Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Obetajo se nove podobe Ljubljanice

Strani: 1

anon-21007 sporočil: 272
[#55125] 02.03.07 08:10
Odgovori   +    0
Vse te zgodbe poznamo vsaj že 20 let. G. župan naj skupaj z vso upravo najprej pove, kako bo saniral odplake Rakove Jelše, kaj bo storil s črnimi in "legaliziranimi" gradnjami na Dogem Bregu ipd. Zakaj postavljajo zahodno mejo urejanja na Špico? Kako je mogoče, da sta prav od Špice naprej oba bregova neprehodna. Kako je mogoče, da si neki jebeni čolnarski klub na levem bregu Trnovskega pristana potegne žico dobesedno v samo reko in zapre prehod. Komu je dovoljeno da s posmehom in nekaznovano krši Zakon o vodah, kjer povsem nedvoumno stoji, da državi pripada 15m pas, kar za Ljubljanico nedvomno velja. Narediti Ljubljanico za plovno reko s spremljočimi obrežnimi rekreativnimi površinami bi bilo za marsikatero bolj urejeno evropsko državo precej preprost projekt. Prav ob rekah (Donava, Temza, Loire...) so urejen t.i. zelene poti in to po več 100 km, mi pa ne zmoremo uredit ene Ljubljanice. Karkoli že so imeli v mislih nekdanji "komunisti" ko so gradili PST, zgradili so nekaj, česar dometa mogoče niti sami niso videli,in kar danes olepšuje življenje marikateremu Ljubljančanu. Takega projekta danes niti državna niti mestna oblast ni sposobna speljat. Bati pa se je, da se bodo pogoji na Poti poslabševali, namesto, da bi jo širili in bogatili. Marikje že lahko naletimo na parkirane avtomobile, smeti ... Prav na odseku od Dolgega mosta mimo Murgel se nam v zimskem času ko še ni zelenja odpira "čudovit" pogled, na zasran vodotok in na največji komunalno neurejen predel Ljubljane. To so dejstva, o katerih mestna oblast ne govori rada, težave, ki si jih preprosto ne da rešit. Kakršnokoli reševanje bi se takoj spolitiziralo. Ljubljana bi lahko skupaj s primestnimi občinami zgradila kar nekaj obvodnih poti, npr ob Gradaščici vse do Polhovega gradca, pa iz tega seveda ne bo nič, prej bodo za dva metra razširili cesto in omogočili individualno stanovanjsko gradnjo, kjer le se bo to dalo ali pa ne. Možen je mogoče samo kakšen golfarski teren. Prosluli krajinski park Barje ne obstaja niti na papirju kaj šele v naravi. Kolesarjenje po cesti skozi Črno vas je postalo totalna adrenalinska avantura, promet narašča po 10% na leto, legalne in črne gradnje vzdolž ceste pa tudi. Inšpekcije so bolj ali manj brez moči.
anon-15715 sporočil: 6.084
[#55129] 02.03.07 08:21 · odgovor na: anon-21007 (#55125)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-15715 02.03.2007 08:50
Strinjam se. Bi rekel, da ne poznaš Ljubljanice na tej strani, od Most naprej. Zato ti predlagam, da si ogledaš kaj je pravi potencial, ki ga bo žal v nekaj naslednjih letih povsem devastiral japonski dresnik. Tudi teli, ki se ukvarjajo z "novo podobo Ljubljanice" mislim, da ne mislijo nižje od Most. Upam, da nam bo kmalu uspela osamosvojitev. 

lp
anon-53785 sporočil: 14
[#55182] 02.03.07 09:40
Odgovori   +    0
Županu predlagam najprej dva najpomembnejša mostova: Preden začne graditi parkirno hišo pod glavno tržnico, naj pridobi vsaj nekaj tržnega prostora z izgradnjo MESARSKEGA mostu, saj kolikor vem, že obstajajo detalnji izvedbeni načrti. Stem bo pomembno prispeval k dopolnitvi "plečnikove" Ljubljane.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.
anon-53785 sporočil: 14
[#55184] 02.03.07 09:41
Odgovori   +    0
Županu predlagam najprej dva najpomembnejša mostova: Preden začne graditi parkirno hišo pod glavno tržnico, naj pridobi vsaj nekaj tržnega prostora z izgradnjo MESARSKEGA mostu, saj kolikor vem, že obstajajo detalnji izvedbeni načrti. Stem bo pomembno prispeval k dopolnitvi "plečnikove" Ljubljane.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.

Strani: 1