Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek INTERVJU Aleksandar Bjelić: mož, ki bo obudil jugoslovanskega yuga
Strani: 1
sporočil: 5.214
Vse več evropskih znamk seli svoje predstavitve tja – denar, razvoj, tehnologija in pozornost so danes v Aziji.Točno tako.
Azija je v vzponu.
Prvi prototip bo imel bencinski motor, 1,4-litrski štirivaljnik z ročnim menjalnikom – tako kot nekdaj. Namenjen bo predvsem vzhodnim trgom, pa tudi Afriki in Aziji, kjer so pogoji drugačni.Edino blesava EU je trdoglava in uničuje sama sebe s histerijo razogljičenja.
tako kot je bil Fordov cilj »avto za vse«. Danes se industrija spet vrača k temu. Velike znamke, kot sta Volkswagen in Fiat, iščejo cenovno dostopne modele. To je naš prostor: nova, sodobna, a duhovno enaka zgodba kot nekoč.In nekoč v Nemčiji "ljudsko vozilo".
Očitno Bjelić ni upal povedati tega primera za katerega je pobudo dal znani slikar iz Avstrije v začetku tridesetih let prejšnjega stoletja.
Upam, da gospodu uspe uresničiti svojo vizijo.
sporočil: 237
Malo nostalgije o avtih, ki so zdržali preko 500.000km
Podrobnejši opis VW hrošča in Mercedesa 300D.
hackaday.com/2025/10...losophies/
Podrobnejši opis VW hrošča in Mercedesa 300D.
hackaday.com/2025/10...losophies/
sporočil: 3.197
[LjubiteljCO2]
Malo nostalgije o avtih, ki so zdržali preko 500.000km
Podrobnejši opis VW hrošča in Mercedesa 300D.
https://
Sam menim, da dosti zavisi od nacina voznje in ni problem, da ne bi zdrzal, temvec da je popravilo predrago.
Tudi glede na to, da imamo cedalje vec avtocest km ne bi smeli bit problem.
Ravno vceraj sem gledal vozila pri lokalnem prodajalcu, vse preko 200k in 1 slo lastnik, verjetno je slo staro za novo.
Kako je z vozili ne vem, a na zunaj mi zgledajo zelo ok.
Strani: 1