Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla v uporabo predala prve robotaksije
Strani: 1
sporočil: 551
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na
področju: waymo?!
en.wikipedia.org/wiki/Waymo
en.wikipedia.org/wiki/Waymo
sporočil: 428
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 24.06.2025 08:10
[stutek]
Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!
en.wikipedia.org/wiki/Waymo
Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.
Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.
Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
sporočil: 404
Waymo je bil prvi, ni pa vodilni. Tehnološko je minoren, področje
ki ga pokriva je le desetina tega, ki ga pokrivajo sedaj s Teslami.
Po uvajalnem času bo razlika povsem jasna. Možnosti uveljavljanja
po drugih mestih so pa zaradi lastne vgrajene inteligebnce sploh na
strani Tesle, ki ni omejena samo na zemljevide. Toliko o primerjavi
med tema dvema. Sam pa se še precej časa ne bom usedel v avto brez
človeškega nadzora.
sporočil: 10.649
[OgnjenAnto]Dodaten lidar bo zame še dolgo velika varnostna prednost pred samo kamerami. Seveda je vse odvisno od natančnosti zaznavanja cele okolice in softverske obdelave podatkov v realnem času.
> [stutek]
> Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!
>
> en.wikipedia.org/wiki/Waymo
Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.
Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.
Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
Pri SpaceX trenutno stave ne kažejo odlično, pa niti pri Tesli ne. Ampak, ker je vse relativno, kažejo relativno ne tako slabo.
sporočil: 34
[OgnjenAnto]Kar sem bral pokriva tesla manj kot waymo, predvsem pa se izogiba več problematičnim lokacijam. Polog tega to ni noben robotaxi, saj vse kontrolirajo teleoperaterji, vozijo se pa samo izbrani...
> [stutek]
> Kako je možno, da v takšnem članku ne omenite vodilnega na področju: waymo?!
>
> en.wikipedia.org/wiki/Waymo
Cel članek je zblojen.
V Austinu robotaxirajo predvsem Tesle Model Y in ne 3.
Glede Waymo vs Tesla. Tesla v Austinu pokriva precej večje geografsko področje kot Waymo. Torej je geofence manjši. Kar nakazuje neke tehnološke prednosti.
Avti so tudi standardni avti, ki se prodajajo navadnim kupcem, razlika je samo v softverju. Waymo avtomobil ni standarden, ki ga lahko danes naročiš kot navaden kupec avtomobila.
Pač prihajamo na to, da kdor stavi zoper Muska se nasoli. Najprej se zdijo njegove ideje neumne, npr kamere namesto 72 različnih senzorjev in lidarjev, potem se pa izkaže, da je stavil prav. Podobno kot pri Space X.
Pred teslo je še dolga pot, sploh pa menim da so zašli...
sporočil: 551
Tesla je sedaj dobil prva dovoljenja za eno mesto. Waymo je v večih
mestih in brez sovoznika...
youtu.be/xf_-v-nMrM8...0HDY_XwgwQ
youtu.be/xf_-v-nMrM8...0HDY_XwgwQ
Strani: 1