Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Cestnina za tovornjake se bo oktobra podražila
Strani: 1
sporočil: 289
daleč največ škode naredite na cestah in proporcoionalno plačate
vsaj 10x manj cestnine za to škodo kot jaz za osebni avto.
da o prehitevanjih, ki trajajo po 5 km, o razjhanih gajbah vaših vzhodnih kolegov, agresivnosti po sistemu meni je veći i jači,.... sploh ne govorim. pa kdaj boste dojel, da mora met zdravnik ordinacijo, ki jo kupi ali najame, pa odvetnik pisarno, pa šivilja šivalnico, še zidar mora nekam kelo pa lopato pa kako vrečo cementa psopravit, samo tovornjakarji ne bi imeli parkingov, ceste bi bile zastonj, pa še kaj naj bi vam dal za črne vožnje za povrh.
da o prehitevanjih, ki trajajo po 5 km, o razjhanih gajbah vaših vzhodnih kolegov, agresivnosti po sistemu meni je veći i jači,.... sploh ne govorim. pa kdaj boste dojel, da mora met zdravnik ordinacijo, ki jo kupi ali najame, pa odvetnik pisarno, pa šivilja šivalnico, še zidar mora nekam kelo pa lopato pa kako vrečo cementa psopravit, samo tovornjakarji ne bi imeli parkingov, ceste bi bile zastonj, pa še kaj naj bi vam dal za črne vožnje za povrh.
sporočil: 215
Le naši vladi ne levi in ne desni ni kapnilo, da se v celem svetu
vsi trudijo čim vež težkega tovora spraviti na železnice in
omogočiti državljanom bolj pretočne ceste. Za vse možne investicije
se najde denar le za drugi tir in za močnejše lokomotive ne.
Sramota!
sporočil: 563
Če že imamo za vse stvari evropske cene pa naj bodo še za
tovorna vozila. A je hudo zanje izenačiti cene z avstrijskimi?
tovorna vozila. A je hudo zanje izenačiti cene z avstrijskimi?
sporočil: 33
Glede izenačitve slovenskih cestnin z avstrijskimi se bi moral
"mbc" malo pozanimati o cenah, saj je naš cestninski kilometer 2x
dražji od avstrijskega - toliko o izenačevanju. Strinjam se s
"hijeno" kateri navaja razjahanost gajb vzhodnih kolegov ampak kaj
imamo s tem slovenski prevozniki? Ali moramo njihovo
nekonkurenčnost plačevati še z višjimi cestninami? Kje so naši
gospodje v modrem, da bi pregledovali njihovo tehnično
usposobljenost in jih tudi kaznovali? Oni raje ustavljajo nas,
kateri morda govorimo po mobilnem telefonu ali pa vozimo 5 km
hitreje od omejitev, saj je z nami najmanj problemov, nobeden od
njih pa ne upa ustaviti kakega Romuna, saj se tako ne zna
pogovoriti z njim! Preusmeritev tovornega prometa na železnico je
utopija za katero cela Evropa ve že nekaj let, da je nemogoča,
sploh pa pri nas, ki smo tako "velika" država. Raje se vi gospodje
kdaj podajte na potniški vlak pa ne bo kolon, ne bo cestnin, pa še
manj onesnaženja. Vsi novejši kamioni morajo biti ekološki z
izmerami izpustov itd., kar pa ne moramo trditi za vse osebne
avtomobile, kateri se vozijo po naših cestah. Tovornjak vam
pripelje do trgovin in vaših domov vse: od kruha do časopisa, pa
naj bo še tako na poti vsem vam. Kot transportno podjetje
predlagam, da za en dan ustavimo vsa tovorna vozila, katera vozijo
po Sloveniji - pa ne na cesti ampak na parkirnih prostorih in boste
videli kako veseli boste zopet, ko boste zagledali tovornjak na
cesti! Ordinacija je prostor za zdravnika v katerem opravlja svojo
dejavnost, odvetnik v svoji pisarni opravlja svojo dejavnost,
avtoprevoznik v tovornjaku opravlja svojo dejavnost - ali je
jasno?!
sporočil: 3.087
Sedaj je treba še trošarine za dizel izenačit s tistimi za bencin,
da se reči začno normalizirati.
sporočil: 589
Zadnja sprememba: anon-73431 25.09.2008 09:27
Delno imaš prav, delno pa ne ravno.Ne vem koliko so cene za tovornjake v tujini, vseeno pa menim, da so cestnine pri nas še veliko premajhne za tovornjake, saj kot je opisal eden pred mano - ceste uničujejo 90% tovornjakarji.
Ne rabijo se ustaviti (lahko pa tudi, ne bo tako grozno, da bomo lačni in žejni v 1 dnevu), samo večje cestnine morajo pretočiti v večjo ceno prevoza za tistega, ki pač prevažajo. Nihče ne pravi, da morajo biti prevozi zastonj.
Sedaj so prevozi veliko prepoceni! Če bi bili dražji, ne bi vozili jabolk iz južne amerike, grozdja iz južne afrike,... ker bi se bolj splačalo pripeljati malce dražja jabolka iz štajerske, kot tiste malce cenjše iz drugega konca sveta.
Ideja zgoraj:
"Bojim se, da nam bo vlada res podražila cestnine, čeprav bo to storila brez soglasja avtoprevoznikov, kar je najmanj nekorektno," je o možni podražitvi cestnin povedal Emil Milan Pintar z avtoprevozniške zbornice.
pa je skrajno perverzna!?!?!?! Kdo pravi, da bi morali v vladi uskladiti cene cestnin z tovornjakarji - kdo pa so oni, da bi jih rabili vprašati??? In kdo bi se kdajkoli strinjal z podražitvijo česarkoli??????? Take cehe kot so tovornjakarji je potrebno razbiti, ker vseskozi samo grozijo!! Ko bi zaprli promet s svojimi tovornjaki, bi jim morali napisati gromozanske kazni in kakšen tovornjak zapleniti, pa bi bil mir. Edino kar počnejo je, da grozijo z svojimi velikimi gajbami!
Strani: 1