Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Dohodnina po novem, Durs svari pred zamudami

Strani: 1

anon-95252 sporočil: 361
[#39507] 19.01.07 00:54
Odgovori   +    0
Mojo pritožbo rešujejo že od poletja:(

Napaka je pa tako očitna: izračun v e-davkih in odločba sta povsem skregana?!

Ne razumem, kako da ne zna durs ugotoviti, da je sam v e-davkih prav izračunal, odločbo pa so sestavili z izmišljenimi podatki. Zakaj imajo tak glomazni računalniški sistem e-davkov, če ga niti za preverjanje lastnih izračunov ne uporabljajo:(

Res pa so za nameček, potem ženi upoštevali podatke iz napačnega izračuna pri moji odločbi in si še bolj zakomplicirali delo tako da vem kdaj bodo presekali ta gordijski vozel:)
anon-10550 sporočil: 5
[#39537] 19.01.07 07:58
Odgovori   +    0
Po navadni pošti?!?!?!?! Kaj pa če bo poštar "okraden" ali pa bodo mojo pošiljko "slučajno" založili??

Po mojem mnenju, bi morali to pošiljati zavezancem tako, kot pošiljajo odločbe!
anon-8818 sporočil: 54
[#39539] 19.01.07 08:04 · odgovor na: anon-95252 (#39507)
Odgovori   +    0
naj dodam le to, da so meni nakazali preveč odmerjene dohodnine na račun, ki ga do sedaj nikoli nisem navedel v obrazec davčne napovedi. Še slabše je, ker dohodnino že dve leti oddajam preko e-portala in je torej jasno, da jim copy/paste ne dela. Kje so dobili številko mojega "drugega" računa?
In pazi hec: ko sem oddal dohodnino (enter oz.klik) sem si siveda tudi sprintal in TRR je pravi. Ko grem danes na portal in pregledam vlogo je tam druga številka...

Začudeni.
anon-15715 sporočil: 6.084
[#39576] 19.01.07 09:01
Odgovori   +    0
"Če kontrolni podatki ne bodo oddani, davčni zavezanci ne bodo dobili dohodninskih odločb."

Seveda, ne samo to; tudi za napake v dohodninskih odločbah in vse posledično sranje bodo krivi izplačevalci dohodkov.

Vse skupaj je samo nepotreben in sramoten dodaten pritisk na izplačevalce dohodkov. Izplačevalci imajo delo že ob samih izplačilih s poročili, ki jih ob tem obdelajo, zato je letno poročanje nonsens.

Dober poslovni časopis bi lahko bil bolj kritičen do te novosti in bi se malo bolj poglobil v podrobnosti. Direkt pa rabi senzacijo in frko..

lp.m
anon-89 sporočil: 10.178
[#39578] 19.01.07 09:04 · odgovor na: anon-15715 (#39576)
Odgovori   +    0
so se pa resno pripravili. mene so opozorili, da smo lani pri nekem zaposlenem narobe napisali šumnik.:)
anon-36971 sporočil: 8.543
[#39583] 19.01.07 09:08 · odgovor na: anon-89 (#39578)
Odgovori   +    0

Bob je napisal(a):
so se pa resno pripravili. mene so opozorili, da smo lani pri nekem zaposlenem narobe napisali šumnik.:)

pri meni tudi, ampak to je napaka v njihovem programu...
anon-89 sporočil: 10.178
[#39590] 19.01.07 09:11 · odgovor na: anon-36971 (#39583)
Odgovori   +    0
aha in zdaj nas obveščajo, da popravimo program?:)
turkda sporočil: 1.906
[#39592] 19.01.07 09:13
Odgovori   +    0
DURS je prepotentna, arogantna, davkoplacevalcu neprijazna ustanova.
Kup referentov, ki nimajo pojma kako bi se morale izvajati storitve za drzavljane.
anon-15715 sporočil: 6.084
[#39593] 19.01.07 09:13 · odgovor na: anon-89 (#39578)
Odgovori   +    0

