Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Strani: 1
električni avto je že danes cenejši od bencinskegaTo je morda res, a ne zato, ker naj bi se električni avti pocenili, ampak zato, ker so se bencinski podražili. Zato pa beremo o rekordnih dobičkih avtomobilske industrije kljub zmanjšani prodaji. Bomo videli, kdo "ima daljšega", avtoindustrija ali potrošniki.
Če je povprečna plača že nekje 1500 eur.
Za 20 k pa tudi že dobiš avto. Problem ni toliko cena, temveč za koliko km in let je narejen avto...
Nadaljni faktor bo cena vzdrževanja in cena rabljenega, ki ga nihče zaradi starosti baterij ne bo hotel kupiti razen morda zelo poceni. Da o zelenosti takega avta v procesu od pridobivanja rudnin, predelave teh do končnega uničevanja odsluženih delov ne govorimo. Lepo je iskati všečne podatke, a za celotno sliko je nujno navesti vse, tudi neprijetne, da se lahko potem morebitni kupci kompetentno odločajo. Električna vozila zaenkrat v taki primerjavi niso tista končna opcija, še kar nekaj časa se bo na področju tehnologij pogonov dogajalo, menjalo in spreminjalo. Zakonodaja ki na silo vpeljuje vanabe tehnologije v resnici ne pomaga, ampak prej omejuje razvoj.
Clio je bil 2015 12k, trenutno podoben mislim da je 16k mogoče 17.
Tule so cene malo nad 20 k.
Tisto iz 2007 pa je bila najbrž res precej ugodna cena:).
[FIN-376882]Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.
Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.
Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.
[comteo]Spet lažeš
> [FIN-376882]
> Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.
Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.
Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.
Če ti je avto delal 60.000 km letno, je to 164km na dan (če se voziš vsak dan). Doseg tega vozilca (letniki 2014 do 2015) pa je bil 125km. Ta velika baterija nje bila na voljo le v USA.
en.wikipedia.org/wik..._Leaf#2017
[Endimion]
> [comteo]
> > [FIN-376882]
> > Ne seri Miloš, tud jaz bi sviral v ta " Električni" rog in živel trajnostno na tuj račun in bil za to še plačan! Prosim, da se prizemljite in zaključite to diktirano elektro sago!
>
> Resnična situacija je še bolj v prid elektro mobilnosti, kot jo opisuje Miloš.
> Ker eni imamo še več izkušenj in smo v 12 letih zvozili več vozil.
> Maja sem prodal Leafa s 248.000 km.
> Kredit je bil 217€ mesečno nrez pologa. Torej, dobil sem avto in sem prvi obrok plačal čez 45 dni.
> A obrok 217 je manj, kot bi plačeval bencin mesečno za 60.000 km letno, kolk je avto prepeljal.
>
> Avto je bil dobesedno brezplačen. Oziroma prihranek.
>
> Fosilni verniki imajo vedno znova neumestne komentarje.
Leaf 2016 letnik ima 30 kWh bruto baterije in 26 kWh netto baterije.
Ko sem ga dobil sem šel v Zadar direkt (400km), a čez 30 dni kar v Pariz (1500 km).
Kaj hočete z vašim neumnim psotom dokazati?
Dnevno sem se peljal tudi 1500km (Pariz), ampak večinoma po Sloveniji (cca 400 km).
Pozneje s Kono, Nirotom, EV6 sem šel v enem dnevu recimo v Cluj, KAunas, Napulj, Rim, Firence, Amsterdam, Luverden....A do Gibraltara je bilo 3 dni poti.....(z ogledom več mest).
Ne razumem bedarij, ki jih pišete.
Spet lažeš
Če ti je avto delal 60.000 km letno, je to 164km na dan (če se voziš vsak dan). Doseg tega vozilca (letniki 2014 do 2015) pa je bil 125km. Ta velika baterija nje bila na voljo le v USA.
en.wikipedia.org/wik..._Leaf#2017
Strani: 1