Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj Dars mečka
Strani: 1
sporočil: 4.031
Bože mili, kje mi živimo ! 5 dni za postavitev zapore...
Da ne omenjam SCT-jevih tovornjakarjev, ki na "svojih" avtocestah pišejo svoja prometna pravila (primer iz MB, ne tako dolgo nazaj: SCT-jev tovornjak je vozil iz centra proti rondoju za Šentilj po levem, prehitevalnem pasu, medtem, ko so ga osebna vozila prehitevala po desnem. Na skrajno desnem, torej odstavnem pasu, so takrat potekala SCT-jeva obnovitvena dela. Človek je seveda hotel spraviti tovornjak iz prehitevalnega na odstavni pas in se pridružiti svojim vrlim kolegom, pa ni mogel, ker je bila ob 4h popoldan kolona vozil na desnem pasu praktično nepretrgana. In kaj je naredil ? Prižgal je vse 4 smerokaze in se enostavno ustavil na levem, prehitevalnem pasu, ne da bi se ozrl na kolono avtomobilov za njim. Besno trobljenje in obupano žuganje s srednjim kažiprstom seveda ni obrodilo sadov, ker on je bil SCT-jevec in lahko na svoji avtocesti ustavi, kjer mu paše.) Banda !
Da ne omenjam SCT-jevih tovornjakarjev, ki na "svojih" avtocestah pišejo svoja prometna pravila (primer iz MB, ne tako dolgo nazaj: SCT-jev tovornjak je vozil iz centra proti rondoju za Šentilj po levem, prehitevalnem pasu, medtem, ko so ga osebna vozila prehitevala po desnem. Na skrajno desnem, torej odstavnem pasu, so takrat potekala SCT-jeva obnovitvena dela. Človek je seveda hotel spraviti tovornjak iz prehitevalnega na odstavni pas in se pridružiti svojim vrlim kolegom, pa ni mogel, ker je bila ob 4h popoldan kolona vozil na desnem pasu praktično nepretrgana. In kaj je naredil ? Prižgal je vse 4 smerokaze in se enostavno ustavil na levem, prehitevalnem pasu, ne da bi se ozrl na kolono avtomobilov za njim. Besno trobljenje in obupano žuganje s srednjim kažiprstom seveda ni obrodilo sadov, ker on je bil SCT-jevec in lahko na svoji avtocesti ustavi, kjer mu paše.) Banda !
sporočil: 3.426
Večkrat se peljem po primorski avtocesti in preklinjam v kolonah, o
kakih delavcih na odsekih, ki naj bi jih popravljali ne duha ne
sluha.
Pred kakimi dvemi tedni sem v koloni stal kake pol ure na edinem voznem pasu proti Rakeku. nekemu kamionu pred nami je razneslo gumo in je stal. Verjamem, da je kdo poklical policijo, verjetno tudi DARS, a nikogar ni bilo na prizorišču.
Nekateri vozniki so izgubili potrpljenje in začeli voziti po nasprotnem pasu, ker te ovire to omogočajo.
Lahko bi prišlo do strahovite nesreče.
Za tako malomarnost in neodgovornost in ogrožanje voznikov na avtocesti, slabo signalizacijo bi že zdavnaj morala odleteti vsa uprava DARSA.
Stoyan Svet
Pred kakimi dvemi tedni sem v koloni stal kake pol ure na edinem voznem pasu proti Rakeku. nekemu kamionu pred nami je razneslo gumo in je stal. Verjamem, da je kdo poklical policijo, verjetno tudi DARS, a nikogar ni bilo na prizorišču.
Nekateri vozniki so izgubili potrpljenje in začeli voziti po nasprotnem pasu, ker te ovire to omogočajo.
Lahko bi prišlo do strahovite nesreče.
Za tako malomarnost in neodgovornost in ogrožanje voznikov na avtocesti, slabo signalizacijo bi že zdavnaj morala odleteti vsa uprava DARSA.
Stoyan Svet
sporočil: 104
Povsod, kjer potekajo gradnje ali pa vzdrževanje cest, se vedno !!!
dogaja, da se dela z intenzivnostjo recimo 10-20%. In kdo je
odgovoren? Nobenega dvoma: nesposobni DARS in Min.za promet. Ne
znajo naročiti, nadzirati in prevzeti.
Vprašanje za nekaj milijonov evrov: ali sploh potrebujemo DARS in Min.za promet hkrati.
Vprašanje za nekaj milijonov evrov: ali sploh potrebujemo DARS in Min.za promet hkrati.
sporočil: 103
Hvala državi da imamo Dars in min. za promet in lahko vsi
nesposobneži dobijo tam službo.
sporočil: 910
UPRAVIČENO JE VPRAŠANJE, ZAKAJ JE OB TAKEM NEDELU DARS SPLOH ŠE
POTREBEN. MINISTRSTVO ZA PROMET OPRAVLJA SVOJA MENEŽERSKA DELA. DDC
NAJ BI JIH VODIL IN NADZIRAL, KAR PA SAMO DELNO IN SLABO OPRAVLJA,
KER NIMA DOVOLJ STROKOVNIH LJUDI. IZVAJALCI NAJ BI KVALITETNO IN
PRAVOČASNO IZVAJALI DELA. DARS PA JE TU VMES KOT NEBODIGATREBA IN
OVIRA, SAJ SE V SKORAJ NIČ NE RAZUME,lE HVALITI SE ZNA. OČITNO TA
KOLUMNA NE DOSEGA NAMENA, SAJ JE NE ČITA NIHČE OD VODILNIH, KI BI
NA PODLAGI MNENJ V NJEJ, LAHKO ALI MORALI UKREPATI. PRAV ZAGOTOVO
TAKŠNEGA DARSA, KOT JE SEDANJI, DRŽAVA NE POTREBUJE IN JE NAJBOLJE,
DA GA NOVA OBLAST TAKOJ UKINE
Strani: 1