Izbrani forum: Nepremičnine
Izbrana tema: članek Tramvaj za višjo dodano vrednost
Strani: 1
sporočil: 8.998
Če bi že gradili notranji tirni promet v Ljubljani, bi bila bolj
logična rešitev podzemna železnica, z navezavo na zunanje povezave
z vlakom in avtobusom.
Seveda v tej varianti odpade osrednja železniška in avtobusna postaja v strogem centru mesta. Za tako postajo bi bilo bolj smotrno, da bi se preselila na obrobje mesta. Že samo na ta način se zelo razbremeni ožji center mesta. Verjetno pa prav ta rešitev ni bila nikoli v interesu priviligiranih preprodajalcev zemljišč.
Seveda v tej varianti odpade osrednja železniška in avtobusna postaja v strogem centru mesta. Za tako postajo bi bilo bolj smotrno, da bi se preselila na obrobje mesta. Že samo na ta način se zelo razbremeni ožji center mesta. Verjetno pa prav ta rešitev ni bila nikoli v interesu priviligiranih preprodajalcev zemljišč.
sporočil: 8.998
Če bi že gradili notranji tirni promet v Ljubljani, bi bila bolj
logična rešitev podzemna železnica, z navezavo na zunanje povezave
z vlakom in avtobusom.
Seveda v tej varianti odpade osrednja železniška in avtobusna postaja v strogem centru mesta. Za tako postajo bi bilo bolj smotrno, da bi se preselila na obrobje mesta. Že samo na ta način se zelo razbremeni ožji center mesta. Verjetno pa prav ta rešitev ni bila nikoli v interesu priviligiranih preprodajalcev zemljišč.
Seveda v tej varianti odpade osrednja železniška in avtobusna postaja v strogem centru mesta. Za tako postajo bi bilo bolj smotrno, da bi se preselila na obrobje mesta. Že samo na ta način se zelo razbremeni ožji center mesta. Verjetno pa prav ta rešitev ni bila nikoli v interesu priviligiranih preprodajalcev zemljišč.
Strani: 1