Strani: 1

OgnjenAnto sporočil: 331
[#3025087] 08.08.23 21:17
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 08.08.2023 21:21
Spet eno povzemanje novinarskih debilizmov. Tudi Golf Dizel nima v praksi pozimi pri -20 porabe kot proizvajalec navaja po WLTP normativu, pa nikomur nič.

Koliko pa ima e-avto v praksi porabo, se pa dobi tule:
ev-database.org
1212virtu sporočil: 14
[#3025093] 08.08.23 22:51 · odgovor na: OgnjenAnto (#3025087)
Odgovori   +    2
Tesle M3 LR ne moreš spravit na 22kW/100km, razen če greš bistveno čez omejitve ali pa ves čas držiš zavoro.
FIN-379669 sporočil: 8.296
[#3025094] 08.08.23 23:08 · odgovor na: OgnjenAnto (#3025087)
Odgovori   +    8
Fizike ne moreš premagati. Prvi faktor je teža, potem pride aerodinamika, potem pa šele razmišljamo o dinamiki vožnje voznika...

In avti, težki 2 toni, bodo imeli app. real 18,5 do 19 kWh/100 km porabe (mešan režim, po AC 125 km/h, itd...), pa če se na trepalnice postaviš.

Od tu dalje lahko potem delaš variacije na isto temo. Kot rečeno, fizike ne moreš premagati.

In skoraj enako je pri porabi goriva v batnem motorju, saj je razlika v motornem izkoristku goriva morda nekje od 1 do max 1,5 %. Torej si lahko računaš tudi na tak način variacijo pri podobnih pogojih rabe vozila s podobnim agregatom.

In pri bareijah nisi dlje. Vse drugo je običajna fizika... ali pa lepa reklama.
OgnjenAnto sporočil: 331
[#3025095] 08.08.23 23:28 · odgovor na: 1212virtu (#3025093)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 08.08.2023 23:45
[1212virtu]
Tesle M3 LR ne moreš spravit na 22kW/100km, razen če greš bistveno čez omejitve ali pa ves čas držiš zavoro.
Brez problema jo spravim tudi čez to. Sploh pozimi, ko temperature padejo pod nulo - seveda na avtocesti.
Se pa strinjam, da poleti z umirjeno vožno dosegam povprečje 14 kWh/100 km.

Ampak vse so to akademske debate. Tudi Prius mi ni nikoli pil 3,7 litre na 100 km, kot je bila "reklama". Pozimi na dolge umirjene fure 5,5 a la +50% več.
Poleti pa v povprečju manj kot 4,2 litre ni šlo, tudi če sem se matral.
OgnjenAnto sporočil: 331
[#3025096] 08.08.23 23:38 · odgovor na: FIN-379669 (#3025094)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 08.08.2023 23:47
[]
Fizike ne moreš premagati. Prvi faktor je teža, potem pride aerodinamika, potem pa šele razmišljamo o dinamiki vožnje voznika...

In avti, težki 2 toni, bodo imeli app. real 18,5 do 19 kWh/100 km porabe (mešan režim, po AC 125 km/h, itd...), pa če se na trepalnice postaviš.

Od tu dalje lahko potem delaš variacije na isto temo. Kot rečeno, fizike ne moreš premagati.

In skoraj enako je pri porabi goriva v batnem motorju, saj je razlika v motornem izkoristku goriva morda nekje od 1 do max 1,5 %. Torej si lahko računaš tudi na tak način variacijo pri podobnih pogojih rabe vozila s podobnim agregatom.

In pri bareijah nisi dlje. Vse drugo je običajna fizika... ali pa lepa reklama.
Sem vozil vse, od dizlov, do več generacij Priusa, do Tesle. Poleti s Teslo 3 povprečje 14 kWh/100 km. Se pa da tudi manj, sploh, če se izogibaš avtocest.
Pri hibridih in predvsem električarjih se teža manj pozna, ker zavorna energija ne gre v nič, preko 70% jo recikliraš nazaj v baterijo, če le ne zaviraš kot bedak. Pri fosilcih gre pa v dim. Glavni faktor je potem aerodinamika ter pozimi a ima avto toplotno črpalko ali navadne PTC grelce. Tesla je 2,5 leta nazaj prešla povsem na toplotno črpalko, ne glede na model ali opremljenost. Električarji imajo zelo malo odpadne toplote, za razliko od fosilcev, zato se zima dodatno pozna, ker je treba za ogrevanje nucat energijo iz baterije. Pri fosilcih pa 80% energije iz goriva gre v odpadno toploto, pozimi jo pa grelec kabine samo del usmeri k potnikom - minimalno dodatne porabe iz naslova ogrevanja.
Nollem sporočil: 1.000
[#3025102] 09.08.23 07:37 · odgovor na: OgnjenAnto (#3025096)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Nollem 09.08.2023 07:38
pozimi je poraba ca. 20-25% višja (na podlagi izušenj pri Enyaq in Tesla Y s TČ). seveda ima lahko nekdo pri vožnji po mestu in regionalnih cestah poleti porabo pod 15kWh, pozimi pri 150km/H po AC, pa je poraba lahko krepko nad 25kWh. premagovanje zračnega upora pri višjih hitrostih in pozimi, ko je zrak bolj gost, je zelo pomemben faktor.
Froc sporočil: 2.033
[#3025112] 09.08.23 09:11
Odgovori   +    1
Poraba v uradnih podatkih je določena s CAFE standardi nevtralne Ameriške organizacije za ateste, točnega naziva v tem trebutku ne najdem na hitro, in velja za vse, tudi ostale proizvajalce, vsi se v dokumentih sklicujejo nanjo. Torej so vatli povsod enaki. Pomeni da če kdo tako misli, lažejo vsi. In podatki standardiziranih postopkov za določitev rezultata z realnim življenjem nimajo prav veliko skupnega. Odstopanja od dejanskih rezultatov so sicer različna v procentih, a povsod precejšnja in pri tem Tesla ni niti na najslabših razlikah, vsi jih imajo .
hevidi sporočil: 323
[#3025138] 09.08.23 14:48
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: hevidi 09.08.2023 14:49
V praksi Q4 eTron s TČ, poleti poraba okoli 16kWh/100km, pozimi pa nad 20kWh... povprečje nekje pri 18kWh, nimam pa pretežke noge. Domačega dizla zalaufam res samo še za na morje in kadar potrebujemo hkrati oba, drugače pa 95% BEV laufa....
comteo sporočil: 664
[#3025173] 10.08.23 08:55
Odgovori   +    1
Kdo ponavlja te blesave članke in diskusije?

Vsak električni avto lahko prevozi bistveno več, kot obljublja tovarna in bistveno manj, kot obljublja tovarna.
Če živiš v Dravogradi in se pelješ v Maribor ali v Celje vsak dan, ti bo avto prevozil z enim polnejjem 20% več, kot je v podatkih proizvajalca. Če se pa pelješ samo po avtocestah in to hitreje od dovoljenega bo avtonomija bistveno manjša.


Pomembno je kje voziš, kak voziš in kakšna je temperatura zunaj. Temperatura zraka vpliva na upor tudi do 30%.
Teža vozila seveda nima pomembne veze.

Zalagam se že leta za podajanje porabe na stari način:
- poraba pri 20 stopinjah celzija pri hitrost:
50 km/h
80 km/h
120 km/h
Pa bo vse jasno in ne bo nesporazumov.

Strani: 1