Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Obetajo se nove podobe Ljubljanice
Strani: 1
sporočil: 272
Vse te zgodbe poznamo vsaj že 20 let. G. župan naj skupaj z vso
upravo najprej pove, kako bo saniral odplake Rakove Jelše, kaj bo
storil s črnimi in "legaliziranimi" gradnjami na Dogem Bregu ipd.
Zakaj postavljajo zahodno mejo urejanja na Špico? Kako je mogoče,
da sta prav od Špice naprej oba bregova neprehodna. Kako je mogoče,
da si neki jebeni čolnarski klub na levem bregu Trnovskega pristana
potegne žico dobesedno v samo reko in zapre prehod. Komu je
dovoljeno da s posmehom in nekaznovano krši Zakon o vodah, kjer
povsem nedvoumno stoji, da državi pripada 15m pas, kar za
Ljubljanico nedvomno velja. Narediti Ljubljanico za plovno reko s
spremljočimi obrežnimi rekreativnimi površinami bi bilo za
marsikatero bolj urejeno evropsko državo precej preprost projekt.
Prav ob rekah (Donava, Temza, Loire...) so urejen t.i. zelene poti
in to po več 100 km, mi pa ne zmoremo uredit ene Ljubljanice.
Karkoli že so imeli v mislih nekdanji "komunisti" ko so gradili
PST, zgradili so nekaj, česar dometa mogoče niti sami niso
videli,in kar danes olepšuje življenje marikateremu Ljubljančanu.
Takega projekta danes niti državna niti mestna oblast ni sposobna
speljat. Bati pa se je, da se bodo pogoji na Poti poslabševali,
namesto, da bi jo širili in bogatili. Marikje že lahko naletimo na
parkirane avtomobile, smeti ... Prav na odseku od Dolgega mosta
mimo Murgel se nam v zimskem času ko še ni zelenja odpira "čudovit"
pogled, na zasran vodotok in na največji komunalno neurejen predel
Ljubljane. To so dejstva, o katerih mestna oblast ne govori rada,
težave, ki si jih preprosto ne da rešit. Kakršnokoli reševanje bi
se takoj spolitiziralo. Ljubljana bi lahko skupaj s primestnimi
občinami zgradila kar nekaj obvodnih poti, npr ob Gradaščici vse do
Polhovega gradca, pa iz tega seveda ne bo nič, prej bodo za dva
metra razširili cesto in omogočili individualno stanovanjsko
gradnjo, kjer le se bo to dalo ali pa ne. Možen je mogoče samo
kakšen golfarski teren. Prosluli krajinski park Barje ne obstaja
niti na papirju kaj šele v naravi. Kolesarjenje po cesti skozi Črno
vas je postalo totalna adrenalinska avantura, promet narašča po 10%
na leto, legalne in črne gradnje vzdolž ceste pa tudi. Inšpekcije
so bolj ali manj brez moči.
sporočil: 6.084
Zadnja sprememba: anon-15715 02.03.2007 08:50
Strinjam se. Bi rekel, da ne poznaš Ljubljanice na tej
strani, od Most naprej. Zato ti predlagam, da si ogledaš kaj
je pravi potencial, ki ga bo žal v nekaj naslednjih letih povsem
devastiral japonski dresnik. Tudi teli, ki se ukvarjajo z "novo
podobo Ljubljanice" mislim, da ne mislijo nižje od Most. Upam,
da nam bo kmalu uspela osamosvojitev. lp
sporočil: 14
Županu predlagam najprej dva najpomembnejša mostova: Preden začne
graditi parkirno hišo pod glavno tržnico, naj pridobi vsaj nekaj
tržnega prostora z izgradnjo MESARSKEGA mostu, saj kolikor vem, že
obstajajo detalnji izvedbeni načrti. Stem bo pomembno prispeval k
dopolnitvi "plečnikove" Ljubljane.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.
sporočil: 14
Županu predlagam najprej dva najpomembnejša mostova: Preden začne
graditi parkirno hišo pod glavno tržnico, naj pridobi vsaj nekaj
tržnega prostora z izgradnjo MESARSKEGA mostu, saj kolikor vem, že
obstajajo detalnji izvedbeni načrti. Stem bo pomembno prispeval k
dopolnitvi "plečnikove" Ljubljane.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.
Drugi tudi zelo pomemben most je v podaljšku Roške ulice na Njegoševo.
Strani: 1