Izbrani forum: Servis
Izbrana tema: Zgornji layer: Konec uporabe Financ
Strani: 1
sporočil: 10
Finance so od nekdaj bile moj naljubsi casopis, sploh na internetu.
To, da sem na njih tudi delal, seveda na to ne vpliva:)
Kot uporabnik sem z zanimanjem in vcasih z grozo spremljal vse spremembe online Financ v cca. zadnjem letu. Nekatere so bile dobre, nekatere precej gresene, vse so zahtevale svoj uvajalni cas in na vse se je na koncu nekako dalo navaditi. Vmes se je sicer izgubilo nekaj najpomembnejsih funkcij, ampak nic ne de, glavno, da je rastel doseg. Malo motece je tudi to, da se struktura spreminja vsakih nekaj mesecev, ampak v koncni fazi se lahko tudi na to navadimo.
Namrec, Finance imajo pri nas se vseeno kolikor toliko edinstveno vsebino, da smo uporabniki pac preziveli vse te spremembe in frekvenco sprememb.
S tem zadnjim "popravkom" pa so online Finance postale neuporabne, vsaj zame. Prezivel bi lahko karkoli, ampak branje clankov v okencu visine 354 px pa je zal popolnoma nemogoce.
Sicer verjamem, da bo to prineslo kar nekaj vec oglasnih sredstev, vendar pa ...
1. Izbrali ste najbolj moteco mozno obliko oglasevanja. Pre-stitiali, floaterji, ... nic od tega ni niti priblizno toliko motece kot stalno-prisotni oglas na vrhu in zgolj 354 px visine.
2. S to oglasno pozicijo ste se s stalisca uporabnikov postavili v precejsnje slabo pozicijo glede na konkurencne spletne medije, ki jih je mogoce vsaj uporabljati.
3. V ZDA online oglasevanje ze mocno spodjeda tisk, se huje pa je v UK. Ampak na obeh teh trgih so mediji uspeli poiskati resitve, ki niso funkcionalno unicile spletnih medijev. Tu je ocitno drugace.
Anyway, bilo je lepo, dokler je trajalo. Finance, pogresal vas bom.
(saj vem, da vi mene ne ... kaj pa konec koncev pomeni 1 uporabnik ... za oglasevalce nic)
LP,
Rok
Kot uporabnik sem z zanimanjem in vcasih z grozo spremljal vse spremembe online Financ v cca. zadnjem letu. Nekatere so bile dobre, nekatere precej gresene, vse so zahtevale svoj uvajalni cas in na vse se je na koncu nekako dalo navaditi. Vmes se je sicer izgubilo nekaj najpomembnejsih funkcij, ampak nic ne de, glavno, da je rastel doseg. Malo motece je tudi to, da se struktura spreminja vsakih nekaj mesecev, ampak v koncni fazi se lahko tudi na to navadimo.
Namrec, Finance imajo pri nas se vseeno kolikor toliko edinstveno vsebino, da smo uporabniki pac preziveli vse te spremembe in frekvenco sprememb.
S tem zadnjim "popravkom" pa so online Finance postale neuporabne, vsaj zame. Prezivel bi lahko karkoli, ampak branje clankov v okencu visine 354 px pa je zal popolnoma nemogoce.
Sicer verjamem, da bo to prineslo kar nekaj vec oglasnih sredstev, vendar pa ...
1. Izbrali ste najbolj moteco mozno obliko oglasevanja. Pre-stitiali, floaterji, ... nic od tega ni niti priblizno toliko motece kot stalno-prisotni oglas na vrhu in zgolj 354 px visine.
2. S to oglasno pozicijo ste se s stalisca uporabnikov postavili v precejsnje slabo pozicijo glede na konkurencne spletne medije, ki jih je mogoce vsaj uporabljati.
