3 ure
Test BMW M4 competition M xdrive cabrio – najbolj vznemirljiv stranski produkt elektrifikacije 1
3 ure
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nagrada Financ za posebne gospodarske dosežke v roke Davorina Kračuna 1
4 ure
Analiza Velimirja Boleta: Imamo gospodarski predah ali začetek zatona? 2
5 ur
Sporočilo za tradicionalne banke: ko je komitent enkrat na digitalu, poti nazaj več ni 2
6 ur
Ste med bančnimi »izbrisanci«? Na kaj je treba biti pozoren pri uveljavljanju odškodninskih zahtevkov?
6 ur
Hubert Kosler, Yaskawa: Slabost naše države je progresivna obdavčitev plač 3
7 ur
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 2
8 ur
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
8 ur
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
8 ur
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
9 ur
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
9 ur
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
9 ur
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
10 ur
Prva obletnica strahovlade v Rdečem morju in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 2
10 ur
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
10 ur
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
11 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije

Strani: 1

MF-382439 sporočil: 38
[#3048385] 18.09.24 18:39
Odgovori   +    6
Evo, tržna niša. Dizel električni agregat, ki ga pritrdiš na vlečno kljuko.
FIN-544124 sporočil: 3.598
[#3048387] 18.09.24 18:48
Odgovori   +    8
ODLIČNO napisano gospod Jure !!!

Točno tako, kot ste zapisali !!!
FIN-205757 sporočil: 61
[#3048396] 18.09.24 21:23
Odgovori   +    30
Če bi koga dejansko zanimala varnost, bi touch screene v avtih že zdavnaj prepovedali. Ko voziš, voziš!
FIN-544124 sporočil: 3.598
[#3048397] 18.09.24 21:27 · odgovor na: FIN-205757 (#3048396)
Odgovori   +    6
[FIN-205757]
Če bi koga dejansko zanimala varnost, bi touch screene v avtih že zdavnaj prepovedali. Ko voziš, voziš!
Točno tako, kot si povedal.

Montirajo pa vsak dan večje in več funkcij.
FIN-467473 sporočil: 2.401
[#3048401] 19.09.24 00:07
Odgovori   +    4
Bo pa Dacia naredila kaj inovativnega,mogoče malo boljši avto od ID bussa in še malo večji v Alžeriji ali pa mogoče tudi v Romuniji.Nekoč smo se smejali,ko so v Turčiji delali zastarele Renaulte 12 itd.Danes pa lahko samo sanjamo o bodočnosti EU avtomobilskih tovaren in proizvodnji po ceni dostopnih avtov,pa čeprav jih ravno tako sestavljajo od turkov,bosancev,indijcev,nepalcev,srbov in tudi Albanci iz Kosova,pa so še vedno predragi proti Umirajoči Kitajski.Žal se nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
Projects sporočil: 61
[#3048413] 19.09.24 09:38 · odgovor na: FIN-467473 (#3048401)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 19.09.24 08:31
[FIN-467473]
Bo pa Dacia naredila kaj inovativnega,mogoče malo boljši avto od ID bussa in še malo večji v Alžeriji ali pa mogoče tudi v Romuniji.Nekoč smo se smejali,ko so v Turčiji delali zastarele Renaulte 12 itd.Danes pa lahko samo sanjamo o bodočnosti EU avtomobilskih tovaren in proizvodnji po ceni dostopnih avtov,pa čeprav jih ravno tako sestavljajo od turkov,bosancev,indijcev,nepalcev,srbov in tudi Albanci iz Kosova,pa so še vedno predragi proti Umirajoči Kitajski.Žal se nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
Če je Kitajska umirajoča, kaj smo potem tu mi v EU in oni v ZDA? Prah v 500 let stari krsti?

Se pa strinjam, Dacia je tudi moje upanje, ampak zaenkrat še ni povohala družinske niše..
Če hočeš več sedežev in ŠE prtljažnik, moraš vzeti (pre)dragega kombija.