Bob je napisal(a):
so se pa resno pripravili. mene so opozorili, da smo lani pri nekem zaposlenem narobe napisali šumnik.:)
 
Narobe si razumel; šumnik je bil na pravem mestu. Očitno je softver pisala ista blondnika, ki riše davčne obrazce, zato so obvestila dobili skoraj vsi izplačevalci ( hebes izplacevalca, ki nima vsaj enega ića ). Bogve, kolk so dali za poštninopress.

lp.m
anon-89 sporočil: 10.178
[#39597] 19.01.07 09:17 · odgovor na: anon-15715 (#39593)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-89 19.01.2007 09:18
nič, bo treba vse iče zmetat iz službe, pa bo mir. se grem pogovorit s problemom, mogoče bo pripravljen zamenjati priimek. :)
Bhartpuri sporočil: 3
[#39598] 19.01.07 09:18
Odgovori   +    0
Kdo bo odgovoren, če se pismo izgubi? Ta kratko bo, nič novega, potegnil davkoplačevalec.

Samo še dodatno breme in več dela. Delo prejčnjih let pri izpolnjevanju napovedi ostane, s tem, da je treba še pregledati predizpoljene podatke in jih po potrebi popraviti. Super, komaj čakam.
anon-89 sporočil: 10.178
[#39601] 19.01.07 09:19 · odgovor na: anon-89 (#39597)
Odgovori   +    0
sem ugotovil, da je problem še večji, človek je čistokrvni slovenec, s š-jem.
anon-36971 sporočil: 8.543
[#39616] 19.01.07 09:32 · odgovor na: anon-89 (#39597)
Odgovori   +    0

Bob je napisal(a):
nič, bo treba vse iče zmetat iz službe, pa bo mir. se grem pogovorit s problemom, mogoče bo pripravljen zamenjati priimek. :)

je pa še ena alternativa: da se odpove izplačilom :)
anon-89 sporočil: 10.178
[#39621] 19.01.07 09:37 · odgovor na: anon-36971 (#39616)
Odgovori   +    0
to se je itak že, problem je pri regresu, ki se mu ne more.:)
anon-36971 sporočil: 8.543
[#39625] 19.01.07 09:44 · odgovor na: anon-91864 (#39611)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


Mr. Glavni Dacar ponuja roko tu na forumu, "opominja", "svari" in "opozarja", medtem pa v njegovi organizaciji (tako kot prej in tako kot v celi državni upravi!) ne funkcionirajo niti najbolj osnovne zadeve.

Pokličemo svojo davčno izpostavo. Hočemo vprašati, kakšno je stanje na računu, neko akontacijo davka od dobička smo vplačali pozno in hočemo preveriti ali podjetje dolguje kaj, so kakšne zamudne obresi ostale za plačati. Hočemo preprečiti, da nam naša superkleptomanska in nasilna (država) davčna uprava nabija zamudne obresti na akontacijo. Na akontacijo?! Haloooo! Yep, to je običajno in normalno v naši banana republiki.

BTW, da je absurd večji, smo glede na previsoko odmerjeno akontacijo davka od dobička v preplačilu in bomo tudi na koncu leta nekaj malega v preplačilu. Ma so nam vseene med letom zaračunali nekaj EUR obresti. Preverzija do neba! Na saldo, ki kaže njhov dolg do firme, firma njim plača obresti! Na akontacijo! Huh!

