Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vlaki kvarijo poslovanje železnic
Strani: 1
sporočil: 1.675
Pa dobro... kakšen način vrednotenja poslovanja pa je to, da
prihodek menjavo obličnosti kapitala iz nepremičninskega v
finančnega šteješ kot dobiček? Ajde, recimo, da so bile
nepremičnine (fiktivno?) knjigovodsko vodene po nižji vrednosti in
da je zaradi rasti cen nepremičnin ustvarjen nek dobiček, ampak to
je zgolj kratkoročna mahinacija.
Po tej logiki je najbolje, da železnica izpuli vse tire in jih z vagoni in lokomotivami vred proda za staro železo.
Dobiček v tistem kvartalu bo božanski, pa še izgub zaradi vlakov ne bo več.
Po tej logiki je najbolje, da železnica izpuli vse tire in jih z vagoni in lokomotivami vred proda za staro železo.
Dobiček v tistem kvartalu bo božanski, pa še izgub zaradi vlakov ne bo več.
sporočil: 48.253
owhe je napisal(a):Ja, to je tudi meni padlo na pamet.
Po tej logiki je najbolje, da železnica izpuli vse tire in jih z vagoni in lokomotivami vred proda za staro železo. Dobiček v tistem kvartalu bo božanski, pa še izgub zaradi vlakov ne bo več.
"Zeleznice imajo sicer dobicek, izgubo ustvarijo le z vlaki". ROTFLMAO.
sporočil: 578
Koliko krat je treba ponoviti: te železnice takoj likvidirati, nato
pa naj iz pepela vstane nov Feniks, nova Slovenska železnica, brez
bremen preteklosti, z ljudmi, ki so lojalni tej državi in ne svoji
denarnici, z vsaj 30 % manj zaposlenimi, ki bodo delali in se ne
samo prerekali. Slovenija se mora odločiti, ali bo imela železnico,
kot mora biti in to stane, ali pa bo imela sedanje sranje.
sporočil: 17.846
owhe je napisal(a):
Pa dobro... kakšen način vrednotenja poslovanja pa je to, da prihodek menjavo obličnosti kapitala iz nepremičninskega v finančnega šteješ kot dobiček? Ajde, recimo, da so bile nepremičnine (fiktivno?) knjigovodsko vodene po nižji vrednosti in da je zaradi rasti cen nepremičnin ustvarjen nek dobiček, ampak to je zgolj kratkoročna mahinacija. Po tej logiki je najbolje, da železnica izpuli vse tire in jih z vagoni in lokomotivami vred proda za staro železo. Dobiček v tistem kvartalu bo božanski, pa še izgub zaradi vlakov ne bo več.
..nekaj podobnega je naredil Istrabenz, ko je prodal svoje bencinske črpalke.
sporočil: 520
Nekateri vlaki že na prvi pogled delujejo tako, da bodo v roku 5
dneh pristali na kosovnih odpadih. Bi fantje morali malo vlagat
tudi v razvoj nekaterih, pa če prav na prvi pogled, nepomembnih
linij.
sporočil: 661
Zaposleni na SŽ in njihovi družinski člani se vozijo z vlaki
skorajda brezplačno. No, nekateri se pohvalijo, da povsem
brezplačno :).
sporočil: 238
SRAMOTA JE, DA GRE DENAR NAMENJEN ZA INVESTICIJE ZA PLAČE NA
ŽELEZNICAH. TAKO IZGUBLJAMO DENAR IZ EVROPSKIH SKLADOV.
RAZPISI SE ZADRŽUJEJO, NA DIREKCIJI JE DIREKTOR , KI MALO SANJA, DIREKTOR ŽELEZNIC PA SAMO OBLJUBLJA KAJ BO NAREDIL.
IN PSI LAJAJO, KARAVANA PA GRE DALJE....
RAZPISI SE ZADRŽUJEJO, NA DIREKCIJI JE DIREKTOR , KI MALO SANJA, DIREKTOR ŽELEZNIC PA SAMO OBLJUBLJA KAJ BO NAREDIL.
IN PSI LAJAJO, KARAVANA PA GRE DALJE....
sporočil: 67
Včasih imam občutek, da sem nora ali pa, da vsaj popolnoma nič v
zvezi z ekonomijo ne razumem več. Potem pa ugotovim, aja, državno
podjetje! Ne sprašujte, kaj vse se zve o SŽ od delavcev in dobro
obveščenih. Agatha skrij se SŽ prihajajo.
sporočil: 273
natasa74 je napisal(a):
Včasih imam občutek, da sem nora ali pa, da vsaj popolnoma nič v zvezi z ekonomijo ne razumem več. Potem pa ugotovim, aja, državno podjetje! Ne sprašujte, kaj vse se zve o SŽ od delavcev in dobro obveščenih. Agatha skrij se SŽ prihajajo.
Menim, da je potrebno takoj iz krivdnih razlogov odpustiti vse vodilne managerje. Potem je potrebno ugotoviti, koliko mora biti zaposlenih železničarjev, da bo zagotovljena predpisana varnost. Plače je potrebno uskladiti z individualnim prispevkom posameznega delavca. Prodati je potrebno stare vagone, ki propadajo v bližini postaj. Ni vrag, da bi ne bilo za kakšeno novo kompozicijo ali za najem v tujini. Komercialisti naj ugotovijo možnosti novih in dodatnih storitev. Država in Luka se naj dogovorita za skupno financiranje dodatnega tira od Kopra v notranjost. Poskrbi se naj, da bo tranzitni tovorni promet preusmerjen na železnico. In uvede stimulativna tarifa, ki bo zagotovila, da ne bo potrebno vsako leto sanirati avtocest zaradi prevelikih osnih pritiskov tovornih vozil. Sicer tudi ne bo možno zagotoviti zmanjšanje onesnaževnja okolja - temu lahko sledi plačilo kazni. V tem smislu bi lahko država nekaj prispevala železnici. Potrebno pa je zagotoviti sprotno in celovito kontrolo poslovanja po vseh segmentih poslovanja. Res pa, da v primeru prodaje tirov in vagonov ter lokomotiv, železnica ne bo več delovala in tudi ne povzročala izgub. Vseeno pa je potrebno še ugotoviti, kakšna bi bila vtem primeru kolateralna škoda.
sporočil: 182
Počakajmo še par dni, da slišimo koliko božičnice si bodo
namenili pri SŽ! ...
Pri DARS-u so že v dilemi koliko milijončkov si naj raztalajo. Par deset milijonov ojrotof pufa gor ali dol!
Sramota naj bo takšna država, kjer ni nobene logike in nikogaršnje odgovornosti za pufe, ki potem bremenijo vse državljane.
Pri DARS-u so že v dilemi koliko milijončkov si naj raztalajo. Par deset milijonov ojrotof pufa gor ali dol!
Sramota naj bo takšna država, kjer ni nobene logike in nikogaršnje odgovornosti za pufe, ki potem bremenijo vse državljane.
sporočil: 6.657
grassa je napisal(a):
Bi fantje morali malo vlagat tudi v razvoj nekaterih, pa če prav na prvi pogled, nepomembnih linij.
Saj vlagajo, malo :)
Strani: 1