Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Protest železničarjev ima malo simpatizerjev
Strani: 1
sporočil: 117
Mater ste zagamani na Financah. Komentar ste mi zradirali ker ne
prenesete, da vam kdo nastavi ogledalo, in očitno vam ni všeč vaša
lastna podoba v ogledalu. Podoba mizernih pisunov po naročilu. In
sem točno napovedal, da bote napisali tole:
"Do protesta železničarjev malo simpatij"
Živela duhovna beda!
"Do protesta železničarjev malo simpatij"
Živela duhovna beda!
sporočil: 3.465
Ti moraš bit pa en ajzenponar. Lahko je tečnarit in pametovat
anonimno dej se podpiši rajš
sporočil: 5.397
ti pa si pravi jasnovidec, kaj? le kaj drugega bi ob takem izidu
ankete še lahk napisali? aja, spomnil sem se: "bralcem financ figo
mar za muke železniških sindikalistov" ali "bralce
financ boli k...c za ajzenponarje" samo potem bi se morali
spet bost z inšpektorjem za lepo slovenščino. človek mora nekako
upravičit svoj obstoj
novica
novica
sporočil: 40
Ali si upaš trditi, da ste nepristranski? Objavljate neke
bombastične naslove in hujskate širšo javnost proti ajzenponu
pravih problemov pa ne vidite ali pa nočete videt. Tile
ajzenponarski sindikati pa so vam res trn v peti ne vpraša pa se
nobeden od kod jim takšna moč.
sporočil: 836
Imajo moč, da izsiljujejo dobršen del prebivalstva, če ne že kar
celo državo.
S kom bodo moje simpatije v celotni zadevi? Če bo stavka se bo povečala gneča na cestah, vozilo bo več tovornjakov in zelo verjetno bo zaradi tega tudi kakšna nesreča in mogoče bo v nesreči kakšen nedložen človek tudi umrl. Vidiš z njegovimi svojci bodo moje simpatije.
S kom bodo moje simpatije v celotni zadevi? Če bo stavka se bo povečala gneča na cestah, vozilo bo več tovornjakov in zelo verjetno bo zaradi tega tudi kakšna nesreča in mogoče bo v nesreči kakšen nedložen človek tudi umrl. Vidiš z njegovimi svojci bodo moje simpatije.
sporočil: 18.121
Napaka Novica, napaka.
Bralce Financ bo bolel .urac za ajzenpon takrat, ko le-ta ne bo več nažiral državni proračun.
Do takrat pa lahko rečemo samo "marš prste stran od moje denarnice, sindikatarji sindikatarski"! ;-)
Bralce Financ bo bolel .urac za ajzenpon takrat, ko le-ta ne bo več nažiral državni proračun.
Do takrat pa lahko rečemo samo "marš prste stran od moje denarnice, sindikatarji sindikatarski"! ;-)
sporočil: 40
Razmišljaš v pravi smeri. Če bi bilo več vlaganj v železniško
infrastrukturo ali vsaj toliko kot v avtocestno bi bilo manj
prometa na cestah, manj mrtvih voznikov, manj invalidov, živeli bi
v bolj zeleni Sloveniji, sonce bi na nas svetilo skozi manjšo
ozonsko luknjo, posledično bi bilo manj obolelih za kožnim
rakom........vidiš moje simpatije in s tem volilni glas bo šel
tisti stranki, ki bo predstavila tak program razvoja in ji ajzenpon
ne bo nebodigatreba, ki samo žre denar. Z postavitvijo pravih ljudi
na vodilnih mestih bi mogoče tale naš ajzenpon glede na geografski
položaj tudi bljuval denar.
sporočil: 5.397
glej, to je moje osebno mnenje: ni prav vmes med anketo komentirat
vmesne rezultate. pravi problem ajzenpona po mojem skromnem
mnenju pa je v socializmu, ki tam še vedno vlada. čeprav uradno
niso lastniki, se delavci s podporo sindikatov vedejo kot lastniki
in se v nekem trenutku znajdejo v hudi dilemi: a čmo dobiček za
firmo, al bi rajš večje plače? in glej ga zlomka, izberejo večje
plače (in druge ugodnosti, seveda). in potem tako iz leta v
leto....janša, ki je ajzenpon sindikaliste podpiral, ko je bil v
opoziciji, pa mora bit zdaj priden. tako je to, nobeno kosilo ni
brezplačno.
