Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Strani: 1 2
sporočil: 5.775
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega
omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida v višini od 156 do
181 gramov na kilometer ter zapisali, da je to precej več od
Mercedesovega dizla."
HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.
Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)
Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.
Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.
Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)
Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.
Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
sporočil: 8.063
Sem za disperzijo pogonov, pa naj zmaga zdrava pamet na dolgi rok.
V bistvu naj tehnologije med seboj tekmujejo, potrošniki pa bomo iz
tekme največ imeli. Pa naj bo kriterij zelenosti na prvem mestu.
sporočil: 583
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike.
Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva,
so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih
zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen
potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga
hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa
ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10
do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne
govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni
konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno
prepove (if you can't beat them, ban them).
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
sporočil: 21.898
Je že prav, da se Evropa pripravlja na postnaftno prihodnost. Kako
se pripravlja, je pa katastrofa. Namesto urejanja javnega prometa
imamo subvencioniranje elektricarjev. In ja, dizel bomo pokurili do
konca. Potem pa bo avto samo še za elito.
sporočil: 10.993
Najvecja politicno tehnoloska zabloda so samovozeca elektricna
vozila. Ki prinasajo vec problemov kot resitev za ogromne denarje.
sporočil: 293
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji
za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa
gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih
potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je
situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
sporočil: 30.415
[PyotrNovak]Večkrat je na forumu povdarjeno, da električni avti niso prav nič čisti in so bolj umazani od bencincev in dizlov. Res nimajo auspuhov, imajo pa enega velike skupnega v Šoštanju, lahko pa tudi gobastega v Krškem.
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida...
sporočil: 293
[FIN-311684]Ne auspuh v Šoštanju in ne goba v Krškem nista bila postavljena zaradi potreb električnih vozil. Sta pa bila postavljena zaradi potreb električnih naprav, računalnikov, modemov, strežnikov... in sedaj preko računalnikov ob pomoči omenjenega auspuha in gobe nekateri pišejo neumnosti po forumih.
> [PyotrNovak]
> "Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida...
Večkrat je na forumu povdarjeno, da električni avti niso prav nič čisti in so bolj umazani od bencincev in dizlov. Res nimajo auspuhov, imajo pa enega velike skupnega v Šoštanju, lahko pa tudi gobastega v Krškem.
sporočil: 30.415
[telexdell]Želiš povedati, da so novi električni avti perpetumm mobile z neskončnim gibanjem in ne bodo potrebovali teše v Šoštanju in nuklearke v Krškem?
> [FIN-311684]
> > [PyotrNovak]
> > "Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida...
>
> Večkrat je na forumu povdarjeno, da električni avti niso prav nič čisti in so bolj umazani od bencincev in dizlov. Res nimajo auspuhov, imajo pa enega velike skupnega v Šoštanju, lahko pa tudi gobastega v Krškem.
Ne auspuh v Šoštanju in ne goba v Krškem nista bila postavljena zaradi potreb električnih vozil. Sta pa bila postavljena zaradi potreb električnih naprav, računalnikov, modemov, strežnikov... in sedaj preko računalnikov ob pomoči omenjenega auspuha in gobe nekateri pišejo neumnosti po forumih.
sporočil: 583
[telexdell]Samo, da je problem v tem, da v tem trenutku nimamo tehnologije za reciklažo litija. Za primerjavo, svinčeve akumulatorje recikliramo 98% odstotno....
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna.
Trenutno je trg odsluženih avtomobilskih baterij še zelo majhen. Ko bo na cesti več avtomobilov bo večja tudi ponudba odsluženih baterij. S tem pa bodo postali rentabilni reciklaćni obrati, kjer bo za proizvodnjo litija, magnezija, kobalta... potrebno nekjkrat manj eneegije, kot jo potrebujejo sedaj, ko omenjeno pridobivajo iz bazičnih virov.
Bo pa vodih in metan zanimiv za pogon težjih vozil in delovnh strojev in pa seveda kot hranilnik trenutnih viškov energije.
sporočil: 7
čas vnosa: 18.04.19 09:23
Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna...Japajade...če je baterija s največji vir emisijij pri e-avtu, pri OVE virih rabiš zraven še cel kup baterij, da hraniš ono OVE elektriko, pa da ne govorimo koliko emisij naredi proizvodnja sončnic in vetrnic...zlahka ugotovimo, da se z OVE-baterijsko energetiko emisije CO2 eksponencialno povečujejo.
sporočil: 10.523
Se popolnoma strinjam z vsem napisanim. Se vidi, da so
strokovnjaki. Električni avto ali druga vozila so najbolj smiselna
za manjše moči in za vožnjo v naseljenih območjih oz. območjih,
kjer je zelo problematično lokalno onesnaženje. Za bolj splošno
uporabo so smiselna le, če je primarni vir (mešanica virov)
električne energije "čist".
