Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ne nategujte nas s to zaprto cesto
Strani: 1
sporočil: 2
se strinjam, samo zdaj po volitvah ne bo več pomagalo. žagar bo
motovilil, da nima pooblastil, novega ministra še ne bo, šefi darsa
pa so itak na prepihu, kar je sicer skrajni čas ob vseh
blamažah.
da ne bosabimo vinjet, neporušenih cestninskih postaj, zastojnkarske vožnje tovornjakov, vsesplošne blokade prometa zaradi popravuil ( kje so bili pred volitvami ) pa neučinkovitosti policije .....
ajajaj-JJ
da ne bosabimo vinjet, neporušenih cestninskih postaj, zastojnkarske vožnje tovornjakov, vsesplošne blokade prometa zaradi popravuil ( kje so bili pred volitvami ) pa neučinkovitosti policije .....
ajajaj-JJ
sporočil: 3.152
Omejitev bi lahko bila 100 km/h (tako kot na stari cesti). Če je
cesta bila varna za promet še ne dolgo tega, je zdaj čudno, da ni
več.
Ne vem pa, zakaj čakajo tudi s tem, da odstranijo cestninske postaje. Rekli so ob koncu poletja.
Ne vem pa, zakaj čakajo tudi s tem, da odstranijo cestninske postaje. Rekli so ob koncu poletja.
sporočil: 14.712
A ni uprava Darsa (tako kot prometni minister) ponudila
odstop?
Zakaj so kljub dokazani nesposobnosti še vedno na položajih???
Zakaj so kljub dokazani nesposobnosti še vedno na položajih???
sporočil: 702
stara cesta ni primerna, ker so jo razkopali kak mesec nazaj smer
Kranj Peračica...
viadukt bo pa gradbeni lobi podrl
ker je to edene izmed redkih jeklenih konstrukcij, ki so cenejše prevsem zaradi vzdrževanja
betonske pa ljubijo zaradi štemanje peskanja armature ipd. jajc.
Hrvati so velio mostov zgradili iz slovenskega jekla!!!
viadukt bo pa gradbeni lobi podrl
ker je to edene izmed redkih jeklenih konstrukcij, ki so cenejše prevsem zaradi vzdrževanja
betonske pa ljubijo zaradi štemanje peskanja armature ipd. jajc.
Hrvati so velio mostov zgradili iz slovenskega jekla!!!
sporočil: 104
Ukiniti DARS in reogfanizirati Ministrstvo za promet!
Odgovorne pa v kazenski postopek.
Odgovorne pa v kazenski postopek.
sporočil: 1.963
Zadnja sprememba: anon-50958 26.09.2008 08:13
Stari odsek stoji kakih 10 mesecev. Pred mesecem so razrili asfalt
pred tunelom na Ljubensekem polju. Upam, da bo Ljubno dobilo
avtocestni priključek. Odsek je sameval res 10 mesecev. Vmes je
bilo predsedstvo. Torej so ga šparali za vsak primer med tem časom.
Deal so se sedaj zavlekla najmanj za eno do dev leti. Viadukt
Slovenija ni sposobna narediti prej. Naj gredo pogledat malo na
Hrvaško, ko ti zgradijo most čez noč, tako da naši lahko samo
zijajo....
sporočil: 4
Viadukta Lešnica in Peračica bosta rekonstruirana - zamenjana bo
neprimerna (preozka) prekladna konstrukcijam ki pa bo prav tako
kombinacija jekla in betona, ti. sovprešna konstrukcija.
sporočil: 814
Včasih se res sprašujem, če kdo od vas kritizerjev ploh kdaj gre v
Avstrijo, Nemčijo ali mogoče pelje skozi Mestre v Italiji
itd. No, tisti, ki se vozimo, zagotovo ne kritiziramo slovenskih
hitrih cest. Pri nas se stoji v koloni 10min pa že vsi jokajo, da
je potrebno nabit ministra na križ in bla bla. Ko boste prileteli v
konico v Avstriji pri sedaj recimo aktualnem delovišču Haag, kjer
se čaka po več kot eno uro in pol pri miru (!!) in potem se končno
pripelješ do delovišča, kjer vidiš, da nihče nič ne dela, potem se
pa res pričneš spraševati, kaj je narobe s sistemom. Pa ko sredi
noči zaprejo AC pri Leobnu brez predhodnega opozorila, ker je baje
potrebno opraviti nujna vzdrževalna dela, nikjer pa ne objavijo
obvoza (jah to jih pač ne briga, saj za svoje voznike tako
poskrbijo) Pa da je na dobrih 200km AC več kot 15 odprtih delovišč,
da imaš občutek, kot da se polovico časa voziš samo po enem pasu.
