Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Ne nategujte nas s to zaprto cesto

Strani: 1

anon-92151 sporočil: 925
[#327758] 25.09.08 22:42
Odgovori   +    0
Se strinjam!
Bravo za tak novinarski prispevek. Upam, da vam uspe, da odsek odpro!!!
anon-158551 sporočil: 2
[#327763] 25.09.08 22:53
Odgovori   +    0
se strinjam, samo zdaj po volitvah ne bo več pomagalo. žagar bo motovilil, da nima pooblastil, novega ministra še ne bo, šefi darsa pa so itak na prepihu, kar je sicer skrajni čas ob vseh blamažah.
da ne bosabimo vinjet,  neporušenih cestninskih postaj, zastojnkarske vožnje tovornjakov,  vsesplošne blokade prometa zaradi popravuil ( kje so bili pred volitvami ) pa neučinkovitosti policije .....
ajajaj-JJ
Skippy sporočil: 3.152
[#327816] 26.09.08 00:27
Odgovori   +    0
Omejitev bi lahko bila 100 km/h (tako kot na stari cesti). Če je cesta bila varna za promet še ne dolgo tega, je zdaj čudno, da ni več.

Ne vem pa, zakaj čakajo tudi s tem, da odstranijo cestninske postaje. Rekli so ob koncu poletja.
anon-1670 sporočil: 14.712
[#327835] 26.09.08 03:17
Odgovori   +    0
A ni uprava Darsa (tako kot prometni minister) ponudila odstop?

Zakaj so kljub dokazani nesposobnosti še vedno na položajih???
anon-36653 sporočil: 702
[#327885] 26.09.08 07:57
Odgovori   +    0
stara cesta ni primerna, ker so jo razkopali kak mesec nazaj smer Kranj Peračica...
viadukt bo pa gradbeni lobi podrl
ker je to edene izmed redkih jeklenih konstrukcij, ki so cenejše prevsem zaradi vzdrževanja
betonske pa ljubijo zaradi štemanje peskanja armature ipd. jajc.
Hrvati so velio mostov zgradili iz slovenskega jekla!!!
abc7754 sporočil: 104
[#327886] 26.09.08 08:03
Odgovori   +    0
Ukiniti DARS in reogfanizirati Ministrstvo za promet!
Odgovorne pa v kazenski postopek.
anon-50958 sporočil: 1.963
[#327899] 26.09.08 08:12
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-50958 26.09.2008 08:13
Stari odsek stoji kakih 10 mesecev. Pred mesecem so razrili asfalt pred tunelom na Ljubensekem polju. Upam, da bo Ljubno dobilo avtocestni priključek. Odsek je sameval res 10 mesecev. Vmes je bilo predsedstvo. Torej so ga šparali za vsak primer med tem časom. Deal so se sedaj zavlekla najmanj za eno do dev leti. Viadukt Slovenija ni sposobna narediti prej. Naj gredo pogledat malo na Hrvaško, ko ti zgradijo most čez noč, tako da naši lahko samo zijajo....
anon-120271 sporočil: 4
[#327900] 26.09.08 08:13 · odgovor na: anon-36653 (#327885)
Odgovori   +    0
Viadukta Lešnica in Peračica bosta rekonstruirana - zamenjana bo neprimerna (preozka) prekladna konstrukcijam ki pa bo prav tako kombinacija jekla in betona, ti. sovprešna konstrukcija.
anon-120271 sporočil: 4
[#327904] 26.09.08 08:16
Odgovori   +    0
Viadukta Lešnica in Peračica bosta rekonstruirana - zamenjana bo neprimerna (preozka) prekladna konstrukcijam ki pa bo prav tako kombinacija jekla in betona, ti. sovprešna konstrukcija.
anon-171197 sporočil: 814
[#327917] 26.09.08 08:30
Odgovori   +    2
Včasih se res sprašujem, če kdo od vas kritizerjev ploh kdaj gre v Avstrijo,  Nemčijo ali mogoče pelje skozi Mestre v Italiji itd. No, tisti, ki se vozimo, zagotovo ne kritiziramo slovenskih hitrih cest. Pri nas se stoji v koloni 10min pa že vsi jokajo, da je potrebno nabit ministra na križ in bla bla. Ko boste prileteli v konico v Avstriji pri sedaj recimo aktualnem delovišču Haag, kjer se čaka po več kot eno uro in pol pri miru (!!) in potem se končno pripelješ do delovišča, kjer vidiš, da nihče nič ne dela, potem se pa res pričneš spraševati, kaj je narobe s sistemom. Pa ko sredi noči zaprejo AC pri Leobnu brez predhodnega opozorila, ker je baje potrebno opraviti nujna vzdrževalna dela, nikjer pa ne objavijo obvoza (jah to jih pač ne briga, saj za svoje voznike tako poskrbijo) Pa da je na dobrih 200km AC več kot 15 odprtih delovišč, da imaš občutek, kot da se polovico časa voziš samo po enem pasu. Pa ko kupiš vinjeto in kljub vsemu plačaš za usrane tunele tja in nazaj polovico vrednosti slovenske pol letne vinjete. Pa da ne omenim kako sesuto vozno podlago imajo na določenih mestih….. Pa potem pripelješ v Nemčijo, kjer je do Frankfurta odprtih vsaj ducat več kilometrskih delovišč, kjer se vozi samo po enem pasu (razen če imaš jajca in se tiščiš ob ogradi in šleparjih)Ja, ko to pride k nam, potem boste šele jokali revčki. Raje bodite veseli, da se vozimo po enih najbolje urejenih hitrih cest v EU, kjer imamo res minimalno število delovišč in še tam kjer so, teče promet , ampak malenkost počasneje.