novica
novica
sporočil: 281
Takole za poslastico, ker podatki v tej obliki še niso bili
objavljeni, podatki o čistem poslovnem izidu pred davkom po
dejavnostih in za celoten Holding Slovenske železnice:
1. Tovorni promet: -2.146.000.000 tolarjev ali -8.955.099 evrov
2. Potniški promet: -886.000.000 tolarjev ali -3.697.212 evrov
3. Vodenje prometa: -12.000.000 tolarjev ali -50.075 evrov
4. Vzdrževanje infrastrukture: - 381.000.000 tolarjev ali -1.589.885 evrov
5. Vzdrževanje infrastrukture - druge dejavnosti: +1.243.000.000 tolarjev ali +5.186.947 evrov
------------------------------------------------ -------------------------------------------------- ----------------------------------------------
in skupni rezultat sistema, oziroma, kot ga ljubkovalno imenujejo, Holdinga:
-60.000.000 tolarjev ali -250.375 evrov
potem pa so uporabili še malo računovodske telovadbe in nove SRS, pa rezultat na nivoju holdinga pokaže naslednjo sliko:
+2.411.000.000 tolarjev ali +10.060.925 evrov
1. Tovorni promet: -2.146.000.000 tolarjev ali -8.955.099 evrov
2. Potniški promet: -886.000.000 tolarjev ali -3.697.212 evrov
3. Vodenje prometa: -12.000.000 tolarjev ali -50.075 evrov
4. Vzdrževanje infrastrukture: - 381.000.000 tolarjev ali -1.589.885 evrov
5. Vzdrževanje infrastrukture - druge dejavnosti: +1.243.000.000 tolarjev ali +5.186.947 evrov
------------------------------------------------ -------------------------------------------------- ----------------------------------------------
in skupni rezultat sistema, oziroma, kot ga ljubkovalno imenujejo, Holdinga:
-60.000.000 tolarjev ali -250.375 evrov
potem pa so uporabili še malo računovodske telovadbe in nove SRS, pa rezultat na nivoju holdinga pokaže naslednjo sliko:
+2.411.000.000 tolarjev ali +10.060.925 evrov
sporočil: 13.629
XSAVA6 je napisal(a):
Mater ste zagamani na Financah. Komentar ste mi zradirali ker ne prenesete, da vam kdo nastavi ogledalo, in očitno vam ni všeč vaša lastna podoba v ogledalu. Podoba mizernih pisunov po naročilu. In sem točno napovedal, da bote napisali tole: "Do protesta železničarjev malo simpatij" Živela duhovna beda!
Če hočeš rečt, da ti je kdo kaj zbrisal, ti lahko povem, da se motiš. Drugo je, če nisi do konca izpeljal postopka objave komentarja.
sporočil: 40
Ajzenpon ima veliko problemov naj jih le nekaj naštejem (moje
videnje):
- nikoli ni imal pravih liderjev na čelu in od tod tudi moč sindikatov saj le ta raste linearno z nesposobnostjo vodstva.
-vlada nikoli ni imela prave vizije razvoja ajzenpona. Enostavno niso vedeli kaj naj z njim počnejo. Vlaganj v infrastrukturo ni bilo medtem, ko so sosedje gradili nove proge smo mi obnavljali in za silo krpali obstoječe zato tudi obstaja velika nevarnost, da nas mednarodne poti obidejo.
-odnos javnosti do ajzenpona je vedno bolj negativen za kar imajo zaslugo tudi Finance, ki vsak tolar namenjen železnici bombastično objavijo medtem, ko avtoceste konstantno sušijo žepe davkoplačevalcev pa nikome ništa. Ena od cvetk je vaše anketno vprašanje.
-slaba kadrovska politika, ki je pripeljala do tega, da izvršilnih delavcev primanjkuje, režijskih delavcev pa je preveč.
In še malo morje drugih problemov ampak o tem drugič. Kosilo me čaka.
- nikoli ni imal pravih liderjev na čelu in od tod tudi moč sindikatov saj le ta raste linearno z nesposobnostjo vodstva.
-vlada nikoli ni imela prave vizije razvoja ajzenpona. Enostavno niso vedeli kaj naj z njim počnejo. Vlaganj v infrastrukturo ni bilo medtem, ko so sosedje gradili nove proge smo mi obnavljali in za silo krpali obstoječe zato tudi obstaja velika nevarnost, da nas mednarodne poti obidejo.
-odnos javnosti do ajzenpona je vedno bolj negativen za kar imajo zaslugo tudi Finance, ki vsak tolar namenjen železnici bombastično objavijo medtem, ko avtoceste konstantno sušijo žepe davkoplačevalcev pa nikome ništa. Ena od cvetk je vaše anketno vprašanje.
-slaba kadrovska politika, ki je pripeljala do tega, da izvršilnih delavcev primanjkuje, režijskih delavcev pa je preveč.
In še malo morje drugih problemov ampak o tem drugič. Kosilo me čaka.
sporočil: 18.121
Eden od vaših problemov je tudi zgodnje kosilo :-))))
Večina dela namreč do 17h ali 18h ;-)
Zdaj pa razumi, če moreš, zakaj je moje kosilo ob 12h bolj pozno od tvojega ob 15h ;-)
Večina dela namreč do 17h ali 18h ;-)
Zdaj pa razumi, če moreš, zakaj je moje kosilo ob 12h bolj pozno od tvojega ob 15h ;-)
sporočil: 117
Ej, jasno, da ob takem izidu ni kaj drugega za napisat. Point je v
tem, da so tak izid na Financah hoteli. Valjda, da bodo vsi
izpostavili rakave bolnike. Torej je izid ankete vnaprej znan in
pričakovan. Torej ostane samo še napisati to kar so Finance tudi
naredile - "Do protesta železničarjev malo simpatij". Temu se reče
manipulacija v prid vlade. Vlade, ki ne mara nobenih protestov.