Če so računali emisijo C02/km je to le ena plat. Lahko bi računali bolj splošno, npr. oceno evrov/km okoljske škode in škode za zdravje ljudi v celem življenjskem ciklu vozila in baterij.
Če so računali emisijo C02/km je to le ena plat. Lahko bi računali bolj splošno, npr. oceno evrov/km okoljske škode in škode za zdravje ljudi v celem življenjskem ciklu vozila in baterij.
sporočil: 10.523
[PyotrNovak]Se pridružujem. Samo začudeno zavijam z očmi zadnja leta, ko berem novice iz Nemčije.
"Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida v višini od 156 do 181 gramov na kilometer ter zapisali, da je to precej več od Mercedesovega dizla."
HAHAHAHAHAHAHHAH
Zapreš atomske elektrarne, zato moraš delat elektriko na premog in zato so električni avtomobili slabši.
Nuclear development. The country's 17 nuclear power reactors, comprising 15% of installed capacity, formerly supplied more than one-quarter of the electricity (133 TWh net in 2010). Many of the units are large (they totalled 20,339 MWe)
Zaprli so DVAJSET TISOČ MEGAVATOV; ENO ČETRTINO VSE PROIZVODNJE SO ZAPRLI ALI JO ŠE BODO.
Pa ne veš ali bi se smejal ali jokal ali oboje.
Če sem imel še kakšen dvom da se je nemcem popolnoma odtrgalo so sedaj odstranili prav vsak dvom.
sporočil: 10.523
[gobim]Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.
Dejstvo je , da je električni avto tu izključno zaradi politike. Kljub izjemni promociji, praktično največji v zgodovini človeštva, so količinie marginalne. Razen tehnoloških in okoljskih zanesenjakov in japijev, ki bi radi izstopali, ga normalen potrošnik noče. Noče ga niti avtomobilska industrija, ampak ga hočeš nočeš, pod pritiskom politike, mora izdelovati. Pri tem pa ključnih tehnoloških prebojev pri baterijah ni na vidiku vsaj še 10 do 15 let, da o prilagoditvi električne infrastrukture niti ne govorimo. Dejstvo je, da električni avto v tem trenutku ni konkurenčen modernemu dizlu, razen, če se dizla administrativno prepove (if you can't beat them, ban them).
Če se bo narod uprl, kot se je v Franciji in še kje, bo nastala zelo zanimiva situacija. Medtem pa prodaja dizlov po nekajletnem upadu ponovno raste....
sporočil: 10.523
[NLV]Energijo lahko hranimo s ČHE, pa še na druge, bi rekel, mehanske načine. Bolj zapletena in nerazvita opcija je elektroliza vode in pridobivanje in hranjenje vodika.
>Špekulacije o ogljičnem odtisu bi mogoče veljale, če bi v Nemčiji za povečano rabo električne energije zaradi elektrifikacije prometa gradili nove termoelektrarne na premog. Če pa bodo zaradi večjih potreb po elektriki povečali proizvodnjo v OVE virih potem pa je situacija povsem drugačna...
Japajade...če je baterija s največji vir emisijij pri e-avtu, pri OVE virih rabiš zraven še cel kup baterij, da hraniš ono OVE elektriko, pa da ne govorimo koliko emisij naredi proizvodnja sončnic in vetrnic...zlahka ugotovimo, da se z OVE-baterijsko energetiko emisije CO2 eksponencialno povečujejo.
sporočil: 4.276
Tudi dejstvo, da ima večina električnih avtov maso 2-3 tone ne
pomaga kaj dosti k varčnosti.
Jaz sem si električni avto predstavljal kot majhen, varčen, lahek voz, brez veliko udobja, ki ga uporabljaš za kratke mestne vožnje.
Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.
Jaz sem si električni avto predstavljal kot majhen, varčen, lahek voz, brez veliko udobja, ki ga uporabljaš za kratke mestne vožnje.
Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.
sporočil: 61
Se strinjam z JEK2 in JEK3, to bo še posebej res, če bomo
nadaljevai s subvencijami za toplotne črpalke....
sporočil: 1.623
[kzupanc]
Ja no...Za višje avtomobilske razrede in dnevne velike razdelje (npr. poslovni avtomobili) se trenutno strinjam. Je pa majhen električni avto za dnevne vožnje do 100km že zelo konkurenčna zadeva. Upoštevati je treba tudi zdravje prebivalcev v hišah in blokih, mimo katerih se dnevno vozimo in lastno zdravje, ko vozimo v kolonah.Ma ne vem, kaj vam je.. Prav velika moc in navor je prednost EV..
Mogoce so neuporabni za vsak dan (ceprav recimo Taycan ali Tesla M3 z dosegom 500 km zadosca), vendar za tedensko prevazanje so ok. Ma kaj OK.. super so!
Je pa res, da se bo (moralo) Nemski industriji marsikaj spremeniti, poledicno tudi dobaviteljske verige. Ce ne bi bilo Muska, sploh ne bi razmisljali o alternativah nafti, vendar imejte vedno v mislih: zaloge nafte niso vecne, zaloge nafte niso vecne,....
sporočil: 293
[MF-546559]Če bomo zaradi ogrevanja s TČ potrebovali JEK2 in JEK3, potem bi brez toplotnih črpalk za ogrevanje potrebvali še JEK4, JEK5, JEK6 in JEK7.
Se strinjam z JEK2 in JEK3, to bo še posebej res, če bomo nadaljevai s subvencijami za toplotne črpalke....
sporočil: 21.898
Tovarne pa razvijajo same velike luksuzne pošasti z maso okoli treh ton. Dvomim, da je to pot v energijsko varčevanje.Tovarne razvijajo tisto, kar se bo prodajalo na dolgi rok. Na dolgi rok se ne bodo prodajali lahki elektricni avtomobili, ampak posasti, ker bo imela do elektricnih avtomobilov dostop samo vrhuska elite.
za vse nas ostale pa bo na voljo javni prevoz, ki so ga pozabili razviti.
sporočil: 293
Zadnja sprememba: anon-447401 18.04.2019 12:48
[FIN-311684]TEŠ in JEK že imamo, električnih avtov pa komaj za vzorec. Ker že sedaj tam 20...30% elektrike uvažamo bomo z elektrifikacijo promezta morali uvažati še več energije ali pač izgraditi nove vire. Če bodo na novo zgrajeni viri delovali na premog, potem bo trditev, de se vozimo na paro kot v začetku razvoja avtomobilov povsem upravuičena. Če pa bodo to sončne ali vetrne elektarne ali HE na Savi pol pač bodo EV vozili na sončno energijo.
Želiš povedati, da so novi električni avti perpetumm mobile z neskončnim gibanjem in ne bodo potrebovali teše v Šoštanju in nuklearke v Krškem?
sporočil: 293
Zadnja sprememba: anon-447401 18.04.2019 12:48
[gobim]Pred nekaj leti tudi ni bilo LED svetilk, pa osebnih računalnikov, pa televizorjev, pa...Ko bo trg izrabljenih baterij dovolj velik in s tem recikliranje profitabilno se bodo hitro našle nove tehnologije.
Samo, da je problem v tem, da v tem trenutku nimamo tehnologije za reciklažo litija. Za primerjavo, svinčeve akumulatorje recikliramo 98% odstotno....
Koncem 70. let prejšnjega stoletja se je tudi predelalo le za vzorec svinčenih akumulatorjev, danes pa se skoraj vsi. Pa tehnologija je od takrat do danes precej napredovala v smislu nićanja stroškov in večanjem produktivnosti.
sporočil: 664
Še ena, sicer pričakovana, fake razsikava.
Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
Za električno energijo računajo porabo CO2 tudi pri proizvodnji in razgradnji elektrarne (premog 840 g / kWh, nuklearka 12 g / kWh, veterna 11 g/kWh enegije, fotovoltaika 42 g/1 kWh), a bencina nastane kar v benciskem tanku. Avto se pa vozi v 6. prestavi 90 km na uro? Je tak?
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???
Kje pa je čiščenje Mehiškega zaliva, naftne razsikave in vrtanja, tankerji, cisterne, črpalke, ki tudi vse skupaj porabi nekaj energije.
