrike kot v tem trenutku, kar vsekakor ni nerešljiv
problem. Trenutna poraba države je okrog 13 TWh in stagnira oziroma
se je v zadnjem času celo zmanjšala.
sporočil: 23
No, tudi mi nimamo kaj mnogo manj polne riti kot Norvežani. V
povprečju si Norvežan na leto omisli blizu 30 tehničnih aparatov,
povprečni Evropejec pa nekaj nad 20, tako da razlika ni tako
velika. In s tem seveda vsi onesnažujemo Afriko in cel planet; ne
samo Norvežani.
Je pa res, da si tam država lahko že zdaj privošči, da so fosilci 10 jurjev dražji kot pri nas in da so električarji 10 jurjev cenejši kot pri nas. Ampak sčasoma bo to tudi pri nas.
Je pa res, da si tam država lahko že zdaj privošči, da so fosilci 10 jurjev dražji kot pri nas in da so električarji 10 jurjev cenejši kot pri nas. Ampak sčasoma bo to tudi pri nas.
sporočil: 13
Kako Zeleni prehod niža stroške se najbolje vidi v Nemčiji. Cena
elektrike je šla v višave, gospodarstvo pa nazaduje.
sporočil: 11.108
Res ni neresljiv problem. Ko bodo fabrike stale, ker delavci ne
bodo mogli v sluzbo, otroci ne v vrteec in solo, bodo bankomati in
kartice onemogocale dostop do kesa, operacijske dvorane brez
stroma, bo pa stala. Lako cemo.
sporočil: 23
A to je pravljica za strašenje otrok, al kva?
Trenutno slovensko električno omrežje brez problemov oskrbi 300.000 vozil. Tega še v desetih letih ne bomo dosegli, zato ni nobene nevarnosti, da bi se omrežje sesulo.
Seveda se bo omrežje v tem času tudi nadgrajevalo. Potrebujemo posodabljanje omrežja, takih pravljic pa ne potrebujemo.
Trenutno slovensko električno omrežje brez problemov oskrbi 300.000 vozil. Tega še v desetih letih ne bomo dosegli, zato ni nobene nevarnosti, da bi se omrežje sesulo.
Seveda se bo omrežje v tem času tudi nadgrajevalo. Potrebujemo posodabljanje omrežja, takih pravljic pa ne potrebujemo.
sporočil: 10.612
Slovenski avtopark je trenutno 1,25 mio osebnih vozil.
Tvojih 10kWh na dan na vozilo pomeni 12,5GWh. Vsak dan. Ali povprečnih 600MW od nekod v 24 urah.
Tudi 300.000 vozil bi pomenilo 3GWh. Oziroma v 365 dneh (eno leto) več kot 10TWh. Ali 70% vse, sedaj v Sloveniji, porabljene el. Energije.
Ne mi o sončnih panelih. Pri 200W/m2 bi za zgornjih 3GWh v 12 urah (pa če sonce ves čas pada navpično na panele) 1,25km2 panelov. Resnica je najbrž 3 Ali 4 kratnik tega.
In štroma bo zmanjkalo vsak petek in nedeljo med majem in septembrom. Ko folk ne bo delal relacije Kuća-pos'o, ampak se po šihtu odpeljal na morje.
To je nevarnost računanja s povprečji. Povprečni indicirani tlak v valju ladijskega motorja je cca 25bar. Komotno dimenzioniraš batnico, ojnico, temeljne in leteče ležaje, in ročično gred, na ta tlak. A se ti bo motor razletel na probni mizi v prvem obratu. Zakaj? Ker je kompresijski tlak pa 90bar, maksimalni tlaki zgorevanja pa ranga 180 Ali 200bar. In zdržati mora 25 let.
Katerokoli napravo, ali sistem, se ne dimenzionira na neke povprečne parametre, ampak najvišje pričakovane, in na to prižge še varnostni faktor. Pa to smo se učili v 1. letniku pri strojnih elementih no.
Zelo vesel bom, ko mi boste elektroljubci nehali iskat kvadraturo kroga, pa mi kot "potrošniku" ponudili produkt, ki bo ne ekvivalenten obstoječem, ampak boljši za enak ali nižji denar. Brez vpletanja države v to.