Namesto, da kritizirate dela gradbenikov, kjer se dejansko nekaj dela, raje poglejte situacijo katastrofalnega pravnega sistema v Sloveniji. Kjer pa res nihče nič ne dela. Kupe papirja, ki jih en povprečen inženir kljub ostalemu bolj pomembnemu delu, pogoltne v nekaj dneh, rabijo pravniki tudi po mesece pa še potem te sprašujejo bedarije. Da ne omenim nesposobnih, skorumpiranih in slabo izobraženih sodnikov (po možnosti še iz bivše juge), ki iščejo samo pravice, kot Hlapec Jernej, kakšne so pa njihove dolžnosti, jih pa tako ali tako ne zanima. 

Ter, ko se omenjajo gradbeniki in koliko denarja poberejo državi. Se je že kdo vprašal, koliko denarja poberejo razne odvetniške pisarne, ki jemljejo t.i. BPP (brezplačna pravna pomoč za ljudi v finančni stiski) primere. Jaz sem videl kar nekaj primerov, ko odvetnik zaračuna stroške državi in zaslužil s konkretno 4 napisanimi stranmi dolgega pripravljalnega spisa, ki je povrhu slovnično tako slabo napisan, da je bilo mene, kot bralca sram brati, 900 (!!!!) točk. Ena točka je vredna sedaj 0.459€. Pa je to bil samo en pripravljalni spis, da ne omenim vložitev tožbe, itd. Potem gredo takšni zneski takoj v nekaj tisoče €. In če pogledamo, koliko je teh pisarn raznesenih po Sloveniji……………&#8230 ;..potem pa prične res glava bolet in se primerjajo z gradbenimi projekti, kjer se dejansko opravljno delo vidi!!  

Če bi imeli v Sloveniji vse ostale stvari vsaj tako dobro poštirkane, kot je AC križ, potem bi bili že sedaj s plačami vsaj nad Italijo!!! 
anon-6243 sporočil: 426
[#327944] 26.09.08 08:55
Odgovori   +    0
Stanje je naravnost bedno, če se vsak dan voziš iz gorenjske v LJ. Povprečno stojim v 4 zastojih proti Ljubljani, preden uspem priti na končno destinacijo. Nazaj pa vsaj v dveh. Poleti vožnja do Radovljice traja cca. 1 uro in 20 minut. Stranske ceste so zabasane z vsemi živimi turisti, ki seveda tudi niso trapasti in uporabljajo razne GPS sisteme. Da niti ne omenjam cel kup kamionov, ki se seveda tudi poizkuša prebiti po stranskih cestah čim hitreje čez naše stezice.

Realno so iz stališča uporabnikov v 10 letih naredili samo 9 km avtoceste (od Kranja do odcepa za Tržič) in sedaj še od Brezij do Vrbe (ni šteto v teh 9 kilometrov). Pa še tega so sedaj vmes zaprli oziroma omejili hitrost vožnje. Slovenske ceste so k 30 let stare hlače, ki jih samo flike skupej držijo.