Torej pokličemo fiksno telefonsko številko urada. Javi se neka zdolgočasena gospa in takoj izstreli: Povejte vašega izterjevalca! Naša uslužbenka razloži...ne gre za izterjavo...dursovka nazaj ...ja gospa kdo je pa vaš kontrolor...naša: ne vem zdi semi da gospod XYZ...ona nazaj...
(Prvič) Potem pokličite številko 1234567. Naša: ne morete vi prevezati? (prvič)...ne, gospa morate poklicati...
(drugič) naša kliče novo šzevilko. Na drugi strani, direkt v glavo, brez vprašanj. ..:Gospoda XZY morate poklicati na mobilno 041123456. Naša (drugič)...ne morete prevezati? Ne gospa morate poklicati...
(tretjič) naša kliče 041....Gospod se javi... Povejte zadnje štiri številke zgoraj levo... Naša:... ni nobenih številk, kličem, da preverim.... Gospa, jaz sem za izterjave, kdo je vaš kontrolor? Naša (obupano!): saj nisem jaz zahtevala vas osebno..., vaši so mi dali, kar vašo številko....koga pa moram poklicati, da mi pove, kdo je naš kontroler?...Tip, reče kličite nazaj na urad...
(četritč) Naša kliče ono prvo številko... dobi od gospe novi dve številki, ne vpraša več ali lahko prevežejo....
(petič) Pokliče številko in zvoni v prazno,...odzvoni... ni odgovora. Kliče ono drugo (dve so ji dali)...Tudi tam zvoni v prazno.
Skrajšam zgodbo...kasneje tistega dneva, končno dobi kontrolorja...zve, da jim dolgujemo 1400 SIT obresti, za katere so nam bojda že poslali opomin, ki so med tem postali 2014 SIT...glas na drugi strani rutinsko opomne...morate plačati danes, sicer...

Nauk zgodbe: Medtem, ko trenutna najbolj navadna tehnologija omogoča, prevezave klicev znotraj in izven poslovnega telefonskega sistema, vključno z možnostjo prevezavo na mobilne telefone, DURS "ne more prevezati, nikogar nikomur. Niti v sosednjo sobo.
Medtem, ko je povsem običajna tehnologija celo to, da telefoni uslužbencem zvonijo istočasno na fiksnem in mobilnem telfonu...pri njih nič o tem.
Medtem, ko je na voljo, ne sicer povsem navadna, vendar povsem zrela tehnologija komunikacijskega CRM, ki bi jim omogočil na ekranu računalnika videti vse podatke o kličočemu davkoplačevalcu že na podlagi telefona s katerega kliče, če pa ne, pa definitivno na podlagi identifikacije preko interaktivnega glasovnega sistema, ki bi zajel davčno številko in s tem identificiral davkoplačevalca, torej, na ekranu bi laho videli vse informacije vključno s tem kdo je jebeni kontrolor in bi lahko z enim samim klikom prevezali klic na kontrolorja....torej medtem, ko je ta tehnologija na voljo....DURSu se niti ne sanja o tem.

Povsem možno je(vse kaže na to), da uporabljajo Telekomov slavni Centrex (oz. direktne Telekom številke oz. kombinacijo obeh), dizajniran v Šofji loki, kot kopija slabe ideje iz Kanade(Nemčije, Siemens) dizajnirane v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, narejen seveda v podjetju ACME the National Interest , Labore Kranj, kupljen v prelepi slovenski klientelistični maniri in najet s strani DURS po enako lepi klientelistični politični komandi. Če je res tako, potem se nič ne čudim.

Daleč je sonce, dragi prjatli, ko govorimo o prijaznosti DURS do davoplačevalcev in državljanov. O efikasnosti, izboljšanju produktivnosti zaradi pravilno dizajnirane tehnološke in tehnične podpore, pa se tu nima smisla pogovarjati, ker te paradihme oni, zavezani negativni selekciji, ne morejo srečati, ker so zavezani nacionalnim intgeresom in dodeljevanju poslov Našim. Breez poštenih iz zares transparentnih in v korist davkoplačevalcev izpeljanih javnih razpisov, se razume.

Njihov domet je oddaja napovedi dohodnine (ki funkcionira) in neka jebena avatarska lepa Vida, ki jo nihče ne potrebuje. Kot bi Web portal bilo vse, kar se pod sodobnim "big e" poslovanjem razume. V državi v kateri še vedno nimamo 100% penetracije internata(logično, saj tudi kje drugje nimamo) se pri nas fokusira vse an e-portal, medtem ko posle v resnici lahko z njimi opravimo v glavnem po telefonu in potom fizičnih hard-copy dokumentov.

