Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Luksuzne limuzine in SUV na valu elektrifikacije
Strani: 1
sporočil: 3.444
In kaj ima taka ogromna mrcina z zelenim ???
Eno navadno preseravanje v stilu, kdo ima večjega.
Če se vsiljuje zeleno in drugačen zeleni način življenja, ki bi naj narekoval električni avto, potem je realno, da so avtomobili majhni, lahki, z malo porabe, z malo zasedenega prostora, poceni in podobno.
Eno navadno preseravanje v stilu, kdo ima večjega.
Če se vsiljuje zeleno in drugačen zeleni način življenja, ki bi naj narekoval električni avto, potem je realno, da so avtomobili majhni, lahki, z malo porabe, z malo zasedenega prostora, poceni in podobno.
sporočil: 2.033
Tudi njihove proizvodnje serije govorijo o butičnih pretežno
reklamnih izdelkih. S tem se hvalijo, a manka tisti drugi del,
masivna proizvodnja cenejših modelov, katere trajen dotok denarja
potem zagotovi stabilnost podjetja in so zgube reklamnih modelov v
tej funkciji.
sporočil: 664
[]
In kaj ima taka ogromna mrcina z zelenim ???
Eno navadno preseravanje v stilu, kdo ima večjega.
Če se vsiljuje zeleno in drugačen zeleni način življenja, ki bi naj narekoval električni avto, potem je realno, da so avtomobili majhni, lahki, z malo porabe, z malo zasedenega prostora, poceni in podobno.
Razlike pri podabi električnih avtomobilov so med malimi in velikimi avtomobili, majhne.
Porabo definira predvsem aerodinamika. Edina pomembna sila, ki deluje proti gibanju vozila je upor zraka. Ob gumah, ki dodajo nekaj upora.
Teža ne igra velike vloge, ker kar pri posešku izgubiš, pri pojemku pridobiš nazaj (rekuperacija) a učinkovitost rekuperacije je že zelo visoka.
Razlike naredijo nesposobni tehniki, ki pri nekaterih proizvajalcih nepotrebno izgubljajo veliko energije s svojimi slabimi rešitvami.
sporočil: 231
Aerodiamika on kotalni upor sta težava, ljudje ponoreli za SUV-ji,
agenda pa zahteva elektrifikacijo. Kaj preostane tehnikom? Čaranje
v območju nezdružljivosti. Pa ne drži povsem, da teža ni pomembna.
Predstavlja namreč normalno silo na podlago, katera ob enakem
tornem količniku ob pospeških povečuje potrebno vlečno silo,
pri
pojemkih pa deluje v nasprotni smeri in zmanjšuje rekuperacijo.
pojemkih pa deluje v nasprotni smeri in zmanjšuje rekuperacijo.
Strani: 1