2 uri
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije 1
3 ure
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna 1
4 ure
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona? 2
5 ur
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni 2
6 ur
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov?
6 ur
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 3
7 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 2
8 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
8 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
8 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
8 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
9 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
9 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
10 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 2
10 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
10 ur
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
11 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.598
[#3048557] 22.09.24 11:14
Odgovori   +    2
LEGENDA !!!

Avto mojega otroštva.

Karavan izvedbo je imel zdravstveni dom, kot reševalno vozilo.

To so še bili avtomobili in imeli so dušo !
FIN-379669 sporočil: 8.316
[#3048561] 22.09.24 12:03
Odgovori   +    0
Spomnim se prihoda XM. Nekaj posebnega je bil, sem bil kar navdušen nad njim. Nisem ga vozil, v njem se vozil in mi je bil super. Še boljši se mi je zdel leto ali dve zatem XM karavan. Rekel bi, da je bil pionir novega obdobja karavanov. Oblikovno je bil karavan zadet v nulo.
Od leta 1993 dalje pa se je avto industrija razvijala izjemno hitro. Do leta 2002, v 9 letih so se zgodili mnogi preboji, ki so še danes standard.
najobj sporočil: 32.322
[#3048563] 22.09.24 13:22 · odgovor na: FIN-379669 (#3048561)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 22.09.2024 13:23
[]
Spomnim se prihoda XM. Nekaj posebnega je bil, sem bil kar navdušen nad njim. Nisem ga vozil, v njem se vozil in mi je bil super. Še boljši se mi je zdel leto ali dve zatem XM karavan. Rekel bi, da je bil pionir novega obdobja karavanov. Oblikovno je bil karavan zadet v nulo.
Od leta 1993 dalje pa se je avto industrija razvijala izjemno hitro. Do leta 2002, v 9 letih so se zgodili mnogi preboji, ki so še danes standard.
... čuj, meni je bila legendarna "žaba" poleg oblike upload.wikimedia.org...lfR-41.jpg nekaj posebnega, ker je v bolj ali manj nespremenjeni obliki "trajala" celih 20 let in ker so se enako kot povsem običajni Francozi z "žabo" ne glede na bolj fensi Rolls-Royce in Mercedese brez izjeme vozili vsi francoski predsedniki ...

Strani: 1