3. V ZDA online oglasevanje ze mocno spodjeda tisk, se huje pa je v UK. Ampak na obeh teh trgih so mediji uspeli poiskati resitve, ki niso funkcionalno unicile spletnih medijev. Tu je ocitno drugace.
Anyway, bilo je lepo, dokler je trajalo. Finance, pogresal vas bom.
(saj vem, da vi mene ne ... kaj pa konec koncev pomeni 1 uporabnik ... za oglasevalce nic)
LP,
Rok
sporočil: 776
rokh1 je napisal(a):
Finance so od nekdaj bile moj naljubsi casopis, sploh na internetu. To, da sem na njih tudi delal, seveda na to ne vpliva:)
Kot uporabnik sem z zanimanjem in vcasih z grozo spremljal vse spremembe online Financ v cca. zadnjem letu. Nekatere so bile dobre, nekatere precej gresene, vse so zahtevale svoj uvajalni cas in na vse se je na koncu nekako dalo navaditi. Vmes se je sicer izgubilo nekaj najpomembnejsih funkcij, ampak nic ne de, glavno, da je rastel doseg. Malo motece je tudi to, da se struktura spreminja vsakih nekaj mesecev, ampak v koncni fazi se lahko tudi na to navadimo.
Namrec, Finance imajo pri nas se vseeno kolikor toliko edinstveno vsebino, da smo uporabniki pac preziveli vse te spremembe in frekvenco sprememb.
S tem zadnjim "popravkom" pa so online Finance postale neuporabne, vsaj zame. Prezivel bi lahko karkoli, ampak branje clankov v okencu visine 354 px pa je zal popolnoma nemogoce.
Sicer verjamem, da bo to prineslo kar nekaj vec oglasnih sredstev, vendar pa ...
1. Izbrali ste najbolj moteco mozno obliko oglasevanja. Pre-stitiali, floaterji, ... nic od tega ni niti priblizno toliko motece kot stalno-prisotni oglas na vrhu in zgolj 354 px visine.
2. S to oglasno pozicijo ste se s stalisca uporabnikov postavili v precejsnje slabo pozicijo glede na konkurencne spletne medije, ki jih je mogoce vsaj uporabljati.
3. V ZDA online oglasevanje ze mocno spodjeda tisk, se huje pa je v UK. Ampak na obeh teh trgih so mediji uspeli poiskati resitve, ki niso funkcionalno unicile spletnih medijev. Tu je ocitno drugace.
Anyway, bilo je lepo, dokler je trajalo. Finance, pogresal vas bom.
(saj vem, da vi mene ne ... kaj pa konec koncev pomeni 1 uporabnik ... za oglasevalce nic)
LP,
Rok
Tudi meni je nov pristop skrajno moteč, bral bom pa online Finance še naprej (oglaševanja pač ne gledam, žalibog, bom več scrollal).
.
sporočil: 10
Mene oglasevanje sploh ne moti. Ravno nasprotno:) Pac,
profesionalna deformacija.
Motijo pa me strani, ki mi zaradi oglasevanja onemogocajo normalno uporabo. Vse ostalo lahko prezivim, ampak top layer, se posebej te velikosti, pa je enostavno prevec.
Motijo pa me strani, ki mi zaradi oglasevanja onemogocajo normalno uporabo. Vse ostalo lahko prezivim, ampak top layer, se posebej te velikosti, pa je enostavno prevec.
sporočil: 13.641
Rok, always look on the bride side of life :)
Spremembe strani so vsaj za nekaj časa končane, vse prej je bila zgolj predpriprava na to.
Pa sej veš, kako gre. Če ima en www.di.se redno 1,2 mio mesečnih uporabnikov, bi rekel, da se je na to mogoče privaditi.
Spremembe strani so vsaj za nekaj časa končane, vse prej je bila zgolj predpriprava na to.
Pa sej veš, kako gre. Če ima en www.di.se redno 1,2 mio mesečnih uporabnikov, bi rekel, da se je na to mogoče privaditi.
sporočil: 18.121
Moj point je bil v tem, da naročniki oglasov morda ne vedo, kako
gre bralcem takšno migetanje na živce.