Pa ko kupiš vinjeto in kljub vsemu plačaš za usrane tunele tja in
nazaj polovico vrednosti slovenske pol letne vinjete. Pa da ne
omenim kako sesuto vozno podlago imajo na določenih mestih….. Pa
potem pripelješ v Nemčijo, kjer je do Frankfurta odprtih vsaj ducat
več kilometrskih delovišč, kjer se vozi samo po enem pasu (razen če
imaš jajca in se tiščiš ob ogradi in šleparjih)Ja, ko to pride k
nam, potem boste šele jokali revčki. Raje bodite veseli, da se
vozimo po enih najbolje urejenih hitrih cest v EU, kjer imamo res
minimalno število delovišč in še tam kjer so, teče promet , ampak
malenkost počasneje.
Namesto, da kritizirate dela gradbenikov, kjer se dejansko nekaj dela, raje poglejte situacijo katastrofalnega pravnega sistema v Sloveniji. Kjer pa res nihče nič ne dela. Kupe papirja, ki jih en povprečen inženir kljub ostalemu bolj pomembnemu delu, pogoltne v nekaj dneh, rabijo pravniki tudi po mesece pa še potem te sprašujejo bedarije. Da ne omenim nesposobnih, skorumpiranih in slabo izobraženih sodnikov (po možnosti še iz bivše juge), ki iščejo samo pravice, kot Hlapec Jernej, kakšne so pa njihove dolžnosti, jih pa tako ali tako ne zanima.
Ter, ko se omenjajo gradbeniki in koliko denarja poberejo državi. Se je že kdo vprašal, koliko denarja poberejo razne odvetniške pisarne, ki jemljejo t.i. BPP (brezplačna pravna pomoč za ljudi v finančni stiski) primere. Jaz sem videl kar nekaj primerov, ko odvetnik zaračuna stroške državi in zaslužil s konkretno 4 napisanimi stranmi dolgega pripravljalnega spisa, ki je povrhu slovnično tako slabo napisan, da je bilo mene, kot bralca sram brati, 900 (!!!!) točk. Ena točka je vredna sedaj 0.459€. Pa je to bil samo en pripravljalni spis, da ne omenim vložitev tožbe, itd. Potem gredo takšni zneski takoj v nekaj tisoče €. In če pogledamo, koliko je teh pisarn raznesenih po Sloveniji……………… ;..potem pa prične res glava bolet in se primerjajo z gradbenimi projekti, kjer se dejansko opravljno delo vidi!!
Če bi imeli v Sloveniji vse ostale stvari vsaj tako dobro poštirkane, kot je AC križ, potem bi bili že sedaj s plačami vsaj nad Italijo!!!
Namesto, da kritizirate dela gradbenikov, kjer se dejansko nekaj dela, raje poglejte situacijo katastrofalnega pravnega sistema v Sloveniji. Kjer pa res nihče nič ne dela. Kupe papirja, ki jih en povprečen inženir kljub ostalemu bolj pomembnemu delu, pogoltne v nekaj dneh, rabijo pravniki tudi po mesece pa še potem te sprašujejo bedarije. Da ne omenim nesposobnih, skorumpiranih in slabo izobraženih sodnikov (po možnosti še iz bivše juge), ki iščejo samo pravice, kot Hlapec Jernej, kakšne so pa njihove dolžnosti, jih pa tako ali tako ne zanima.
Ter, ko se omenjajo gradbeniki in koliko denarja poberejo državi. Se je že kdo vprašal, koliko denarja poberejo razne odvetniške pisarne, ki jemljejo t.i. BPP (brezplačna pravna pomoč za ljudi v finančni stiski) primere. Jaz sem videl kar nekaj primerov, ko odvetnik zaračuna stroške državi in zaslužil s konkretno 4 napisanimi stranmi dolgega pripravljalnega spisa, ki je povrhu slovnično tako slabo napisan, da je bilo mene, kot bralca sram brati, 900 (!!!!) točk. Ena točka je vredna sedaj 0.459€. Pa je to bil samo en pripravljalni spis, da ne omenim vložitev tožbe, itd. Potem gredo takšni zneski takoj v nekaj tisoče €. In če pogledamo, koliko je teh pisarn raznesenih po Sloveniji……………… ;..potem pa prične res glava bolet in se primerjajo z gradbenimi projekti, kjer se dejansko opravljno delo vidi!!