Ko je pred dobrimi sto leti začel avtomobil menjavati kočije in vprege, ni nihče prepovedal kočij in vpreg. Le nov izdelek je bil toliko boljši kot pa prejšnji. In so kočije in vprege izginile, zamenjali pa so jih avtomobili in traktorji. In tovornjaki. Konj je rabil jesti in počivati. Avto si natankal pač hitreje. In popravil hitreje. Ko je bil konj bolan, si rabil dneve in tedne, da žival pride k sebi.
To pot tega kvantnega premika ne vidim.
Ne mi o emisijah. Celotna EU je odgovorna za 4% vseh globalnih emisij.
Tvojih 10kWh na dan na vozilo pomeni 12,5GWh. Vsak dan. Ali povprečnih 600MW od nekod v 24 urah.
Tudi 300.000 vozil bi pomenilo 3GWh. Oziroma v 365 dneh (eno leto) več kot 10TWh. Ali 70% vse, sedaj v Sloveniji, porabljene el. Energije.
Ne mi o sončnih panelih. Pri 200W/m2 bi za zgornjih 3GWh v 12 urah (pa če sonce ves čas pada navpično na panele) 1,25km2 panelov. Resnica je najbrž 3 Ali 4 kratnik tega.
In štroma bo zmanjkalo vsak petek in nedeljo med majem in septembrom. Ko folk ne bo delal relacije Kuća-pos'o, ampak se po šihtu odpeljal na morje.
To je nevarnost računanja s povprečji. Povprečni indicirani tlak v valju ladijskega motorja je cca 25bar. Komotno dimenzioniraš batnico, ojnico, temeljne in leteče ležaje, in ročično gred, na ta tlak. A se ti bo motor razletel na probni mizi v prvem obratu. Zakaj? Ker je kompresijski tlak pa 90bar, maksimalni tlaki zgorevanja pa ranga 180 Ali 200bar. In zdržati mora 25 let.
Katerokoli napravo, ali sistem, se ne dimenzionira na neke povprečne parametre, ampak najvišje pričakovane, in na to prižge še varnostni faktor. Pa to smo se učili v 1. letniku pri strojnih elementih no.
Zelo vesel bom, ko mi boste elektroljubci nehali iskat kvadraturo kroga, pa mi kot "potrošniku" ponudili produkt, ki bo ne ekvivalenten obstoječem, ampak boljši za enak ali nižji denar. Brez vpletanja države v to.
Ko je pred dobrimi sto leti začel avtomobil menjavati kočije in vprege, ni nihče prepovedal kočij in vpreg. Le nov izdelek je bil toliko boljši kot pa prejšnji. In so kočije in vprege izginile, zamenjali pa so jih avtomobili in traktorji. In tovornjaki. Konj je rabil jesti in počivati. Avto si natankal pač hitreje. In popravil hitreje. Ko je bil konj bolan, si rabil dneve in tedne, da žival pride k sebi.
To pot tega kvantnega premika ne vidim.
Ne mi o emisijah. Celotna EU je odgovorna za 4% vseh globalnih emisij.
sporočil: 32.228
Zadnja sprememba: najobj 07.07.2024 15:10
[Endimion]... čuj, tote tvoje primerjave iz ladijskega sveta s konkretnimi izračuni zaradi v bistvu enostavnih fizikalnih zakonitosti so za wannabe naravoslovce res strupene in jih je pravi užitek prebrati ...
Slovenski avtopark je trenutno 1,25 mio osebnih vozil.
Tvojih 10kWh na dan na vozilo pomeni 12,5GWh. Vsak dan. Ali povprečnih 600MW od nekod v 24 urah.
Tudi 300.000 vozil bi pomenilo 3GWh. Oziroma v 365 dneh (eno leto) več kot 10TWh. Ali 70% vse, sedaj v Sloveniji, porabljene el. Energije.
Ne mi o sončnih panelih. Pri 200W/m2 bi za zgornjih 3GWh v 12 urah (pa če sonce ves čas pada navpično na panele) 1,25km2 panelov. Resnica je najbrž 3 Ali 4 kratnik tega.
In štroma bo zmanjkalo vsak petek in nedeljo med majem in septembrom. Ko folk ne bo delal relacije Kuća-pos'o, ampak se po šihtu odpeljal na morje.
To je nevarnost računanja s povprečji. Povprečni indicirani tlak v valju ladijskega motorja je cca 25bar. Komotno dimenzioniraš batnico, ojnico, temeljne in leteče ležaje, in ročično gred, na ta tlak. A se ti bo motor razletel na probni mizi v prvem obratu. Zakaj? Ker je kompresijski tlak pa 90bar, maksimalni tlaki zgorevanja pa ranga 180 Ali 200bar. In zdržati mora 25 let.