Verjetno je stanje tako, ker "nas" v osnovi lahko izvajalci zadovoljijo s tretje razredno kvaliteto.
anon-175245 sporočil: 1.607
[#327965] 26.09.08 09:09
Odgovori   +    0
Kot sem videl pred cca 3 tedni je na tej strani nekaj asfalta odstranjenega, kar pomeni, da cesta ni primerna za promet.
anon-163159 sporočil: 434
[#327966] 26.09.08 09:10
Odgovori   +    0
@quetal, ne moreš primerjat Avstrijskega avtocestnega prometa s Slovenskim. Ce je v Leobnu "stau" je gotov tisti trenutek na cestnem odseku več vozil, kot jih premore cela Slovenija, temu primerna je tudi čakalna doba.
Sodstvo je res katastrofalno, ampak sedaj debatiramo o prometu. Poleg katastrofalnega stanja na cestah, ko prihaja do nepotrebnih zapor, namreč Peračica je ustrezala visokemu slovenskemu standardu, ki glasi "prilagajanje vožnje razmeram na cesti" debelih 30 let. Dars imamo stalno na tapeti, kaj pa SŽ ? Ko je preveč potnikov, to pa je vedno enostavno združijo dve vlakovni kompoziciji in prevažajo po progah gor in dol nepotrebno tonažo mirujočih pogonov. Nekdo naj izračuna, koliko stane več porabljene energije in zavor zaradi povečane inercije takšne kompozicije, pa še koliko zamud je zaradi tega, ker je pač težje speljati s postaje s tako težo. Namesto, da bi dokupili novim Siemensovim vlakom po en potniški vagon nesmotrno trošijo, pri tem pa jih še najmanj zanima tisto, za kar so plačani od našega denarja - upravljanje železniškega prometa pač pa se gredo projektanta Emonike, kar je tisto, kar v tem trenutku Slovenija najmanj potrebuje. Skratka sami slabi upravljalci državnega premoženja. Od novega direktorja SŽ ne vidim nič boljšega dela, kot ga je opravljal bivši ex.policaj z "fake" diplomo. Tudi pri avtocestnem programu še vse bo, ko nas več ne bo...
anon-172589 sporočil: 207
[#327975] 26.09.08 09:14
Odgovori   +    0
Smešno je, da rekonstrukcije dveh mostov, tunela in polaganja 2 km asfalta v Slo nismo sposobni narediti prej kot v dveh letih. In še ta rok je ob predpostavki, da ne bo kakšnega odpadanja ometa...
tuma sporočil: 439
[#327982] 26.09.08 09:18 · odgovor na: anon-171197 (#327917)
Odgovori   +    0

quetal je napisal(a):
Včasih se res sprašujem, če kdo od vas kritizerjev ploh kdaj gre v Avstrijo,  Nemčijo ali mogoče pelje skozi Mestre v Italiji itd. ... 
Kakšna logika je to? A če si nezadovoljen s storitvijo države, ki ji mesečno nakazuješ pol plače, se potolažiš tako, da se primerjaš npr. z Albanijo in postaneš noro srečen. Pozabljaš tudi to, da preden prideš do prvega zastoja v Mestru, prej nemoteno prevoziš razdaljo, ki je enaka skoraj tretjini slovenskega cestnega križa, da ne govorim o Avstriji in Nemčiji. Pa to sploh ni pomembno. Zaprtje Peračice je tipična neracionalna DARSova poteza, ki jih nemočno gledamo že n let. Tako kot že n let nemočno opazujemo, kako cestni gradbinci nategujejo državo. In seveda ne nategujejo DARSa. Kajti za vse lumparije morata biti vedno dva. Eden, ki jo naredi in drugi, ki to dovoli ali pa eden, ki podkupnino da in drugi, ki jo sprejme.
mirkob sporočil: 405
[#327987] 26.09.08 09:21 · odgovor na: anon-171197 (#327917)
Odgovori   +    0
se strinjam, da so sami kritizerji v tej državi, ki se še nikoli niso peljali mimo venezia-mestre, kaj šele kaj dlje...pa bivsem pamet solil!
anon-160994 sporočil: 54
[#328048] 26.09.08 10:00
Odgovori   +    0
Balkanska posla!!!
anon-115210 sporočil: 67
[#328109] 26.09.08 10:30
Odgovori   +    0
Tale quetal pa misli, da se moramo zgledovati po najslabših. Zato smo kopirali tudi vinjete. Če država in naši vrli ustavodajalci tolerirajo navedeno zanikrno delo sodnikov, se mora to zanesljivo nehati z inženirji in »graditelji«. Spomnimo se, koliko časa je dobro služila dolenjska cesta »bratstva in enotnosti«, ki je bila grajena na brigadirski način z lopato in karjolo.
Tudi stari viadukti na južni železnici še večinoma služijo namenu. Zato je treba domače gradbeniške kekce takoj zamenjati s tujimi, skleniti pogodbe tako, da se garancijske klavzule sploh dajo iztožiti, namesto nesposobnih slovenskih sodišč pa za arbitražo določiti tuje strokovnjake. Domači kekci s strokovnjaki gradbene fakultete pa naj imajo obvezno vajeniško prakso pri tujih izvajalcih.
Pa še to: če bi se, bog ne daj, SLS spet usedla v kakšen vladni fotelj, potem bi tile znali spet postaviti za ministra znanega veleuma iz Mozirja. Pa afera z brniško visoko jagersko opazovalnico še ni čisto pod preprogo.
Kdor je pa mislil, da bo z vinjetami kaj pridobil, temu je pa prav. Zdaj DARS pokasira, za prevoznost mu je pa seveda vseeno. Blagajna in blaginja dobrosedečih r… z ničemer ni prizadeta.
simona2 sporočil: 2.204
[#328284] 26.09.08 12:00 · odgovor na: mirkob (#327987)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: simona2 26.09.2008 12:04
draga quetal in mirkob,

