57 min
Grieveson: Če bi bil danes v Pragi ali Budimpešti, bi bil bolj zaskrbljen 1
1 ura
Tomaž Vesel se vrača v Salomon: po treh mesecih spet imenovan za prokurista
2 uri
Globalni trendi v spletni trgovini: kako lahko Slovenija okrepi svoj položaj na svetovnem trgu? 1
2 uri
Ali montažne hiše res trajajo samo 60 let?
2 uri
Thyssen Krupp z dobro milijardo neto izgube: oslabitve v jeklarskem delu
2 uri
Centralna banka: dragi Nemci, pripravite se spet na višjo inflacijo
2 uri
Slovenske banke do konca septembra: skoraj milijarda dobička pred davki 2
3 ure
Prva obletnica strahovlade hutijevcev in tisoč dni vojne v Ukrajini: kako se spreminja mednarodna trgovina 2
3 ure
Top službe – OLAF, Petrol, Sava Re, Samsung, Juicy Marbles, NLB, 2TDK ...
3 ure
Ministrstvo s slabimi štirimi milijoni za naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil
5 ur
Nestle v dodatno nižanje stroškov in v odcepitev divizije za vodo
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
FT: EU bo od kitajskih podjetij zahtevala prenose tehnologije
6 ur
V EU spet pozivi k večji pridelavi beljakovinskih rastlin
6 ur
V živo bom analiziral delnico. Me pridete poslušat? 2
6 ur
Bloomberg: Ameriško pravosodno ministrstvo vztraja, da mora Google prodati brskalnik Chrome
7 ur
Kako posluje Rastoderjev Air Adriatic, ki v floto dodaja nova letala
7 ur
Slovenske železnice ne želijo opustiti vlaka do Pulja 4
8 ur
(fotoreportaža) O dobrih praksah pametnih tovarn in izkušnjah z digitalizacijo na Dolenjskem
8 ur
Poslovna priložnost v centru Celja (Oglas)

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Turšičeva in denarni dodatek železničarje prignala do stavke

Teme v drugih forumih o teh vsebini:   Nepremičnine (3)

Strani: 1

anon-182921 sporočil: 135
[#598921] 01.10.09 07:14
Odgovori   +    0
Najbolj se mi gnusijo železničarski sindikati in železničarji sami.
anon-48442 sporočil: 254
[#598942] 01.10.09 07:42
Odgovori   +    0
Zeleznice v stecaj, vse ljudi na cesto, prevoze zacasno urediti z avtobusi, najnujnejsi zelezniski promet pa zacasno zaupati avstrijcem, italijanom ali nemcem.
Ko bodo tile butasti zel. sindikalisti (čigávršnje barve pac so)razpusceni, pa zaceti na novo zaposlovati resne ljudi, ki bodo resili nase zeleznice.
Zmeda bi trajala 1 teden in bi bil problem resen!
anon-16223 sporočil: 162
[#598973] 01.10.09 08:10
Odgovori   +    0
Te železničarske sindikaliste je treba poslati v rudnik na 12 urni delavnik, da bodo enkrat v življenju videli kaj je delo. Ostale pa vse na velik stadion odpeljat in enega po enega nazaj klicat (seveda samo tiste, ki so sposobni).
anon-196378 sporočil: 552
[#599031] 01.10.09 09:05
Odgovori   +    1
A modeli novinarji veste, da zemljišče na katerem stoji glavna ljubljanska žel. postaja ni več v domači lasti.

Lastniki so madžari, saj je MOL izstopil iz skupne družbe v katero je vložil nepremičnine. Pri izstopu si je dal svoj delež izplačati v €€€!

NAPIŠTE ŠE KEJ O TEM KRIMINALU, ki je zrasel na Zokijevem zelniku!