Katerokoli napravo, ali sistem, se ne dimenzionira na neke povprečne parametre, ampak najvišje pričakovane, in na to prižge še varnostni faktor. Pa to smo se učili v 1. letniku pri strojnih elementih no.
Zelo vesel bom, ko mi boste elektroljubci nehali iskat kvadraturo kroga, pa mi kot "potrošniku" ponudili produkt, ki bo ne ekvivalenten obstoječem, ampak boljši za enak ali nižji denar. Brez vpletanja države v to.
Ko je pred dobrimi sto leti začel avtomobil menjavati kočije in vprege, ni nihče prepovedal kočij in vpreg. Le nov izdelek je bil toliko boljši kot pa prejšnji. In so kočije in vprege izginile, zamenjali pa so jih avtomobili in traktorji. In tovornjaki. Konj je rabil jesti in počivati. Avto si natankal pač hitreje. In popravil hitreje. Ko je bil konj bolan, si rabil dneve in tedne, da žival pride k sebi.
To pot tega kvantnega premika ne vidim.
Ne mi o emisijah. Celotna EU je odgovorna za 4% vseh globalnih emisij.
P.S.: ker je politično preveč občutljivo, tega na "demokratičnem" zahodu sicer noben ne meri, bi pa bilo zanimivo vedeti, koliko poleg dražje energije v EU - OK, zaradi propadlih podjetij na "demokratičnem" zahodu sankcije proti Rusiji ekološko mogoče niti niso tako slabe - zaradi sankcij prostovoljno odpovedanemu poceni in v primerjavi s premogom in nafto ekološko ugodnejšemu ruskemu plinu k povečanju izpustov CO2 prispevajo tankerji z utekočinjenim plinom, ki ga vsaki dan za drag denar na nafto tovorijo preko oceana in se potem isti tankerji vsaki dan za drag denar na nafto s podobnimi izpusti CO2 prazni vozijo nazaj ... khmm, če zaradi neposrednih človeških žrtev - koga to sploh še zanima - zdaj pozabim na vsakodnevni "prispevek" eksplozij zaradi "demokratičnega" orožja za vojno as long as it takes k povečanju izpustov CO2 in blagodejni učinek za nove generacije ljudi, ki jih kmalu brez moške populacije v nekdanji sovjetski republiki Ukrajini itak ne bo ...
sporočil: 1.562
Švabi se očitno spoznajo na bencin* :)
www.youtube.com/watc...0wK6s-6cbo
* Fun fact:
Med ww2 so Nemci proizvajali sintetični bencin iz premoga (ki je izhajal iz porurja).
To je sicer zelo energetsko potraten proces, moraš skurit na tone premoga, da bi naredil par litrov bencina.
Ampak takrat je bil čas. bila so sredstva, bila je volja :)
www.youtube.com/watc...0wK6s-6cbo
* Fun fact:
Med ww2 so Nemci proizvajali sintetični bencin iz premoga (ki je izhajal iz porurja).
To je sicer zelo energetsko potraten proces, moraš skurit na tone premoga, da bi naredil par litrov bencina.
Ampak takrat je bil čas. bila so sredstva, bila je volja :)
sporočil: 1.169
Mi kot družina porabimo 300kwh na mesec, v bloku smo jih 200kwh,če
je sistem dimenzioniran na 1kwh na uro, bi moralo omrežje prenest
še dodatnih 1okwh.
Pa strojništvo in elektro sta različna faksa, mogoče so tudi kaki zakoni drugačni :).
Ob 10kwh dnevno je to cca 50do60km, ali skoraj 20kkm letno.
Čez palec je to mal veliko za povprečje.
Pa strojništvo in elektro sta različna faksa, mogoče so tudi kaki zakoni drugačni :).
Ob 10kwh dnevno je to cca 50do60km, ali skoraj 20kkm letno.
Čez palec je to mal veliko za povprečje.
sporočil: 10.612
Apropo zelenega prehoda:
Lej tele mojstre v pakistanu:
www.youtube.com/watc...anProcessX
In mi bomo rešili svet z e-avti in papirnatimi slamicami?
Grow up..
Lej tele mojstre v pakistanu:
www.youtube.com/watc...anProcessX
In mi bomo rešili svet z e-avti in papirnatimi slamicami?
Grow up..
Strani: 1