obnove cest in ureditev prometa pri obnovah je pri nas v primerjavi z avstrijo in italijo katastrofalna; in ko že upaš, da se izboljšuje -- se zgodi Gorenjka;

1. kako dolgo je pri nas trajalo, da so gospodje ugotovili, da lahko odprejo dva ožja pasova v eno smer, v italiji so to že desetletje prej delali;
2. kako dolgo je trajalo, da so ugotovili in se potrudili, da lahko prestavljajo pasove -- pa še zdaj jih zafrkne sistem, kdaj je pametno prestavljati;
3. ko so na južni obvoznici, končno, letos promet speljali še po drugi strani ceste (en pas) - in omogočili, v obe smeri dvosmeren promet -- so se vsi bunili, da kaj pa je zdaj to za eno sranje, kako je nevarno, kdo se je to spomnil in bla, bla - v tujini je to običajna praksa -- in surprise, surprise - folk se buni, če to ni narejeno, ne pa ko je narejeno;
4. če se kdo ne zna po ožjih pasovih "drenjat" mimo tovornjakov -- naj pač vrne vozniško; lasje mi grejo gor, ko vidim  idiote, ki se po zožanih pasovih vozijo po levem, pa ne upajo mimo tovornjaka, jim pa na misel ne pride, da bi šli na desnega - in se umaknili tistim, ki za razliko od njih, znajo vozit; da ne govorim o tem, da je itak posebnost slovenclnov, da mislijo, da se lahko vozijo po levem --- ne vem, kdo jim je dal vozniško - če bi tako vozili v italiji, ne samo, da bi dve uri stali pri benetkah -- tri dni bi stali;
5. idiotsko je primerjat italijo in slo -- pri nas je 2 mio ljudi -- v italiji jih je 58 milijonov, drznem si trditi, da to morda vpliva na število avtov in voznikov --- ampak ta zoprna podrobnost pri vajinem razmišljanju pač ni pomembna; tudi dolžina avtocest in dolžina ali pa število obnovitvenih del - sodita v to nepomembno kategorijo;
6. pa še za razkritje -- samo v enem mesecu na smučanju naredim več kot 5.000 km po avstriji, italiji, švici -- vidva - upam, da jih zelo malo
7. pa še za vse tiste, ki pravilno ugotavljate, da je cesta prekopana -- res je prekopana, zato, da komu, ki čaka v vrsti ne bi prišlo na misel, da gre iz vrste in se normalno pripelje v lj --- in to se lahko zaflika v enem popoldnevu -- oziroma, res je težavno zaflikat - ker če bi fliku recimo strabag, bi se sct in vegrad in primorje desetkrat pritožili --

to, da je Gorenjka zaprta, je lenoba in zajebavanje folka

lps
kzupanc sporočil: 10.519
[#328411] 26.09.08 13:31 · odgovor na: simona2 (#328284)
Odgovori   +    0

simona2 je napisal(a):

to, da je Gorenjka zaprta, je lenoba in zajebavanje folka

lps

 
Se strinjam. Pravzaprav bi rekel takole: To, da ni Gorenjka s priključkom na obroč dograjena že vsaj 10 let je lenoba in zajebavanje Gorenjcev.
mirkob sporočil: 405
[#328443] 26.09.08 13:53 · odgovor na: simona2 (#328284)
Odgovori   +    0
pač različno gledava na svet, živel sem leta v 10 miljonskem mestu in ljudem se zdi normalno, da traja več ur iz enega do drugega konca mesta in da zmeraj kaj prekopavajo, fact of life as simple as that!
anon-72235 sporočil: 914
[#328525] 26.09.08 15:09
Odgovori   +    0
Predlagam, da se pisec članka in nestrpni komentatorji najprej s kolesom peljejo preko vijadukta in skozi tunel! Jim bo kar "srajco potegnilo v rit"...
anon-6504 sporočil: 281
[#328576] 26.09.08 16:46 · odgovor na: anon-72235 (#328525)
Odgovori   +    0