Po dizelgate, ADAC poročilu bo teh plačanih raziskav še veliko, da bi ja rešili nemško avto industrijo. :-(
Žalostno.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.
sporočil: 214
Zadnja sprememba: orbita 18.04.2019 14:24
Samo rafinerije (po njihovih podatkih) porabi za predelavo 1 litra goriva cca 1,6 kWh energije. S to energijo se električni avto pelje cca 12 kilometrov. Z eno litro bencina se pa pelje 17 km. KDO JE TU NOR? Vložimo 12 kilometrov elektrike, da dobimo 17 kilometrov bencina???Za razliko od TE, ki uran črpa kar iz zemlje?! In koliko se izgubi štroma preden pride do elektromotorja v avtu?! U R so full of ***.
Prva škoda naftnih avtomobilov je vplin na zdravje delcev, dušikovih oksidov, ozona ter hrupa, predvsem v urbanem, naseljenem območju. Električna vozila to zelo uspešno rešujejo. CO2 ni neposredno nevaren in ni glavni razlog za prepoved dizlov.Tako zmanjšuješ pomen CO2 onesnaževanja, kot bi prespal zadnjih 10-20 let. Politika s ukvarja skoraj izključno s tem onesnaževanjem. Je pa res, da BEV pri reševanju tega problema ni kaj prida uspešen in "električisti" usmerjate pozornost samo na zadeve, kjer ima BEV nekaj prednosti.
o.
sporočil: 5.775
Ma koji kurac OVE. Poglej diagram proizvodnje po virih za lotšnjo
zimo v DE, pa ti bo VSE jasno. Te je neka mantra ki jo trajbajo
tehnični ignoranti. Pa še kakšen profesor ima lep dohodek iz
tega.
Problem je, ker so nam inženirjem politični debili vzeli razvoj iz rok in ga pofutrali neuki raji.
Sem za obnovljive vire, tam kjer delujejo. Veliko je starih že več tisoč let. Vitruvij bi tele nove idiote nateral z batino. Rimska atrijska hiša je še danes popolnoma moderen princip uporabe sončne energije. Staro slovensko kmečko naselje, s tlorisom in kmečko pečjo, uporablja skoraj iste principe maksimalne izrabe energije. Seno nad štalo se je sušilo, obenem pa imelo večjo izolacijo kot danes 20 cm stiropora. Etc Etc Etc
Danes ti pa nemčki prodajajo porabo 2,7l za 2,5 TONE težek avto. BRUH!
In ljudje z diplomami in doktorati iz "bureka" to zagrabijo in terajo naprej.
Problem je, ker so nam inženirjem politični debili vzeli razvoj iz rok in ga pofutrali neuki raji.
Sem za obnovljive vire, tam kjer delujejo. Veliko je starih že več tisoč let. Vitruvij bi tele nove idiote nateral z batino. Rimska atrijska hiša je še danes popolnoma moderen princip uporabe sončne energije. Staro slovensko kmečko naselje, s tlorisom in kmečko pečjo, uporablja skoraj iste principe maksimalne izrabe energije. Seno nad štalo se je sušilo, obenem pa imelo večjo izolacijo kot danes 20 cm stiropora. Etc Etc Etc
Danes ti pa nemčki prodajajo porabo 2,7l za 2,5 TONE težek avto. BRUH!
In ljudje z diplomami in doktorati iz "bureka" to zagrabijo in terajo naprej.
sporočil: 3.523
Zadnja sprememba: blink 18.04.2019 16:59
[FIN-311684]Električni avti so čisti, ker se napajajo iz energije iz vodnih elektrarn. Tista iz JEK in TEŠ gre za tvoj računalnik, pečico, pomivalni stroj, TV, toplotno črpalko, žarnice, modem, mobilni telefon, ventilator, pralni stroj.
> [PyotrNovak]
> "Na takšne izpuste so dodali še električno energijo iz nemškega omrežja in dobili izpuste ogljikovega dioksida...
Večkrat je na forumu povdarjeno, da električni avti niso prav nič čisti in so bolj umazani od bencincev in dizlov. Res nimajo auspuhov, imajo pa enega velike skupnega v Šoštanju, lahko pa tudi gobastega v Krškem.
Sicer pa ne razumem ljubiteljev ICE avtomobilov, da doma nimajo črne kuhinje - romantika ob svečah, peči na drva, obilici CO2 emisij, prašnih delcev in strupenih plinov. Nepozabno.
Strani: 1 2