Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Dars gradi in se ne ozira na birokracijo

Strani: 1

kzupanc sporočil: 10.519
[#23325] 01.12.06 08:56
Odgovori   +    0
Ta zgodba je katastrofa zase. Kako je sploh možno, da je gorenjska avtocesta toliko časa ostala odrezana od obroča in ostalega omrežja? In potem, ko so se dve desetletji prepozno končno lotili tega predora in priključka na obroč, se pokaže, da so do takrat kar pozabili na poln priključek iz smeri Medvod. In to urejajo šele naknadno! To je noro. Seveda pa tu nosijo vso odgovornost tisti, ki niso načrtovali polnega priključka s Celovške na avtocesto. Loški konec je bil popolnoma degradiran že s potekom gorenjske avtoceste, hvalabogu s vsaj zadnji trenutek spoznali svojo zmoto.
anon-9939 sporočil: 17.846
[#23329] 01.12.06 09:00
Odgovori   +    0
Podpiram spremembo na tripasovni tunel! Dejstvo je, da Ministrstvo zamuja. Kar pomeni, da ne opravlja svoje naloge. Realnost ne more čakati, sorry.
anon-87530 sporočil: 556
[#23350] 01.12.06 09:23
Odgovori   +    0
Ce se je kdo kdaj odpravil iz Loke, Medvod,... proti centru, med 6. in 8. zjutraj ali ob pop. konicah, ve, da je promet na tem koncu trenutno cista katastrofa. Neverjetno je tudi, da obvoznica na vseh delih Ljubljane poteka po obrobju občin, v Šiški pa se na Celovško priključi skoraj v centru... Skratka, čimprej naj se tam nekaj naredi, ker je promet za pop*.
alfa55 sporočil: 2.730
[#23368] 01.12.06 09:52
Odgovori   +    0
Škoda, ker ni nekdo pomislil na jutri in bi zgradili tunel na 4 pasove.

Tako zamujamo tudi s projektom razširitve ljubljanske obvoznice na 3+3 pasove. Mogoče bi bilo pametno zgraditi še eno obvoznico z 2+2 pasovoma v I. nadstropju, nad sedanjim cestiščem.

Treba bi bilo narediti tudi čisto novo zahodno vpadnico s po 3 pasovi levo in desno od Gorenjske železnice, saj Celovška cesta ne omogoča normalnega prometa do Centra.
anon-14808 sporočil: 625
[#23393] 01.12.06 10:15
Odgovori   +    0
DARS (beri SCT) je država v državi, zato ne potrebuje dovoljenj oz. zakonodaje. Ker se tega zelo zaveda, pač dela tako kot je v njihovem interesu (beri interesu posameznikov). Njihov interes pa je višji dobiček, torej dražji objekt. Zgradili bi tudi 5 pasovnega, če bi se to dalo (mislim finančno). Ker pa smo Slovencelji neumni (kar dokazujemo tudi s spodaj navedenimi odzivi), boma pač gradili predimenzionirane objekte, ki presegajo naše finančne zmožnosti. Zadeva je takšna kot v socializmu, pač veliki objekti, ki bodo nekega daljnega dne zelo koristni. Kako so se takšni objekti obnesli vemo. Torej, plačali bomo veliko ceno, čakali bomo več let in se zato odrekli tudi drugim alternativam (vzporednim cesta), saj bomo na koncu ugotovili, da je takšen objekt "pojedel" denar za druge potrebne objekte.
anon-87530 sporočil: 556
[#23405] 01.12.06 10:24
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-87530 01.12.2006 10:30
Še en znalac. Dovzeten, pridno učljiv, predvsem za poniževanja s strani zafrustriranih Neslovencev. To, da SCT dela tako, da nas čimbolj oguli, tudi s hojo po robu (ali čez) zakonitosti, je itak jasno. Glede na to, koliko ljudi se preseljuje v Lj., je ureditev prometa nujna. Ce ni neke boljse strategije, se dela pac po "gasilskem" principu. O izjavah tipa pojedel veliko denarja, velika cena, domnevno boljsi objekti, vzporedne ceste in podobnih meglenih toplovodarskih "argumentih" pa ne bi prevec.
kzupanc sporočil: 10.519
[#23423] 01.12.06 10:45 · odgovor na: anon-14808 (#23393)
Odgovori   +    0
DARS dela po domače, to je res in ni prav.
Glede treh pasov skozi cel predor pa ne vem točno. Kolikor poznam so mislili najprej narediti na Celovško samo polovični priključek, kar bi bila neumnost. To, da bo priključek poln in izveden delno v predoru se mi zdi nujno. Ne vem pa, če bi bilo smiselno in varno vključevanje s pospeševalnega pasu v predoru. Zato se mi rešitev zdi kar dobra. Gradimo pa včasih res predrage ceste, predimenzionirane pa ne. Večinoma imam občutek, da je vse poddimenzionirano, vključno z vgrajenimi materiali in temelji cest.
anon-14808 sporočil: 625
[#23432] 01.12.06 10:52
Odgovori   +    0
Tu ni kaj dodati. SCT se vam zahvaljuje, saj jim nikjer v Evropi (kjer so pa bolj racionalni) ne uspeva zaslužiti takšnih novcev. Slovenjceljni pa bomo pač zadevo preplačali (plačevali jo bomo še dolgo let), zato ne bomo uredili drugih alternativ, niti ne obnovili drugih cest, ter na ta objekt (dolg samo 1 km) čakali do konca leta 2008. Veselo stiskanje v avtu tudi v naslednjem letu in slabe druge ceste, vam ob novem letu lahko zaželi SCT.

PS Mogoče bo SCT zadevo podaljšal na leto 2009, saj bo "potrebno" še nekaj miljard za dograditev super-tunela.
anon-87530 sporočil: 556
[#23532] 01.12.06 12:37
Odgovori   +    0
Žal, tipična strategija SCT. Premagovanje konkurence z najbolj ugodnimi ponudbami, pri katerih se na koncu izkaže, da se znesek običajno skoraj podvoji. Toda to je posebna zgodba in teh voluharjev se s pisarijami tako ne bomo znebili. Očitno manjka volje pri ljudeh, ki bi bili to sposobni izvesti... Žal. In tako bomo tudi tokrat cesto, ki jo pač nujno potrebujemo, po vsej verjetnosti precej preplačali...
anon-76887 sporočil: 18.121
[#23535] 01.12.06 12:45 · odgovor na: anon-87530 (#23532)
Odgovori   +    0
In v čem se Graseto razlikuje od SCT?
Tudi oni so bili najcenejši za trojanske predore, pa poglej, kako se je projekt odvijal in kakšne miljončke sedaj preko Vatikana poskušajo dodatno scenkati.
anon-6504 sporočil: 281
[#23558] 01.12.06 13:24 · odgovor na: anon-76887 (#23535)
Odgovori   +    0

0902ISXdX je napisal(a):
In v čem se Graseto razlikuje od SCT?
Tudi oni so bili najcenejši za trojanske predore, pa poglej, kako se je projekt odvijal in kakšne miljončke sedaj preko Vatikana poskušajo dodatno scenkati.
 
Odgovor se skriva v tvojem vprašanju - SCT ne rabi božje pomoči za doseganje višjih cen :)
anon-76887 sporočil: 18.121
[#23578] 01.12.06 14:01 · odgovor na: anon-6504 (#23558)
Odgovori   +    0
Ha,ha,ha... dobro si me.
1:0 zate.
:-)

Strani: 1