Kaj pa CRM, kaj pa normalna poslovna telefonija, kaj pa komunikacijske interkcijske tehnologije, aj pa kontaktni centri, kaj pa avtomatizacija potekov procesa? Kaj je z vsem tem spoštovani gospod "ki svarite"?

LP shaman

ej, shaman, uspelo Ti je! cel post si zvozil brez marsovčkov :)
anon-36971 sporočil: 8.543
[#39629] 19.01.07 09:46 · odgovor na: anon-89 (#39621)
Odgovori   +    0

Bob je napisal(a):
to se je itak že, problem je pri regresu, ki se mu ne more.:)

:)))
anon-87805 sporočil: 1.008
[#39654] 19.01.07 10:34 · odgovor na: anon-91864 (#39611)
Odgovori   +    0
Bravo!

Vse to doživela že večkrat. In če se odkrije napaka, ki jo je storil Durs, je kriv računalnik. Halo! Res sem blobd, no že bolj siva, kot blond, ampak v današnjih časih nakladati o krivdi računalnika....

Gospod, ki svari, je (mislim, da ima še vedno) imel firmo Simič&partnerji. Medtem, ko je pred prevzemom funkcije učil, kako se izogniti plačilu in dolžnostim, sedaj ve kako in kje ljudje iščejo krivine.

Pri vsej tehnologiji, ki jo DURS premore, in jo še kupuje, niso sposobni v enem dnevu izdati potrdila o plačanih davkih in prispevkih, ki ga recimo nujno potrebuješ za javne razpise.
anon-17372 sporočil: 6.680
[#39662] 19.01.07 11:02
Odgovori   +    0
cas je, da tudi mi simicu zagrozimo :)
edavki.durs.si/OpenP...spx?id=182
anon-17372 sporočil: 6.680
[#39669] 19.01.07 11:09 · odgovor na: anon-91864 (#39611)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):


Mr. Glavni Dacar ponuja roko tu na forumu, "opominja", "svari" in "opozarja"
 hehe, so popravili, bilo je tudi "grozi".
anon-108149 sporočil: 118
[#39674] 19.01.07 11:17 · odgovor na: anon-36971 (#39625)
Odgovori   +    0
V Sloveniji zaradi neurejene davkarije ima delo nekaj tisoč državnih uradnikov v DURS in drugih državnih organih.
Ureditev davčne administracije je vsedržavni projekt.  Izveden bo takrat, ko se bo pokazala potreba po njem.
Razburjanje skupine abonentov na nekem spletnem forumu ni nič v primerjavi z internim razburjanjem nemočnih uradnikov, ki bi si absolutno želeli bolj urejeno okolje, kot ga imajo. Sami pri tem ne morejo narediti nič.

Davčne službe se ureja sistematično pod sponzorstvom politike in ne kaotično, kot so to bili vsi dosedanji poskusi pri nas, in kar se kot vse kaže nadaljuje še naprej z imenovanjem nekih odmevnih oseb, strokovnjakov na nekem omejenem področju (predpostavljam da sedanji prvi dacar to je) a s popolnoma pomankljivimi izkušnjami s področja vodenja velikih organizacij, vodenja velikih državnih organizacij potrebnih uvajanja tako kompleksnih administrativnih sprememb.

Urejenost administracije nima absolutno nič s številom dohodninskih razredov, roki oddaje nekih poročil ali davčnimi olajšavami. Organizacijsko, procesno in tehnološko je primerljiva z urejenostjo katekoli po namenu in velikosti primerljive storitvene organizacije.

Torej, ko bo potreba (trdim, da ta še ni tako velika) se bo pojavila tudi želja (pri politikih za nabiranje političnih točk) dpo ureditvi državne administracije.

Davkarija je le košček celotne zgodbe. Je pa ključna.