grechg je napisal(a):
Predlagam, da se pisec članka in nestrpni komentatorji najprej s kolesom peljejo preko vijadukta in skozi tunel! Jim bo kar "srajco potegnilo v rit"...
 
Kaže, da ste blizu projektantom slovenskih avtocest. Res je veliko takih, kjer bi se bilo dobro voziti s kolesom - mogoče celo bolj priporočljivo, kot z avtom. Vseeno pa sem pisal o tem, da bi bilo lepo, če bi bila cesta odprta za promet motornih vozil.

P.s.

Glede na oseben ton sporočila si lahko privoščim še osebnejši del odgovora: verjamem, da imate izkušnje s srajcami, vseeno pa me tovrstne vaše izkušnje ne zanimajo. In verjetno vaše izkušnje z sprejemanjem srajce proti globinam duše ne bo doživel ravno vsak, ki bo prečkal viadukt.
anon-6243 sporočil: 426
[#328580] 26.09.08 16:51 · odgovor na: mirkob (#328443)
Odgovori   +    0
Čisto po slovensko. Enostavno se zadovoljimo s tem da smo za mikron boljši kot nekdo drug in je že vse ok. To, da je neko malce slabši v nečem, je že izgovor, da se spi na lovorikah. Taka mentaliteta je vse bolj razširjena. Žalostno.
mirkob sporočil: 405
[#328636] 26.09.08 19:15 · odgovor na: anon-6243 (#328580)
Odgovori   +    0
ja čisto po slovensko; šinfamo vse in vsakogar, naduto sodimo o stvareh o katerih nimamo pojma; kot laiki si domišljamo, da lahko takole iz rokava natresemo 10 uporabnih tehničnih rešitev; naivno mislimo, da na bom ta ali oni maneken prinesel zlato prihodnost; ne moremo počakati pet minut.....
XZASL1 je napisal(a):
Čisto po slovensko. Enostavno se zadovoljimo s tem da smo za mikron boljši kot nekdo drug in je že vse ok. To, da je neko malce slabši v nečem, je že izgovor, da se spi na lovorikah. Taka mentaliteta je vse bolj razširjena. Žalostno.
 
anon-36238 sporočil: 87
[#329084] 28.09.08 09:31
Odgovori   +    0
csta v dolžini 1,5km nikakor ni prevozna!
Pa kdo si je izmislil takšno nepremišljeno idejo, da naj se vozimo po stari cesti skozi star predor;) - ta ni normalen!
Kar sam novinar naj se vozi po takšni cesti!
Rajši se peljem v koloni kot da bi prečkal že popolnoma razmahano cestišče, kjer ga z ene strani že obnavljajo;)!
samos1111 sporočil: 182
[#329296] 28.09.08 22:20
Odgovori   +    0
Bi se dalo odpret en dodatni pas v novem tunelu, če bi to kaj rešilo. Ampak pravo ozko grlo trenutno ni tam, temveč pred Radovljico, ko se v obe smeri vozi po spirali z manj kot 40 iz stare ceste na novo avtocesto. Šele ko bo avtocesta speljana do praga viadukta Ljubno, bo vzrok za zastoje tam - no mogoče bo vseeno bolje kot zdaj.
anon-6243 sporočil: 426
[#329818] 29.09.08 16:25 · odgovor na: mirkob (#328636)
Odgovori   +    0

mirkob je napisal(a):
ja čisto po slovensko; šinfamo vse in vsakogar, naduto sodimo o stvareh o katerih nimamo pojma; kot laiki si domišljamo, da lahko takole iz rokava natresemo 10 uporabnih tehničnih rešitev; naivno mislimo, da na bom ta ali oni maneken prinesel zlato prihodnost; ne moremo počakati pet minut.....

Če bi jaz tako delal, nebi več delal (situacijo pa opazujem na tej relaciji praktično vsak dan od leta 1997). Ne rabim bit strokovnjak, da pogruntam, da je nekaj narobe. Drugače sem pa prav iz tega "foha"....

Strani: 1