Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Intereuropa spet v tekmi za črnogorski Zetatrans
Strani: 1
sporočil: 300
Prav zanimivo! Finance objavijo, da je Lovšin pri globini 100m že
2,4m pod gladino - jutri Lovšin preusmerja pozornost v Zetatrans v
Črni gori! Upam, da je Zeta toliko globoka, da je poden dosegljiv
vsaj s prsti na nogah.
sporočil: 60
dvomim malo,
Nekadašnji direktor Zetatransa Vasilije Miličković kazao je da je sa ogorčenjem primio informaciju o mogućoj kupovini akcija ove firme od strane slovenačke Intereurope.
- Dok sam ja bio direktor, Zetatrans je Intereuropu kvalitetom i stručnošću bio potpuno istisnuo sa crnogorskog tržišta. U poređenju sa nama oni su bili obična zemljoradnička zadruga. Ne samo da smo im bili jaki konkurenti na tržištu Crne Gore, već i u Kopru, Ljubljani, Rijeci, dakle na njihovom terenu. Žalosno je što je Zetatrans, koji je kroz nalaženje istinskih strateških partnera mogao da se vrati na staze stare slave dospio na ovakve grane.
Inače, oko procesa privatizacije Zetatransa isplele su se brojne protivrječnosti. Prije svega, to se odnosi na činjenicu da nije ispoštovan plan Vlade o privatizaciji, kojim je za Zetatrans bilo predviđeno traženje strateškog partnera za dokapitalizaciju. Umjesto toga, neposrednom pogodbom, većinski vlasnik Zetatransa je postao Blagota Radović. Osim toga, karakteristično je i to što su Radovićeve firme Zetagradnja i Don Ze dugovale Zetatransu oko 2,6 miliona eura. Umjesto da vrati dug, Radović je za oko 1,5 miliona eura kupio kontrolni paket akcija Zetatransa, postajući većinski vlasnik firme, a time i sopstvenog duga. Takođe, ostalo je nerazjašnjeno i umanjenje akcijskog kapitala Zetatransa, kroz odluku državnih fondova da poklone zgradu u Podgorici Montenegroerlajnzu.
Inspektori odjeljenja za privredni kriminal Centra bezbjednosti Podgorica počeli su provjeru poslovanja podgoričkog preduzeća Zetatrans.
Nekadašnji direktor Zetatransa Vasilije Miličković kazao je da je sa ogorčenjem primio informaciju o mogućoj kupovini akcija ove firme od strane slovenačke Intereurope.
- Dok sam ja bio direktor, Zetatrans je Intereuropu kvalitetom i stručnošću bio potpuno istisnuo sa crnogorskog tržišta. U poređenju sa nama oni su bili obična zemljoradnička zadruga. Ne samo da smo im bili jaki konkurenti na tržištu Crne Gore, već i u Kopru, Ljubljani, Rijeci, dakle na njihovom terenu. Žalosno je što je Zetatrans, koji je kroz nalaženje istinskih strateških partnera mogao da se vrati na staze stare slave dospio na ovakve grane.
Inače, oko procesa privatizacije Zetatransa isplele su se brojne protivrječnosti. Prije svega, to se odnosi na činjenicu da nije ispoštovan plan Vlade o privatizaciji, kojim je za Zetatrans bilo predviđeno traženje strateškog partnera za dokapitalizaciju. Umjesto toga, neposrednom pogodbom, većinski vlasnik Zetatransa je postao Blagota Radović. Osim toga, karakteristično je i to što su Radovićeve firme Zetagradnja i Don Ze dugovale Zetatransu oko 2,6 miliona eura. Umjesto da vrati dug, Radović je za oko 1,5 miliona eura kupio kontrolni paket akcija Zetatransa, postajući većinski vlasnik firme, a time i sopstvenog duga. Takođe, ostalo je nerazjašnjeno i umanjenje akcijskog kapitala Zetatransa, kroz odluku državnih fondova da poklone zgradu u Podgorici Montenegroerlajnzu.
Inspektori odjeljenja za privredni kriminal Centra bezbjednosti Podgorica počeli su provjeru poslovanja podgoričkog preduzeća Zetatrans.
Strani: 1