Najhuje je, da so Finance pri manipulaciji zlorabile rakave bolnike
- NAGNUSNO!!!
sporočil: 40
Kar se tiče obrokov ste pa večina tukaj res hendikepirani. Nekateri
izbranci delamo tudi ponoči in imamo dva kosila. Moje naslednje
kosilo bo ob 1.30.
sporočil: 547
AJzenponarji živijo še vedno v komunizmu delajo naj ne pa da čakajo
da gre vlak mimo njih in delo je opravljeno bemti
sporočil: 5.397
aha, nagnusno je početje financ, sprdovanje ajzenponarjev pa je
kul. prav.
ne grem se več, zmagal si.
novica
ne grem se več, zmagal si.
novica
sporočil: 40
Zadnja sprememba: anon-8326 22.03.2007 15:07
godec je napisal(a):
Takole za poslastico, ker podatki v tej obliki še niso bili objavljeni, podatki o čistem poslovnem izidu pred davkom po dejavnostih in za celoten Holding Slovenske železnice:
1. Tovorni promet: -2.146.000.000 tolarjev ali -8.955.099 evrov
2. Potniški promet: -886.000.000 tolarjev ali -3.697.212 evrov
3. Vodenje prometa: -12.000.000 tolarjev ali -50.075 evrov
4. Vzdrževanje infrastrukture: - 381.000.000 tolarjev ali -1.589.885 evrov
5. Vzdrževanje infrastrukture - druge dejavnosti: +1.243.000.000 tolarjev ali +5.186.947 evrov
------------------------------------------------ -------------------------------------------------- ----------------------------------------------
in skupni rezultat sistema, oziroma, kot ga ljubkovalno imenujejo, Holdinga:
-60.000.000 tolarjev ali -250.375 evrov
potem pa so uporabili še malo računovodske telovadbe in nove SRS, pa rezultat na nivoju holdinga pokaže naslednjo sliko:
+2.411.000.000 tolarjev ali +10.060.925 evrov
No zdaj pa reci, da naše zahteve po večjem kosu pogače niso utemeljene:-) Dobiček je treba delit med tiste, ki so ga ustvarili in mednje sodim tudi sam. Vi g. Godec pa ustvarjate gonjo proti ajzenponu pri tem pa dobička ni. Samo škoda.
sporočil: 6.680
novica je napisal(a):
aha, nagnusno je početje financ, sprdovanje ajzenponarjev pa je kul. prav.
ne grem se več, zmagal si.
oboji ste nagnusni.
sporočil: 3.465
bic48 je napisal(a):
No zdaj pa reci, da naše zahteve po večjem kosu pogače niso utemeljene:-) Dobiček je treba delit med tiste, ki so ga ustvarili in mednje sodim tudi sam. Vi g. Godec pa ustvarjate gonjo proti ajzenponu pri tem pa dobička ni. Samo škoda.
ni kaj, pravo marksistično razmišljanje!
sporočil: 75
godec je napisal(a):
Takole za poslastico, ker podatki v tej obliki še niso bili objavljeni, podatki o čistem poslovnem izidu pred davkom po dejavnostih in za celoten Holding Slovenske železnice:
1. Tovorni promet: -2.146.000.000 tolarjev ali -8.955.099 evrov
2. Potniški promet: -886.000.000 tolarjev ali -3.697.212 evrov
3. Vodenje prometa: -12.000.000 tolarjev ali -50.075 evrov
4. Vzdrževanje infrastrukture: - 381.000.000 tolarjev ali -1.589.885 evrov
5. Vzdrževanje infrastrukture - druge dejavnosti: +1.243.000.000 tolarjev ali +5.186.947 evrov
------------------------------------------------ -------------------------------------------------- ----------------------------------------------
in skupni rezultat sistema, oziroma, kot ga ljubkovalno imenujejo, Holdinga:
-60.000.000 tolarjev ali -250.375 evrov
potem pa so uporabili še malo računovodske telovadbe in nove SRS, pa rezultat na nivoju holdinga pokaže naslednjo sliko:
+2.411.000.000 tolarjev ali +10.060.925 evrov
uh to je super
všeč mi je postavka 5 vzdrževanje infrastrukture
direkt iz proračuna
sporočil: 219
Napaka, mišek. Postavka 5 pomeni, da je bil ta denar zaslužen
direktno na trgu in v konkurenci z drugimi
izvajalci. Edina postavka, ki
NI delno ali v celoti fin
ancirana iz proračuna. A ni zanimivo, tržna dejavnost je
pa profitna?
Strani: 1