Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars gradi in se ne ozira na birokracijo
Strani: 1
sporočil: 10.519
Ta zgodba je katastrofa zase. Kako je sploh možno, da je gorenjska
avtocesta toliko časa ostala odrezana od obroča in ostalega
omrežja? In potem, ko so se dve desetletji prepozno končno lotili
tega predora in priključka na obroč, se pokaže, da so do takrat kar
pozabili na poln priključek iz smeri Medvod. In to urejajo šele
naknadno! To je noro. Seveda pa tu nosijo vso odgovornost tisti, ki
niso načrtovali polnega priključka s Celovške na avtocesto. Loški
konec je bil popolnoma degradiran že s potekom gorenjske avtoceste,
hvalabogu s vsaj zadnji trenutek spoznali svojo zmoto.
sporočil: 17.846
Podpiram spremembo na tripasovni tunel! Dejstvo je, da Ministrstvo
zamuja. Kar pomeni, da ne opravlja svoje naloge. Realnost ne more
čakati, sorry.
sporočil: 556
Ce se je kdo kdaj odpravil iz Loke, Medvod,... proti centru, med 6.
in 8. zjutraj ali ob pop. konicah, ve, da je promet na tem koncu
trenutno cista katastrofa. Neverjetno je tudi, da obvoznica na vseh
delih Ljubljane poteka po obrobju občin, v Šiški pa se na Celovško
priključi skoraj v centru... Skratka, čimprej naj se tam nekaj
naredi, ker je promet za pop*.
sporočil: 2.730
Škoda, ker ni nekdo pomislil na jutri in bi zgradili tunel na 4
pasove.
Tako zamujamo tudi s projektom razširitve ljubljanske obvoznice na 3+3 pasove. Mogoče bi bilo pametno zgraditi še eno obvoznico z 2+2 pasovoma v I. nadstropju, nad sedanjim cestiščem.
Treba bi bilo narediti tudi čisto novo zahodno vpadnico s po 3 pasovi levo in desno od Gorenjske železnice, saj Celovška cesta ne omogoča normalnega prometa do Centra.
Tako zamujamo tudi s projektom razširitve ljubljanske obvoznice na 3+3 pasove. Mogoče bi bilo pametno zgraditi še eno obvoznico z 2+2 pasovoma v I. nadstropju, nad sedanjim cestiščem.
Treba bi bilo narediti tudi čisto novo zahodno vpadnico s po 3 pasovi levo in desno od Gorenjske železnice, saj Celovška cesta ne omogoča normalnega prometa do Centra.
sporočil: 625
DARS (beri SCT) je država v državi, zato ne potrebuje dovoljenj oz.
zakonodaje. Ker se tega zelo zaveda, pač dela tako kot je v
njihovem interesu (beri interesu posameznikov). Njihov interes pa
je višji dobiček, torej dražji objekt. Zgradili bi tudi 5
pasovnega, če bi se to dalo (mislim finančno). Ker pa smo
Slovencelji neumni (kar dokazujemo tudi s spodaj navedenimi
odzivi), boma pač gradili predimenzionirane objekte, ki presegajo
naše finančne zmožnosti. Zadeva je takšna kot v socializmu, pač
veliki objekti, ki bodo nekega daljnega dne zelo koristni. Kako so
se takšni objekti obnesli vemo. Torej, plačali bomo veliko ceno,
čakali bomo več let in se zato odrekli tudi drugim alternativam
(vzporednim cesta), saj bomo na koncu ugotovili, da je takšen
objekt "pojedel" denar za druge potrebne objekte.
sporočil: 556
Zadnja sprememba: anon-87530 01.12.2006 10:30
Še en znalac. Dovzeten, pridno učljiv, predvsem za poniževanja s
strani zafrustriranih Neslovencev. To, da SCT dela tako, da nas
čimbolj oguli, tudi s hojo po robu (ali čez) zakonitosti, je itak
jasno. Glede na to, koliko ljudi se preseljuje v Lj., je ureditev
prometa nujna. Ce ni neke boljse strategije, se dela pac po
"gasilskem" principu. O izjavah tipa pojedel veliko denarja, velika
cena, domnevno boljsi objekti, vzporedne ceste in podobnih meglenih
toplovodarskih "argumentih" pa ne bi prevec.
sporočil: 10.519
DARS dela po domače, to je res in ni prav.
