Izbrani forum: Nepremičnine
Izbrana tema: članek Odlična lokacija na Verovškovi v Ljubljani
Strani: 1
sporočil: 13
Opomba:
Že v času gradnje morajo pešci često hoditi po cesti, ker so pločniki zaparkirani - in to na obeh straneh ceste. Kaj šele bo, ko bosta gotovi obe stolpnici!
Že v času gradnje morajo pešci često hoditi po cesti, ker so pločniki zaparkirani - in to na obeh straneh ceste. Kaj šele bo, ko bosta gotovi obe stolpnici!
sporočil: 272
Tako Maistrova kot Verovškova sta zelo slabo urejeni ulici, brez
kolesarske steze, Verovškova preozka pa z dvema peš drevoredoma po
obeh straneh, koder nihče ne hodi, kolesarske steze, ki je nujna,
pa ni...
Hvaliti gradnjo take vrste je zgodovinski anahronizem.
Gre za dokaj nikakvo tipsko zadevo, kakršnih na zapadu mrgoli. Energetsko je strahovito potratna, brez super aklimatizacije je primerna kvečjemu za toplogredni agro kombinat. Dostopnost iz Šiške je prav bedna: zapornice čez progo. Kje je obljubljeni podvoz, izgradnja nove dvopasovne Aleševčeve in priključek na severu na Litostrojsko in dalje na ring? Cel okoliš je v nasprotju s hvalospevom tega članka tipičen primer urbanističnega diletanstva, zemljiški špekulacij, amaterskih rešitev... Poglejte na interaktivni zemljevid Ljubljane in začudeni boste, da je Verovškovih ulic kar nekaj. , oz., da je ta ulica sestavljena iz več naokoli nametanih ulic. ??!!! Med LEKOM in Tikjem vrtički.
Okrog Stadiona ŽAK in ob Kamniški progi celo neke stanovanjske hišein mreža zaprtih slepih cest ter nezavarovanih žekezniških prehodov.
Dalje Vodovodna - totalno nemogoče speljana preozka cesta z enim samim stalno zaparkiranim pločnikom in še to preozkim.
In to poleg LUZ-a. Halo!!! V samem jedru pa betonarna - nasproti LEK-ove proizvodnje. Ne vem kako na to gleda FDA, ki je v LEKu kar pogosto?
Od križišča Verovškove z Vodovodno grobo prekinjena PST, nepovezani in zaparkirani kosi pločnikov ipd.
Hvaliti gradnjo take vrste je zgodovinski anahronizem.
Gre za dokaj nikakvo tipsko zadevo, kakršnih na zapadu mrgoli. Energetsko je strahovito potratna, brez super aklimatizacije je primerna kvečjemu za toplogredni agro kombinat. Dostopnost iz Šiške je prav bedna: zapornice čez progo. Kje je obljubljeni podvoz, izgradnja nove dvopasovne Aleševčeve in priključek na severu na Litostrojsko in dalje na ring? Cel okoliš je v nasprotju s hvalospevom tega članka tipičen primer urbanističnega diletanstva, zemljiški špekulacij, amaterskih rešitev... Poglejte na interaktivni zemljevid Ljubljane in začudeni boste, da je Verovškovih ulic kar nekaj. , oz., da je ta ulica sestavljena iz več naokoli nametanih ulic. ??!!! Med LEKOM in Tikjem vrtički.
Okrog Stadiona ŽAK in ob Kamniški progi celo neke stanovanjske hišein mreža zaprtih slepih cest ter nezavarovanih žekezniških prehodov.
Dalje Vodovodna - totalno nemogoče speljana preozka cesta z enim samim stalno zaparkiranim pločnikom in še to preozkim.
In to poleg LUZ-a. Halo!!! V samem jedru pa betonarna - nasproti LEK-ove proizvodnje. Ne vem kako na to gleda FDA, ki je v LEKu kar pogosto?
Od križišča Verovškove z Vodovodno grobo prekinjena PST, nepovezani in zaparkirani kosi pločnikov ipd.
sporočil: 6.084
timbuktu je napisal(a):
Tako Maistrova kot Verovškova sta zelo slabo urejeni ulici, brez kolesarske steze, Verovškova preozka pa z dvema peš drevoredoma po obeh straneh, koder nihče ne hodi, kolesarske steze, ki je nujna, pa ni... Hvaliti gradnjo take vrste je zgodovinski anahronizem. Gre za dokaj nikakvo tipsko zadevo, kakršnih na zapadu mrgoli. Energetsko je strahovito potratna, brez super aklimatizacije je primerna kvečjemu za toplogredni agro kombinat. Dostopnost iz Šiške je prav bedna: zapornice čez progo. Kje je obljubljeni podvoz, izgradnja nove dvopasovne Aleševčeve in priključek na severu na Litostrojsko in dalje na ring? Cel okoliš je v nasprotju s hvalospevom tega članka tipičen primer urbanističnega diletanstva, zemljiški špekulacij, amaterskih rešitev... Poglejte na interaktivni zemljevid Ljubljane in začudeni boste, da je Verovškovih ulic kar nekaj. , oz., da je ta ulica sestavljena iz več naokoli nametanih ulic. ??!!! Med LEKOM in Tikjem vrtički. Okrog Stadiona ŽAK in ob Kamniški progi celo neke stanovanjske hišein mreža zaprtih slepih cest ter nezavarovanih žekezniških prehodov. Dalje Vodovodna - totalno nemogoče speljana preozka cesta z enim samim stalno zaparkiranim pločnikom in še to preozkim. In to poleg LUZ-a. Halo!!! V samem jedru pa betonarna - nasproti LEK-ove proizvodnje. Ne vem kako na to gleda FDA, ki je v LEKu kar pogosto? Od križišča Verovškove z Vodovodno grobo prekinjena PST, nepovezani in zaparkirani kosi pločnikov ipd.