Še veliki terenci so zdaj samo v bebavih šminkerskih halftruck variantah.. Tiste, ki to imejo, še enkrat nisem videl tovorit kaj resnega zadaj na kripi, za paleto ceglov je prefino, za par potovalk pa čisti absurd.

Ponujajo nam še samo, kar se sveti dizajnerom, nič več tega, kar rabimo.
info79 sporočil: 1
[#3048414] 19.09.24 09:38
Odgovori   +    1
čas vnosa: 19.09.24 06:49
Cestitam.. dober in pravilen pogled. Potrebujete vec tega.
Kompas ne kaze proti severu
FIN-544124 sporočil: 3.598
[#3048420] 19.09.24 11:20 · odgovor na: FIN-467473 (#3048401)
Odgovori   +    2
[FIN-467473]
Žal se nobena država ne zaveda da je s staranjem prebivalstva zmanjšati proizvodnjo in porabo v državnemu proračunu.Po mojem pojmu bi moral pasti proračun države na vsaj 2 x več kot naraste število T.I:Penzionistov-to pomeni drastično zmanjšanje državnega aparata-že zaradi uvedbe U.I. v državne organe.
Mimogrede. Na našem koncu v Murski Soboti ima med drugim CSD v najemu prostore cca 200 kvadratnih metrov za katere zasebnemu podjetju plačuje 1.769,76 EUR mesečno !!!

Sedaj je CSD najel dodatne prostore v izmeri cca 500 kvadratnih metrov !!!

Razlog. Načrtovanje novih zaposlitev iz naslova DOLGOTRAJNE ODK4BE in spostavitev ... !!!

Nova najemnina za prostore bo tako znašala 6.094,62 EUR mesečno !!!

Dalje ne bom komentiral.
StajercvLJ sporočil: 302
[#3048431] 19.09.24 14:05
Odgovori   +    2
Dober prispevek, primeren času.

S temle se še posebej strinjam:
"Številni (ne vsi) kupci pa bi na drugi strani skoraj gotovo raje izbrali bolj preprost avtomobil z manj sistemi in posledično manj možnostmi za okvare, še zlasti če bi s tem privarčevali kakšnega tisočaka ali dva."
Res je, spomnim se časov avtomobilov kot so bili Astra Classic, Zafira, Clio Storia ipd., torej prejšnji modeli, a še vedno nezastareli glede na tisti čas. In so šli lepo v prodajo. Tu je sedaj torej prazna ena velika niša, ki je pa očitno noben evropski proizvajalec noče zapolnit. Še nekoč poceni Škode in Dacie to danes več niso (in prav tako v glavnem Korejci in Japonci). Pa mislim, da bi danes tak preprostejši, cenejši avtomobil bil še precej večji hit kot takrat.

In s temle tudi:
"Zdi se, da ne avtomobilska industrija ne Evropska unija, ki ves čas bijeta boj, povezan z varnostjo in tehnologijo novih avtov, ne pomislita na potrebe kupcev in na to, kaj dejansko potrebujejo. Namesto tega smo priča stalnemu barantanju in tarnanju industrije o slabih poslovnih rezultatih znamk, ki iz leta v leto kujejo večje marže, njihovi vodilni možje pa si letno izplačujejo honorarje v višini 40 milijonov evrov, brez upoštevanja nagrad."
Namesto, da bi se prisluhnilo kupcem se jim vsiljuje razne SUV, električne ali kako drugače netržne modele. Kje je danes kak večji karavan ali enoprostorec brez šiki-miki in po neki normalni ceni? SUV-ji so večinoma s smešno velikimi prtljažniki, kar so večji pa nenormalno dragi. Pohvalno, da vsaj od enoprostorcev ostaja Touran, ampak pretiravajo s ceno, ki bi gotovo lahko bila primernejša glede na dolg obstoj modela.
In jamranje ni potrebno, še vedno zelo lepe marže dosegajo proizvajalci avtomobilov (tule več o tem, podatki sicer za 2023: www.goodcarbadcar.ne...rofitable/ ).
In še večje marže bi lahko imeli, če bi prisluhnili potrebam kupcev.

Strani: 1