Če bi imeli v Sloveniji vse ostale stvari vsaj tako dobro poštirkane, kot je AC križ, potem bi bili že sedaj s plačami vsaj nad Italijo!!!
sporočil: 426
Stanje je naravnost bedno, če se vsak dan voziš iz gorenjske v LJ.
Povprečno stojim v 4 zastojih proti Ljubljani, preden uspem priti
na končno destinacijo. Nazaj pa vsaj v dveh. Poleti vožnja do
Radovljice traja cca. 1 uro in 20 minut. Stranske ceste so zabasane
z vsemi živimi turisti, ki seveda tudi niso trapasti in uporabljajo
razne GPS sisteme. Da niti ne omenjam cel kup kamionov, ki se
seveda tudi poizkuša prebiti po stranskih cestah čim hitreje čez
naše stezice.
Realno so iz stališča uporabnikov v 10 letih naredili samo 9 km avtoceste (od Kranja do odcepa za Tržič) in sedaj še od Brezij do Vrbe (ni šteto v teh 9 kilometrov). Pa še tega so sedaj vmes zaprli oziroma omejili hitrost vožnje. Slovenske ceste so k 30 let stare hlače, ki jih samo flike skupej držijo.
Verjetno je stanje tako, ker "nas" v osnovi lahko izvajalci zadovoljijo s tretje razredno kvaliteto.
Realno so iz stališča uporabnikov v 10 letih naredili samo 9 km avtoceste (od Kranja do odcepa za Tržič) in sedaj še od Brezij do Vrbe (ni šteto v teh 9 kilometrov). Pa še tega so sedaj vmes zaprli oziroma omejili hitrost vožnje. Slovenske ceste so k 30 let stare hlače, ki jih samo flike skupej držijo.
Verjetno je stanje tako, ker "nas" v osnovi lahko izvajalci zadovoljijo s tretje razredno kvaliteto.
sporočil: 1.607
Kot sem videl pred cca 3 tedni je na tej strani nekaj asfalta
odstranjenega, kar pomeni, da cesta ni primerna za promet.
sporočil: 434
@quetal, ne moreš primerjat Avstrijskega avtocestnega prometa s
Slovenskim. Ce je v Leobnu "stau" je gotov tisti trenutek na
cestnem odseku več vozil, kot jih premore cela Slovenija, temu
primerna je tudi čakalna doba.
Sodstvo je res katastrofalno, ampak sedaj debatiramo o prometu. Poleg katastrofalnega stanja na cestah, ko prihaja do nepotrebnih zapor, namreč Peračica je ustrezala visokemu slovenskemu standardu, ki glasi "prilagajanje vožnje razmeram na cesti" debelih 30 let. Dars imamo stalno na tapeti, kaj pa SŽ ? Ko je preveč potnikov, to pa je vedno enostavno združijo dve vlakovni kompoziciji in prevažajo po progah gor in dol nepotrebno tonažo mirujočih pogonov. Nekdo naj izračuna, koliko stane več porabljene energije in zavor zaradi povečane inercije takšne kompozicije, pa še koliko zamud je zaradi tega, ker je pač težje speljati s postaje s tako težo. Namesto, da bi dokupili novim Siemensovim vlakom po en potniški vagon nesmotrno trošijo, pri tem pa jih še najmanj zanima tisto, za kar so plačani od našega denarja - upravljanje železniškega prometa pač pa se gredo projektanta Emonike, kar je tisto, kar v tem trenutku Slovenija najmanj potrebuje. Skratka sami slabi upravljalci državnega premoženja. Od novega direktorja SŽ ne vidim nič boljšega dela, kot ga je opravljal bivši ex.policaj z "fake" diplomo. Tudi pri avtocestnem programu še vse bo, ko nas več ne bo...
Sodstvo je res katastrofalno, ampak sedaj debatiramo o prometu. Poleg katastrofalnega stanja na cestah, ko prihaja do nepotrebnih zapor, namreč Peračica je ustrezala visokemu slovenskemu standardu, ki glasi "prilagajanje vožnje razmeram na cesti" debelih 30 let. Dars imamo stalno na tapeti, kaj pa SŽ ? Ko je preveč potnikov, to pa je vedno enostavno združijo dve vlakovni kompoziciji in prevažajo po progah gor in dol nepotrebno tonažo mirujočih pogonov. Nekdo naj izračuna, koliko stane več porabljene energije in zavor zaradi povečane inercije takšne kompozicije, pa še koliko zamud je zaradi tega, ker je pač težje speljati s postaje s tako težo. Namesto, da bi dokupili novim Siemensovim vlakom po en potniški vagon nesmotrno trošijo, pri tem pa jih še najmanj zanima tisto, za kar so plačani od našega denarja - upravljanje železniškega prometa pač pa se gredo projektanta Emonike, kar je tisto, kar v tem trenutku Slovenija najmanj potrebuje. Skratka sami slabi upravljalci državnega premoženja. Od novega direktorja SŽ ne vidim nič boljšega dela, kot ga je opravljal bivši ex.policaj z "fake" diplomo. Tudi pri avtocestnem programu še vse bo, ko nas več ne bo...
