1 ura
Kitajska partija ustavlja ameriško-evropski prevzem strateškega CK Hutchinsona
3 ure
Močan upad prodaje tovornih vozil že razlog za skrb?
3 ure
Kako se namerava Stellantis po slabem polletju pobrati pod novim vodstvom?
4 ure
Predlagane novosti za poročanje najemnih poslov: kaj prinašajo in za koga 2
5 ur
Ameriški BDP v 2. četrtletju zrasel za tri odstotke, preračunano na letno raven
5 ur
Trump: 1. avgust ostaja datum, ko bodo začele veljati recipročne carine
5 ur
Evropska komisija spet dopušča nekatere napredne skenerje na letališčih
5 ur
Lepotica v reklami in tečaj delnice poleti 2
6 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: SBI TOP izgubil 0,84 odstotka 1
6 ur
Naročilo za dobavo dveh reševalnih helikopterjev oddano podjetju Leonardo 1
6 ur
Za posojila iz orožarske sheme SAFE zaprosilo 18 članic, Slovenije ni med njimi 1
6 ur
KTM vstal iz pepela: vnovičen zagon proizvodnje v Avstriji je lahko dobra novica tudi za Talum 1
7 ur
Lufthansa Cargo in Swiss WorldCargo združujeta moči
7 ur
Vpliv novih cen: največ dodatnega denarja za UKCL, največ bi izgubil MC Medicor
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Adidas zaradi carin napoveduje 200 miijonov evrov višje stroške na trgu ZDA
8 ur
Ljubljanska borza ob 11.30: SBITOP izgubil 0,51 odstotka
8 ur
Toyota z rekordno prodajo in proizvodnjo vozil v prvi polovici leta
8 ur
Evrsko gospodarstvo v drugem četrtletju s skromno rastjo
8 ur
2. četrtletje: francoski BDP gor za 0,3 odstotka, italijanski upadel za 0,1 odstotka

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Trgovinska blagovna znamka in kvaliteta

Strani: 1

quaero sporočil: 4
[#20666] 24.11.06 12:24
Odgovori   +    0
Pozdravljeni,
kak dan nazaj, se je v družbi vnela debata o velikih trgovinah in svojih blagovnih znamkah. ZAKAJ je izdelek cenejši? Kaka je njegova kval iteta.  

Ker imam občutek, da lahko tukaj dobim en kvaliteten strokovni odgovor še vas vklopim v debato in sodelovanje.  


Torej, debeta se je vrtela okoli, naprimer, Mercatorja, ki ima recimo, olive, ki jih polnijo in izdelujejo v Eti, katere so cenejše kot olive blagovne znamke in embalaže Eta. 
Zakaj je to tako? So res slabše kvalitete, slabši kis? Prihajajo iz drugih držav, katere imajo manj kvalitetne in cenjše olive...?
Ali svoje naredi pač embalaža, druga organiziranost, nižje dejatve... in jih v Eti samo polnijo v embalažo firme Mercator?

In olive so samo primer, Mercator, Tuš, Spar...imajo veliko izdelkov, ki jih ne izdelujejo sami ampak vodijo svojo embalažo izdelka, ki jim ga izdeluje druga firma... 
Zanima me, vaši pogledi, zakaj mislite, da so ti izdelki cenejši, kak strokovni odgovor, bi bil zelo dobrodošel.


Pogovarjal smo se tud o drugih stvareh, recimo, nekdo mi pravi, da so izdelki prilagojeni trgu države, njihovim standardom kvalitete. Tako je recimo Ariel v Nemčji drugačen kot recimo pri nas. Hmmm, kaj mislite? Poznalo naj bi se že na izdelkih, ki jih kupiš v Mullerju (ki svoje izdelke uvaže iz svoje države -Nemčije).

Poleg tega, mi pravijo tudi, da se avtomobili tudi prilagajaju trgu določene države, tako je recimo Hyundai malce drugače kvalitete pri nas, kot v J. Koreji...  


No, zanima me kaj vi pravite!




Lep dan    
anon-10743 sporočil: 2.011
[#20693] 24.11.06 12:44 · odgovor na: quaero (#20666)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-10743 24.11.2006 12:51

quaero je napisal(a):
Torej, debeta se je vrtela okoli, naprimer, Mercatorja, ki ima recimo, olive, ki jih polnijo in izdelujejo v Eti, katere so cenejše kot olive blagovne znamke in embalaže Eta.
Zakaj je to tako? So res slabše kvalitete, slabši kis? Prihajajo iz drugih držav, katere imajo manj kvalitetne in cenjše olive...?
Odvisno od proizvajalca, eni samo zamenjajo nalepko in napis, drugi morda tudi surovine. Zakaj potem prodajajo isto robo 2x? Verjetno zato, ker tako brez zmanjsevanja cene za svojo osnovno znamko pokrijejo tudi cenejsi del trga. Proizvodni stroski, sploh pa stroski surovin skoraj vseh prehranskih artiklov so pa bistveno nizji od maloprodajne cene.

Trgovci se v zameno za uvedbo cenejse trgovske znamke v barvah trgovca verjetno obvezejo kupiti taksne in taksne kolicine toliko in toliko casa, zato jim lahko proizvajalec tudi sicer ponudi nizjo ceno. Cenejsa trgovska znamka garantira dolocen stalen pretok robe, zato se lahko trgovci to obvezejo, proizvajalci pa to vracunajo in je vse skupaj ceneje.

Nekatera roba pa je res izrazito slabsa, npr. gorenjkina mercator cokolada. Tam so racunice pac drugacne.

Racunati moras tudi na to, da se lahko cez noc proizvajalec zamenja, pakiranje pa ostane enako. To daje tudi trgovcu doloceno fleksibilnost. Npr baje sta in lasko in union polnila mercator pivo.

Tuji diskontarji (npr. hofer) so pa druga zgodba, tam gre predvsem za ze prej omenjeno dejstvo, da so stroski surovin in proizvodnje zivil dejansko majhen del maloprodajne cene. Ce optimiziras dostavo in prodajo lahko stroske zmanjsas bolj, kot si vecina ljudi predstavlja, in ponudis enako dobre proizvode kot mainstream trgovci.

Hofer in Eurospin nista "druzinam prijazna", nimata velike izbire izdelkov, zato je logistika enostavnejsa in manj izdelkov cez rok (pac imas 2 vrsti ketchupa in ne 10), trgovine obrnejo vec ljudi na m2 in na zaposlenega trgovca (ker ljudje ne pridejo tja na "prezivljanje prostega casa" ampak nakupovat se jih tudi hitro znebijo).

Hofer/Aldi je imel v tujini precej dolgo do leta 2003 pravilo da so vse trgovke morale NA PAMET poznati trimestne kode vsakega izdelka v trgovini. Sploh niso imeli barcode scannerjev. Sedaj delajo tako da prodajalke tekmujejo v stevilu preskeniranih izdelkov na uro, torej ko prodajalka odpre blagajno, ji tece stoparica in mora cimprej cimvec izdelkov spraviti skozi. Zato ima motivacijo da takoj ko ni ljudi na blagajni, to zapre in gre drugam po trgovini.

Itd. Saj to je cela znanost in v tujini odlicno uspeva.

Strani: 1