Juhej, juhej!
1357 sporočil: 7.095
[#599068] 01.10.09 09:40
Odgovori   +    0
Tem želežničarjem se je čist odtrgal. Železnice imajo svojega lastnika-državo. Sindikati naj zato nehajo rezgetat na to temo. Sploh pa ne vem zakj sploh robantijo. Pogodbene obveznosti zaposlenih so redno izplačane, ne glede na poslovanje družbe. In dokler bodo priklopljeni na državni proračun naj bodo lepo tiho!!!!!!!!!!!!!
anon-45678 sporočil: 758
[#599093] 01.10.09 10:05
Odgovori   +    0
Ne vem, kaj si misli Tavčar, ampak na SŽ kadruje sindikat. Berdajs pa tudi pove, kaj se lahko kupi in kaj ne sme.
Si predstavlja vlada, da bo njeno poslovodstvo učinkovito??
No way Jose.
Ima pa možnost, da prepusti vodenje SŽ Berdajsu in Pavliču.
Hic Rodos, hic salta.
anon-77912 sporočil: 15
[#599152] 01.10.09 10:52
Odgovori   +    0
Železniški sindikati niso krivi za to, da je ta vlada brez pametnega razloga v februarju odstavila direktorja Scharo, Železniški sindikati niso krivi, da je nesposobni in skorumpirani nadzorni svet imenoval za direktorja Matica Tasića, ki ni želel odstopiti z županske funkcije. Železniški sindikati niso krivi za to, da je Matic Tasić preko kadrovske službe umetno sistematiziral 22 novih delovnih mest v plačnem količniku 75% do 95% plače direktorja plus stanovanja, avti, reprezentanca, dnevnice kar znese cca 7 mio eur na leto dodatne obremenitve. Železniški sindikati niso krivi za to, da se je na koncu zaposlil tudi Matic Tasić na železnicah, pa noben ne ve kaj počne. Železniški sindikati niso krivi za to, da vlada v letošnjem letu ni postavila direktorja, ki bi za železniški sistem pridobil kakšen denar iz nepovratnih sredstev EU. Železniški sindikati niso krivi za to, da se gradbena dela oddajajo netransparentno osebam, ki so neposredno povezani z družbo (andrej godec, prej CMC sedaj predsednik NS SŽ). Železniški sindikati pa za spremembo od ostalih, niso v navezi z nobeno oblastjo temveč že slabih 20 let skrbijo za to; da nobeni oblasti do danes ni uspelo razprodati nepremičnine - počitniške domove, ki so bili kupljeni z denarjem delavcev. Železniški sindikati pa za spremembo od ostalih sindikatov aktivno skrbijo za to, da vodstvo ne izvaja varčevalnih ukrepov lna delavcih z minimalno plačo, sebi pa si izplačujejo dobiček. Železniški sindikati so lahko ponosni nase, da se niso upognili nobeni oblasti. Sedaj pa vsi vi "pametni pisci" poglejte, kako so nekatera vodstva podjetij izropla nekoč državna podjetja, razpodali vse nepremičnine, premičnine, na koncu pa še postali lastniki podjetij ali pa jih še slabše, poslali v stečaj itd. Ozrite se malo po Muri, Gorenju, Iskri, Merkurju, TAMu, in še in še. Vse to pisanje o vplivu sindikata je le en blef, za katerim aktualna oblast skriva svojo kadrovsko nesposobnost in politični vpliv v gospodarstvu.
JohnRambo sporočil: 241
[#599168] 01.10.09 11:06
Odgovori   +    0
Mislim, da gre tu za tipičen problem zajedalcev. Železnice imajo problem, da so vsi zajedalci (beri raznorazna privatna podjetja in čudežni svetovalci) trdno priključeni na ta redni državni denar in jih s tem izčrpavajo. Ker denarja ni več, hočejo vzeti še delavcem in iz nepremičnin, da se bi lahko še nekaj časa napajali.
Zato imajo po moje sindikati imajo prav, vodilni morajo temeljito počistiti predvsem zajedalce...zaposleni so manjši problem.
A kdo bi se le odpovedal svojim provizijam?
anon-98222 sporočil: 4.267
[#599254] 01.10.09 12:23
Odgovori   +    0
Ministrstvo za promet bo zaradi zahtev evropske komisije o varstvu konkurence najverjetneje moralo spremeniti določila zakona o železniškem prometu. To bi pomenilo stečaj največje družbe v državi, ki zaposluje več kot deset tisoč ljudi
Socialnim bombam, ki te dni pokajo po celi Sloveniji, se utegne v prihodnjih mesecih pridružiti še tista, ki se je država najbolj boji, Slovenske železnice (SŽ) z 10.300 zaposlenimi.
anon-98222 sporočil: 4.267
[#599258] 01.10.09 12:25
Odgovori   +    0
Pomoč železnicam v državni lasti ne bo več mogoča , tako je vlada obljubila EU da bo do julija 2010 sprejela nov zakon.
Železnice bodo tudi uradno (ne samo de facto) insolventne in bodo šle v stečaj.
JohnRambo sporočil: 241
[#599278] 01.10.09 12:38
Odgovori   +    0
Zato pa bodo v enem letu pokradli vse, kar je še mogoče.
anon-164578 sporočil: 11
[#599608] 01.10.09 17:40 · odgovor na: anon-77912 (#599152)
Odgovori   +    0
Pavlič je Baraba. Sindikate železnic je treba razpustiti! Dati odpoved delavskemu direktorju Pavliču! Pavlič blokira razvoj železnic. Delavci mu sledijo ker se ga bojijo. Delavcem grozi. Če vam kaj ni jasno poglejte sindikalni forum SŽ! Zakaj svojo plačo (ki znaša več kot 7.000 EUR) ne zmanjša? Kar se tiče zamenjav - prav je da so se zgodile. Mogoče se nekateri sindikalisti bojijo, da se bo sedaj odkrilo kako so nezakonito obogateli. Kaj pa če so sami sebi kupovali nepremičnine SŽ za katere jih sedaj tako skrbi? Preberite internetno stran Alberta Pavliča in sindikalni forum SŽ. Vse vam bo jasno.

Strani: 1