Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Test: volkswagen tayron 2.0 TDI 4All: matematika je na njegovi strani
Strani: 1
sporočil: 5.448
Le zakaj morajo ljudje danes prevažati sem in tja te ogromne
pločevinasto plastične škatle ?
Da bo mera polna imajo te škatle danes vse po vrsti visok nos, le zakaj, da voznica ali voznik še manj vidi kje sploh avto vozi in kje je.
Vsak dan vidim ljudi, ki se mučijo s parkiranjem.
Parkirišča pa na minimum, da se pridobi več prostora.
Očitno tovarne nočejo razumeti, da je ogromno ljudi, ki si ne želijo te grozne tablice v sredini armaturke.
Naj bi bila za doplačilo, kdo jo pač želi.
V enem članku Mramor razlaga, da država preveč troši.
Pri takih cenah avtomobilov bodo pritiski na plače v JS še hujši.
Večino novih avtomobilov itak kupijo ljudje iz javnega sektorja.
Da bo mera polna imajo te škatle danes vse po vrsti visok nos, le zakaj, da voznica ali voznik še manj vidi kje sploh avto vozi in kje je.
Vsak dan vidim ljudi, ki se mučijo s parkiranjem.
Parkirišča pa na minimum, da se pridobi več prostora.
Očitno tovarne nočejo razumeti, da je ogromno ljudi, ki si ne želijo te grozne tablice v sredini armaturke.
Naj bi bila za doplačilo, kdo jo pač želi.
V enem članku Mramor razlaga, da država preveč troši.
Pri takih cenah avtomobilov bodo pritiski na plače v JS še hujši.
Večino novih avtomobilov itak kupijo ljudje iz javnega sektorja.
sporočil: 2.726
Koliko let še rabi VW ,da bo prvi na svetu proizvajal avte samo na
vodik in ne tudi na elektriko
Strani: 1