In si potem priskrbijo orodja za blokiranje.
In potem ne vidimo NOBENEGA oglasa.
Torej vam plačujejo za prazen nič :-)))))
In si potem priskrbijo orodja za blokiranje.
In potem ne vidimo NOBENEGA oglasa.
Torej vam plačujejo za prazen nič :-)))))
sporočil: 286
rokh1 je napisal(a):
Mene oglasevanje sploh ne moti. Ravno nasprotno:) Pac, profesionalna deformacija.
Motijo pa me strani, ki mi zaradi oglasevanja onemogocajo normalno uporabo. Vse ostalo lahko prezivim, ampak top layer, se posebej te velikosti, pa je enostavno prevec.
Res, tole je pa prevec, lahko da bom prekinil sodelovanje, ce se TAKOJ ne popravi!
sporočil: 13.641
Ve se, da je tak in tak odstotek takih, kot se ve, da gre toliko in
toliko ljudi med TV oglasnim blokom na WC. To so pač stvari, ki jih
upoštevaš, ko postane kritično, ponavadi pridejo spremembe. Recimo
nekdo v filmu skoz coca-colo natepava :)
sporočil: 18.121
Ej, potem pa dajte tako narest, da se vsake 20 minut začnejo
reklame rolati... da grem takrat v miru na WC :-))))
Ampak tistih 20 minut bi pa rad v miru bral in forumiral.
Si predstavljaš, da bi se na TV ekranu v zgornjih 25% prostora (plus desno ene 10%) nenehno reklame vrtele???
Ampak tistih 20 minut bi pa rad v miru bral in forumiral.
Si predstavljaš, da bi se na TV ekranu v zgornjih 25% prostora (plus desno ene 10%) nenehno reklame vrtele???
sporočil: 17.846
0902ISXdX je napisal(a):
Ej, potem pa dajte tako narest, da se vsake 20 minut začnejo reklame rolati... da grem takrat v miru na WC :-))))
Ampak tistih 20 minut bi pa rad v miru bral in forumiral.
Si predstavljaš, da bi se na TV ekranu v zgornjih 25% prostora (plus desno ene 10%) nenehno reklame vrtele???
Dobra primerjava..
sporočil: 17.846
Zadnja sprememba: anon-9939 02.07.2007 13:11
Gustl je napisal(a):
Rok, always look on the bride side of life :)
Spremembe strani so vsaj za nekaj časa končane, vse prej je bila zgolj predpriprava na to.
Pa sej veš, kako gre. Če ima en www.di.se redno 1,2 mio mesečnih uporabnikov, bi rekel, da se je na to mogoče privaditi.
http://cobiss2.izum.si/scripts/cobiss?ukaz=DISP& id=1314288524089377&rec=7&sid=3
V originalu "Space merchants":
"In a vastly overpopulated world, the economy has replaced all political systems, and states exist merely to ensure the survival of huge trans-national corporations, which in fact hold all political power. Advertising has become hugely aggressive and by far the most well paid profession. Through advertising, the public is constantly deluded into thinking that the quality of life is improved by all the products placed on the market. However, the most basic elements are incredibly scarce, including water and fuel."
sporočil: 776
0902ISXdX je napisal(a):
Ej, potem pa dajte tako narest, da se vsake 20 minut začnejo reklame rolati... da grem takrat v miru na WC :-))))
Ampak tistih 20 minut bi pa rad v miru bral in forumiral.
Si predstavljaš, da bi se na TV ekranu v zgornjih 25% prostora (plus desno ene 10%) nenehno reklame vrtele???
Z Adblock+ v Firefoxu pride do bizarne situacije, ko oglasnega sporočila v zgornjem prostoru ni in se forumski okvir in novice na desni scrollajo v večno belino :))))
Strani: 1