Dokler bomo pridno plačevali davke kljub temu, da ne vemo, kakšno je naše davčno stanje, ne bo nobene potrebe po kakršnihkoli spremembah.
anon-17372 sporočil: 6.680
[#39676] 19.01.07 11:23 · odgovor na: anon-91864 (#39611)
Odgovori   +    0

shaman je napisal(a):

Pokličemo svojo davčno izpostavo.
hehe shaman join the club.

v prilogi plonk ceglc, kako so me setali za eno miceno informacijo.

bravo simic care.
anon-15715 sporočil: 6.084
[#39684] 19.01.07 11:37 · odgovor na: anon-108149 (#39674)
Odgovori   +    0

crs007 je napisal(a):
V Sloveniji zaradi neurejene davkarije ima delo nekaj tisoč državnih uradnikov v DURS in drugih državnih organih.
Ureditev davčne administracije je vsedržavni projekt.  Izveden bo takrat, ko se bo pokazala potreba po njem.
Razburjanje skupine abonentov na nekem spletnem forumu ni nič v primerjavi z internim razburjanjem nemočnih uradnikov, ki bi si absolutno želeli bolj urejeno okolje, kot ga imajo. Sami pri tem ne morejo narediti nič.

Davčne službe se ureja sistematično pod sponzorstvom politike in ne kaotično, kot so to bili vsi dosedanji poskusi pri nas, in kar se kot vse kaže nadaljuje še naprej z imenovanjem nekih odmevnih oseb, strokovnjakov na nekem omejenem področju (predpostavljam da sedanji prvi dacar to je) a s popolnoma pomankljivimi izkušnjami s področja vodenja velikih organizacij, vodenja velikih državnih organizacij potrebnih uvajanja tako kompleksnih administrativnih sprememb.

Urejenost administracije nima absolutno nič s številom dohodninskih razredov, roki oddaje nekih poročil ali davčnimi olajšavami. Organizacijsko, procesno in tehnološko je primerljiva z urejenostjo katekoli po namenu in velikosti primerljive storitvene organizacije.

Torej, ko bo potreba (trdim, da ta še ni tako velika) se bo pojavila tudi želja (pri politikih za nabiranje političnih točk) dpo ureditvi državne administracije.

Davkarija je le košček celotne zgodbe. Je pa ključna.

Dokler bomo pridno plačevali davke kljub temu, da ne vemo, kakšno je naše davčno stanje, ne bo nobene potrebe po kakršnihkoli spremembah.

Mislim, da si prvi, ki sem ga ocenil. :)

lp.m
2930 sporočil: 140
[#39899] 20.01.07 13:23
Odgovori   +    0
Bravo DURS, končno v smer uporabnikom prijazno poslovanje. Podpiram tudi odločitev o pošiljanju po navadni pošti.
aladin sporočil: 70
[#39942] 20.01.07 21:32 · odgovor na: anon-10550 (#39537)
Odgovori   +    0

hribcek je napisal(a):
Po navadni pošti?!?!?!?! Kaj pa če bo poštar "okraden" ali pa bodo mojo pošiljko "slučajno" založili?? Po mojem mnenju, bi morali to pošiljati zavezancem tako, kot pošiljajo odločbe!
Jao, sam tega ne, bodo potem kilometrske vrste pred poštami...
crt sporočil: 27.196
[#39944] 20.01.07 21:37 · odgovor na: aladin (#39942)
Odgovori   +    0
ampak je pa zanimiv pristop, kako zavarujes postarja pred krajo. pac das mu v torbo kaksno priroroceno posiljko, pa je :))
aladin sporočil: 70
[#39987] 21.01.07 10:35 · odgovor na: crt (#39944)
Odgovori   +    0

crt je napisal(a):
ampak je pa zanimiv pristop, kako zavarujes postarja pred krajo. pac das mu v torbo kaksno priroroceno posiljko, pa je :))

in lopov pol podpiše, da je prevzel... :)

Strani: 1