sporočil: 207
Smešno je, da rekonstrukcije dveh mostov, tunela in polaganja 2 km
asfalta v Slo nismo sposobni narediti prej kot v dveh letih. In še
ta rok je ob predpostavki, da ne bo kakšnega odpadanja ometa...
sporočil: 67
Tale quetal pa misli, da se moramo zgledovati po najslabših. Zato
smo kopirali tudi vinjete. Če država in naši vrli ustavodajalci
tolerirajo navedeno zanikrno delo sodnikov, se mora to zanesljivo
nehati z inženirji in »graditelji«. Spomnimo se, koliko časa je
dobro služila dolenjska cesta »bratstva in enotnosti«, ki je bila
grajena na brigadirski način z lopato in karjolo.
Tudi stari viadukti na južni železnici še večinoma služijo namenu. Zato je treba domače gradbeniške kekce takoj zamenjati s tujimi, skleniti pogodbe tako, da se garancijske klavzule sploh dajo iztožiti, namesto nesposobnih slovenskih sodišč pa za arbitražo določiti tuje strokovnjake. Domači kekci s strokovnjaki gradbene fakultete pa naj imajo obvezno vajeniško prakso pri tujih izvajalcih.
Pa še to: če bi se, bog ne daj, SLS spet usedla v kakšen vladni fotelj, potem bi tile znali spet postaviti za ministra znanega veleuma iz Mozirja. Pa afera z brniško visoko jagersko opazovalnico še ni čisto pod preprogo.
Kdor je pa mislil, da bo z vinjetami kaj pridobil, temu je pa prav. Zdaj DARS pokasira, za prevoznost mu je pa seveda vseeno. Blagajna in blaginja dobrosedečih r… z ničemer ni prizadeta.
Tudi stari viadukti na južni železnici še večinoma služijo namenu. Zato je treba domače gradbeniške kekce takoj zamenjati s tujimi, skleniti pogodbe tako, da se garancijske klavzule sploh dajo iztožiti, namesto nesposobnih slovenskih sodišč pa za arbitražo določiti tuje strokovnjake. Domači kekci s strokovnjaki gradbene fakultete pa naj imajo obvezno vajeniško prakso pri tujih izvajalcih.
Pa še to: če bi se, bog ne daj, SLS spet usedla v kakšen vladni fotelj, potem bi tile znali spet postaviti za ministra znanega veleuma iz Mozirja. Pa afera z brniško visoko jagersko opazovalnico še ni čisto pod preprogo.
Kdor je pa mislil, da bo z vinjetami kaj pridobil, temu je pa prav. Zdaj DARS pokasira, za prevoznost mu je pa seveda vseeno. Blagajna in blaginja dobrosedečih r… z ničemer ni prizadeta.
sporočil: 914
Predlagam, da se pisec članka in nestrpni komentatorji najprej s
kolesom peljejo preko vijadukta in skozi tunel! Jim bo kar "srajco
potegnilo v rit"...
sporočil: 87
csta v dolžini 1,5km nikakor ni prevozna!
Pa kdo si je izmislil takšno nepremišljeno idejo, da naj se vozimo po stari cesti skozi star predor;) - ta ni normalen!
Kar sam novinar naj se vozi po takšni cesti!
Rajši se peljem v koloni kot da bi prečkal že popolnoma razmahano cestišče, kjer ga z ene strani že obnavljajo;)!
Pa kdo si je izmislil takšno nepremišljeno idejo, da naj se vozimo po stari cesti skozi star predor;) - ta ni normalen!
Kar sam novinar naj se vozi po takšni cesti!
Rajši se peljem v koloni kot da bi prečkal že popolnoma razmahano cestišče, kjer ga z ene strani že obnavljajo;)!
sporočil: 182
Bi se dalo odpret en dodatni pas v novem tunelu, če bi to kaj
rešilo. Ampak pravo ozko grlo trenutno ni tam, temveč pred
Radovljico, ko se v obe smeri vozi po spirali z manj kot 40 iz
stare ceste na novo avtocesto. Šele ko bo avtocesta speljana do
praga viadukta Ljubno, bo vzrok za zastoje tam - no mogoče bo
vseeno bolje kot zdaj.
Strani: 1