Glede treh pasov skozi cel predor pa ne vem točno. Kolikor poznam so mislili najprej narediti na Celovško samo polovični priključek, kar bi bila neumnost. To, da bo priključek poln in izveden delno v predoru se mi zdi nujno. Ne vem pa, če bi bilo smiselno in varno vključevanje s pospeševalnega pasu v predoru. Zato se mi rešitev zdi kar dobra. Gradimo pa včasih res predrage ceste, predimenzionirane pa ne. Večinoma imam občutek, da je vse poddimenzionirano, vključno z vgrajenimi materiali in temelji cest.
Glede treh pasov skozi cel predor pa ne vem točno. Kolikor poznam so mislili najprej narediti na Celovško samo polovični priključek, kar bi bila neumnost. To, da bo priključek poln in izveden delno v predoru se mi zdi nujno. Ne vem pa, če bi bilo smiselno in varno vključevanje s pospeševalnega pasu v predoru. Zato se mi rešitev zdi kar dobra. Gradimo pa včasih res predrage ceste, predimenzionirane pa ne. Večinoma imam občutek, da je vse poddimenzionirano, vključno z vgrajenimi materiali in temelji cest.
sporočil: 625
Tu ni kaj dodati. SCT se vam zahvaljuje, saj jim nikjer v Evropi
(kjer so pa bolj racionalni) ne uspeva zaslužiti takšnih novcev.
Slovenjceljni pa bomo pač zadevo preplačali (plačevali jo bomo še
dolgo let), zato ne bomo uredili drugih alternativ, niti ne
obnovili drugih cest, ter na ta objekt (dolg samo 1 km) čakali do
konca leta 2008. Veselo stiskanje v avtu tudi v naslednjem letu in
slabe druge ceste, vam ob novem letu lahko zaželi SCT.
PS Mogoče bo SCT zadevo podaljšal na leto 2009, saj bo "potrebno" še nekaj miljard za dograditev super-tunela.
PS Mogoče bo SCT zadevo podaljšal na leto 2009, saj bo "potrebno" še nekaj miljard za dograditev super-tunela.
sporočil: 556
Žal, tipična strategija SCT. Premagovanje konkurence z najbolj
ugodnimi ponudbami, pri katerih se na koncu izkaže, da se znesek
običajno skoraj podvoji. Toda to je posebna zgodba in teh
voluharjev se s pisarijami tako ne bomo znebili. Očitno manjka
volje pri ljudeh, ki bi bili to sposobni izvesti... Žal. In tako
bomo tudi tokrat cesto, ki jo pač nujno potrebujemo, po vsej
verjetnosti precej preplačali...
sporočil: 18.121
In v čem se Graseto razlikuje od SCT?
Tudi oni so bili najcenejši za trojanske predore, pa poglej, kako se je projekt odvijal in kakšne miljončke sedaj preko Vatikana poskušajo dodatno scenkati.
Tudi oni so bili najcenejši za trojanske predore, pa poglej, kako se je projekt odvijal in kakšne miljončke sedaj preko Vatikana poskušajo dodatno scenkati.
sporočil: 281
0902ISXdX je napisal(a):
In v čem se Graseto razlikuje od SCT?
Tudi oni so bili najcenejši za trojanske predore, pa poglej, kako se je projekt odvijal in kakšne miljončke sedaj preko Vatikana poskušajo dodatno scenkati.
Odgovor se skriva v tvojem vprašanju - SCT ne rabi božje pomoči za doseganje višjih cen :)
Strani: 1