Dobro povedano. Prejšnji teden sem po dolgem času obiskal to območje in ostal sem paf ob pogledu na stekleno stolpnico in gradnjo sredi tiste favele. Prvič v življenju sem se sprehodil po dvorišču Litostroja in okolici...res je katastrofa ..priporočam daljši ogled celotnega območa. Novinarje bi pa poslal na LUZ, mogoče imajo tam kakšne načrte, ki bodo v kratkem to območje normalizirali.
lp
sporočil: 5.933
Dudek je napisal(a):Optimist :o)
Novinarje bi pa poslal na LUZ, mogoče imajo tam kakšne načrte, ki bodo v kratkem to območje normalizirali.
lp
sporočil: 48.253
Dudek je napisal(a):
Dobro povedano. Prejšnji teden sem po dolgem času obiskal to območje in ostal sem paf ob pogledu na stekleno stolpnico in gradnjo sredi tiste favele. Prvič v življenju sem se sprehodil po dvorišču Litostroja in okolici...res je katastrofa ..priporočam daljši ogled celotnega območa. Novinarje bi pa poslal na LUZ, mogoče imajo tam kakšne načrte, ki bodo v kratkem to območje normalizirali.
lp
Ob tem da je v ljubljani poslovnih prostorov ze dovolj, oziroma prevec. Kdor ne verjame, naj pogleda pritlicje tistega novega stanovanjsko/poslovnega kompleksa pred dovozom na obvoznico (LJ-center). Niti ometanih nimajo vseh lokalov, kaj sele prodanih, pa je lokacija dosti boljsa kot verovskova...
sporočil: 2
Se strinjam, za to lokacijo je vse skupaj predimenzionirano. Že
sedaj nastajajo zastoji ob konicah, zjutraj vključevanje na
Verovškovo iz obvoznice, popoldan v nasprotni smeri. V zadnjih
letih so na območju povečali število stanovanjskih in poslovnih
objektov, prometna ureditev pa je ostala nespremenjena in ni
namenjena tolikšnemu prometu. Pač problem Ljubljane, ne ve se, kje
naj bo industrijski predel, kje poslovni in kje stanovanjski. Vse
je očitno odvisno samo od tega, če nekdko dobi zemljišče in/ali
denar in že gradi, čeprav zadeva ne sodi na določeno področje.
sporočil: 6.680
kuje3 je napisal(a):
prometna ureditev pa je ostala nespremenjena in ni namenjena tolikšnemu prometu.
zadnjic je en taksist zavzel stalisce, da v ljubljani sploh ni toliko prometa, ampak da se folk ne zna vozit. nekaj pravil, ki veljajo v ljubljani:
preden speljes na zeleni, si moras urediti pricesko, potem poisces prvo prestavo, potem pozabis spustiti rocno in ti avto crkne, potem se ti morajo lucke ugasniti, preden obrnes kljuc...
ko zapeljes cez zeleno, ni pomembno, ce ni prostora zate in bos zabasal krizisce; to je tvoja ustavna pravica.
ko se ustavis na kriziscu, moras obvezno blokirati stransko ulico.
ko zavijas levo v stransko ulico, se moras ze na glavni cesti pripraviti na zavijanje, zato moras 50m prej zaviti na skrajni desni rob cestisca, nato pa se postaviti pocez cez cesto in cakati na 300m cistin; tako dosezes da niti slucajno ne bi kdo mogel po desni mimo tebe.
podobno, ko zavijas desno: zavijes malce na nasprotni pas in ga potem naravnost vpicis v stransko ulico; pred tem spustis mismo vse pesce v krogu 300m; med cakanjem si moras obvezno popraviti frizuro.
itd...
sporočil: 10.178
gregor666 je napisal(a):
zadnjic je en taksist zavzel stalisce, da v ljubljani sploh ni toliko prometa, ampak da se folk ne zna vozit. nekaj pravil, ki veljajo v ljubljani:
preden speljes na zeleni, si moras urediti pricesko, potem poisces prvo prestavo, potem pozabis spustiti rocno in ti avto crkne, potem se ti morajo lucke ugasniti, preden obrnes kljuc...
ko zapeljes cez zeleno, ni pomembno, ce ni prostora zate in bos zabasal krizisce; to je tvoja ustavna pravica.
ko se ustavis na kriziscu, moras obvezno blokirati stransko ulico.
ko zavijas levo v stransko ulico, se moras ze na glavni cesti pripraviti na zavijanje, zato moras 50m prej zaviti na skrajni desni rob cestisca, nato pa se postaviti pocez cez cesto in cakati na 300m cistin; tako dosezes da niti slucajno ne bi kdo mogel po desni mimo tebe.
podobno, ko zavijas desno: zavijes malce na nasprotni pas in ga potem naravnost vpicis v stransko ulico; pred tem spustis mismo vse pesce v krogu 300m; med cakanjem si moras obvezno popraviti frizuro.
itd...
vidim, da se tudi ti strinjaš, da bo nujno potrebno nekje v vižmarjih, narediti mitnico ali dve za kranjčane.
sporočil: 13
Poglejte v Ur. l. RS št. 76 od 20.7.2006 pod Ljubljana - Odloki ...
potem boste šele paf. Žal ...
Strani: 1